AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Hei jeg bare lurer på om det er andre her som har skjegg fetisj? Jeg syntes skjegg på etniske norske menn er så utrolig attraktivt. Og jeg vet ikke hvor det kommer fra. Jeg blir bare tiltrukket av det nå, og ikke noen annet lengre. Jeg likte alltid dem uten skjegg før. Men når har alt forandra seg. Er det en rar fetisj å ha? Og er det normalt egentlig? Anonymkode: 485b9...13f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Ganske normalt å like skjegg. Men vil ikke tørre å på si at det er en fetisj, men noe du synes er attraktivt. Med mindre så fort du ser skjegg så blir du kåt da, da glir det over til en fetisj Anonymkode: 18560...324 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Elsker skjegg på menn ja, i tillegg til bart. Hvis han ikke har skjegg og/eller bart fra før, så skal jeg nok prøve å smiske med han til at han lar nevnte ting gro ut. Men jeg vil ikke kalle det en fetish, men noe jeg synes er ekstremt attraktivt og ikke minst; Mandig 😍 Også er det noe med menn i arbeidsklær, går ikke nærmere inn på det. Men altså.......... Jah...... Blir litt varm da ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. september #4 Del Skrevet 12. september (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei jeg bare lurer på om det er andre her som har skjegg fetisj? Jeg syntes skjegg på etniske norske menn er så utrolig attraktivt. Og jeg vet ikke hvor det kommer fra. Jeg blir bare tiltrukket av det nå, og ikke noen annet lengre. Jeg likte alltid dem uten skjegg før. Men når har alt forandra seg. Er det en rar fetisj å ha? Og er det normalt egentlig? Anonymkode: 485b9...13f Attraktiv er ingen fetish.. Fetish er et hjelpemiddel som gjør at du tenner på noe, som gir deg opphisselse og forbedret nytelse. Men hvis du tenner på å ha en mann med skjegg mellom dine lår, så er det din fetish😉 Endret 12. september av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 12. september #5 Del Skrevet 12. september MegJa skrev (7 timer siden): Elsker skjegg på menn ja, i tillegg til bart. Hvis han ikke har skjegg og/eller bart fra før, så skal jeg nok prøve å smiske med han til at han lar nevnte ting gro ut. Men jeg vil ikke kalle det en fetish, men noe jeg synes er ekstremt attraktivt og ikke minst; Mandig 😍 Også er det noe med menn i arbeidsklær, går ikke nærmere inn på det. Men altså.......... Jah...... Blir litt varm da ja. Ok.. menn i arbeidsklær ja😆Jo jeg skjønner den, for jeg liker også feminime kvinner i kjeledress, men også kvinner i uniform og busyness klær.. Men til felles for alle.. noe av det beste jeg vet, er å legge kinnet mot skjeggstubber der nede. Det innebærer jo også andre fetisher som duft og smak. Men ikke bare det.. jeg tenner jo også på å snuse inn duften av nyvasket hår, og å få kysse en kvinne på halsen.. Haha.. jeg tror jeg tenner på alt.. så en kvinne er full av mine fetisher😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 12. september #6 Del Skrevet 12. september Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Ok.. menn i arbeidsklær ja😆Jo jeg skjønner den, for jeg liker også feminime kvinner i kjeledress, men også kvinner i uniform og busyness klær.. Men til felles for alle.. noe av det beste jeg vet, er å legge kinnet mot skjeggstubber der nede. Det innebærer jo også andre fetisher som duft og smak. Men ikke bare det.. jeg tenner jo også på å snuse inn duften av nyvasket hår, og å få kysse en kvinne på halsen.. Haha.. jeg tror jeg tenner på alt.. så en kvinne er full av mine fetisher😅 Halsen tror jeg faktisk er mitt svakeste punkt, er ekstremt godt å bli kjærtegnet eller kysset der. Fint svar, Bamseklemmer. Som vanlig ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #7 Del Skrevet 14. september Liker ikke skjegg. Anonymkode: 4a993...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #8 Del Skrevet 14. september Liker skjegg om det ikke er for langt, da synes jeg det blir ustelt. Men ingen fetish. Tenner ikke på det. Litt lengde på håret er mer turn on. Mine to fetisher på menn er underarmene når de drar opp ermene på en litt baggy hoodie eller collegegenser. Synes det er så utrolig sexy. Og menn i knestrømper. Spiller ikke veldig stor rolle om det er til bunad, til knickers eller fotballstrømper. Fremhever deres flotte og muskuløse legger. Skulle ønske tubesokker på menn ble moderne. Kompisene til broren min spilte basket på 90-tallet, og de var jo så utrolig kjekke. Og de kom stadig innom med tubesokker og shorts på sommeren, og gjerne en baggy genser. Og spilte ofte basket i innkjøringen. Mulig det er der det kommer fra. Broren min gikk slik han også, men garantert ikke derfor. Kunne sitte og stirre på kompisene hans i timesvis mens de spilte basket og late som jeg gjorde lekser eller noe. Jeg var sikkert den litt teite og nerdete lillesøstra, som egentlig fantaserte om dem. Anonymkode: 8125f...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå