AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 At man vil sove og at det gjør vondt å våkne opp igjen for da kommer angsten og depresjonen tilbake? Jeg har ikke noe dødsønske for jeg har tro på at det blir bedre etterhvert, men jeg legger meg tidlig og vil sove lengst mulig. For føler jeg kommer bort fra følelsene ved å sove. Føler meg også bedre på kvelden, syns dagtid er verst. Jeg går til fastlegen jevnlig. Flere? Anonymkode: b2663...fff 1
anonym482 Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Det er vanlig ja. Karakteristisk for begge de to. Dessverre 4
svartkatt Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Ja, tror det. Sier tror for jeg kan ha et større søvnbehov, men kanskje ikke helt likt. 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 For meg er angsten verst om morgenen. Når jeg har dårlige perioder våkner jeg og stirrer bare inn i et svart hull av vonde tanker. Da må jeg prøve å overse tankene i de første timene etter at jeg våkner, minne meg selv på at det bare er tull og midlertidig. Det forsvinner etter hvert. Pleier å ta en varm dusj og en kopp kamillete. Når jeg er ferdig med det og har fått på meg klærne så er det som regel allerede litt bedre. Anonymkode: 8bf82...e77 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Skrevet 11. september 2024 De periodene jeg har vært deprimert har jeg tilbrakt mest mulig tid i senga, slik at jeg kunne sove mest mulig. Jeg får en pause fra depresjonen når jeg sover. Så ja, kjenner meg igjen i det du sier. Anonymkode: d9d9b...79a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå