Gå til innhold

Er det mulig å suge uten å bli sliten i kjeven?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Variasjon av stillinger, tungebruk og bruk av hender hjelper en del for min del. De to stillingene jeg synes er enkelst å holde på en stund i er om han ligger på rygg og jeg sitter ca ved hofta hans, altså at jeg går inn fra siden eller at han sitter/ligger helt på hjørnet av senga med et ben ned på gulvet til hver side og jeg sitter på kne foran hjørnet. Den siste stillingen liker han også ekstra godt så den varer han ikke alltid så lenge i bare. 

Anonymkode: 5da24...37a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sug for hardt... :) Da slapper kjeven mer av...bruk også bare tunge under hodet...der er det følsomt...slikke godt der...

Anonymkode: 9f32e...4d0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han oppreist jeg på huk foran han..

Han i sofa jeg på kne foran han mellom beina..

Han på rygg i sengen jeg på alle fire

69

Han knuller munnen min menst jeg henger utfor sengekanten. 

Viktigste er variasjon i teknikk... med og uten hender..  vekselvis én og to hender.. slikke.. kysse... hodet.. hele... ulikt tempo..  ekstra spytt... suging med roterende tunge... osv.. 

Har aldri opplevd å bli sliten. Elsker å suge reine, stramme, harde, akkuratpasseforhud kuker 🤩🥰

Anonymkode: ea4da...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange tips! Jeg skal teste de ut, så håper jeg at jeg finner noe som funker for oss begge🥰

Ts

Anonymkode: 778cb...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også påkrevd at du faktisk må ha pikken hans i munnen og suge hele tiden. Du kan også bytte på å runke ham og slikke. Det gir kjeven litt pause for deg, og variasjon i stimulering for ham. Tunga kan også brukes, enten når du har ham i munnen eller slikker ham. Akkurat som variasjon av tunga når han slikker henne, så kan du gjøre mye morsomt med tunga når du suger ham.

Det er også ikke om å gjøre og suge hardest mulig. Selv om vi kaller det suging er du ikke en støvsuger eller vakuumpumpe. Du skal ikke suge sæden ut av ham. Det handler om å bruke munnen til å stimulere han. Mindre "trykk" i suginga sliter mindre på kjeven og munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Even Tuell skrev (7 timer siden):

Det er også påkrevd at du faktisk må ha pikken hans i munnen og suge hele tiden. Du kan også bytte på å runke ham og slikke. Det gir kjeven litt pause for deg, og variasjon i stimulering for ham. Tunga kan også brukes, enten når du har ham i munnen eller slikker ham. Akkurat som variasjon av tunga når han slikker henne, så kan du gjøre mye morsomt med tunga når du suger ham.

Det er også ikke om å gjøre og suge hardest mulig. Selv om vi kaller det suging er du ikke en støvsuger eller vakuumpumpe. Du skal ikke suge sæden ut av ham. Det handler om å bruke munnen til å stimulere han. Mindre "trykk" i suginga sliter mindre på kjeven og munnen.

Jeg suger ikke spesielt hardt, han liker ikke det uansett. Men ja, variasjon leser jeg jo at jeg bør gjøre mer av. Skal prøve på det.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lurt å variere, og du trenger ikke ha den i munnen hele tiden for at det skal være en god bj. Bruk hendene også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Wow! Nydelig! Men brekker du deg ikke når du ikke får kontrollert det selv? Jeg brekker meg så fort hvis han styrer det.

Ts

Jeg får ikke brekninger, lært meg hvordan han glir ned i halsen på en rolig bestemt måte, forbi sonen hvor brekninger kommer. Har lært kunsten å puste gjennom nesen og da kan han knulle i vei helt ukontrollert, men ikke trekke penis for langt ut, men jukke dypt langt inne i halsen. Når jeg strammer halsmusklene rytmisk før han stønner intenst og kjenner rykningene hans nede i halsen min da orgasmen hans kommer. Det er helt ubesværlig når jeg ligger på rygg, som jeg fortalte, kan han holde på sånn 30-40 minutter og får sånn 3-4 orgasmer, rekorden hans er 9 orgasmer. Dette er hans tenningsgreie og gjørtemmelig vill og jeg gjør  det med glede, blir superkåt selv av det.

Prøv å trene, la han gli inn, stopp når du brekker deg, trekk tilbake. Prøv på nytt, litt etter litt venner du deg til det. Etterhvert skal det være mulig å la han gli forbi brekningspunktet. Prøv litt og litt, men funker det ikke så skal du ikke presse deg selv. Ikke bahagelig å brekke seg under sex.

Anonymkode: 31577...48a

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke brekninger, lært meg hvordan han glir ned i halsen på en rolig bestemt måte, forbi sonen hvor brekninger kommer. Har lært kunsten å puste gjennom nesen og da kan han knulle i vei helt ukontrollert, men ikke trekke penis for langt ut, men jukke dypt langt inne i halsen. Når jeg strammer halsmusklene rytmisk før han stønner intenst og kjenner rykningene hans nede i halsen min da orgasmen hans kommer. Det er helt ubesværlig når jeg ligger på rygg, som jeg fortalte, kan han holde på sånn 30-40 minutter og får sånn 3-4 orgasmer, rekorden hans er 9 orgasmer. Dette er hans tenningsgreie og gjørtemmelig vill og jeg gjør  det med glede, blir superkåt selv av det.

Prøv å trene, la han gli inn, stopp når du brekker deg, trekk tilbake. Prøv på nytt, litt etter litt venner du deg til det. Etterhvert skal det være mulig å la han gli forbi brekningspunktet. Prøv litt og litt, men funker det ikke så skal du ikke presse deg selv. Ikke bahagelig å brekke seg under sex.

Må nok trenes litt opp her, kjenner jeg. Men det skal vi nok få til! Takk for god forklaring❤️

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er så heldig. 🥹

Anonymkode: 56aa1...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ligg på siden mellom bena hans og hvil hodet ditt på låret hans. Du får sannsynligvis ikke til å suge ham så heftig i denne stillingen, men funker fint som litt foreplay. Det er også en fin stilling om du ønsker å se på ham mens du suger og/eller holde øyekontakt. Bytt til en annen stilling når han begynner å bli smådesperat. 

Anonymkode: 2d5a2...dd2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Må nok trenes litt opp her, kjenner jeg. Men det skal vi nok få til! Takk for god forklaring❤️

Ts

Bare koselig det❤️ Du og dere får det til, han vil digge dette og du får og utrolig mye utbytte og når du ikke brekker deg vil du bli vilt kåt av det. Du vil ha en kjæreste som kommer hardt og vilt. Du må og få han til å oppfylle dine deiligste drømmer❤️ Typen fikk seg 5 orgasmer ned i halsen min tidligere i kveld, han blir helt vill☺️❤️ Halsen min er smal og trang og gir følelsen av et vått kjønn, forteller han meg❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan trene/tøye kjevemusklene, trur det hjelper for både suging og tannlegetime😆

Anonymkode: b9e19...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Finn en med liten tiss.

Anonymkode: 12710...d77

Nei takk, er fornøyd med kjæresten min sin tiss😄

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei takk, er fornøyd med kjæresten min sin tiss😄

Ts

Sånn skal det lyde, så kjipt spm.

Hilsen meg med erfaring, om hvordan klare å suge dypt uten brekninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Fytterakkern, det der høres ikke bra ut? Høres litt sånn omvendt bulemisk ut? Hvis du kjenner du må spy (eller kjente) er det er kraftfullt signal fra kroppen din om at den ikke har det bra.

Anonymkode: 4b245...797

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (På 10.9.2024 den 22.56):

Varierer. Sleik hodet mens du runder med hendene. Sleik nedover skaftet og på ballene. Nuss på den. Da får kjevene slappe av. 

Det funker iallefall for meg, å variere det jeg gjør.

Dette gjør jeg også, samt runker litt innimellom, eller kombinert runking og å bare bruke munnen på hodet (eventuelt på ballene). Min mann har så stor og holder så lenge at jeg hadde vært ødelagt uten å variere og kombinere litt. Derfor også sjelden at jeg suger fra start til slutt. Det blir oftest enten som forspill eller avslutning. Jeg har også en del leketøy til hjelp og variasjon. 

Egentlig er min manns penis ganske uegnet for bj, men vi får det til på et vis. At jeg skal bli helt ødelagt er ikke et alternativ, for da hadde jeg mistet gleden ved det. 

Anonymkode: 9614f...194

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 20.34):

Vi har prøvd forskjellige stillinger sånn at jeg skal slippe å få vondt i nakke og forhåpentligvis minimere at kjeven bli sliten, men jeg får sliten kjevemuskulatur ganske raskt når jeg suger ham. Jeg liker å ta meg god tid, så vil gjerne holde på en stund. Men blir så sliten. Han er ikke over gjennomsnittet stor, helt gjennomsnittlig. Finnes det noen triks der ute?

K36

Å gape er vel det som er mest slitsomt? vil jeg tro, for jeg har ikke prøvd det😅

Selve sugingen må jo gå som en lek, hvis du legger tunga under strengen og "jokker" frem og tilbake. Jeg synes hensikten med dette er at strengen blir massert. På sett og vis, er munnen mye bedre enn PIV, synes jeg.

Men jo, det kan være slitsomt.. så det å variere er bra for å unngå melkesyre.. for du trenger jo ikke å holde gjevn og fast takt hele tiden?

Vet ikke hva du mener med lang tid? Jeg slikket, kysset, sugde og fingret en kvinne i 2t og 45 min. Jeg fikk senestrekk i tunga.. men det værste gikk utover nakken min. Hun lå på rygg og jeg på magen.. så det ble tydelig alt for bratt til nakken. Men neste forsøk gikk det litt bedre, så jeg tror bare det handler om å få trent de musklene😉

Mitt tips er at du legger deg ned på rygg med 2 hodeputer. Så kan han gå ned med leggene eller på alle fire.. ja du skjønner sikkert tegningen😆Da blir det iallfall mere behagelig for nakken din, så kan dere bytte på å "jokke" frem og tilbake også. Med litt akrobatikk, får han også fingret deg samtidig🥰

Mulig det finnes kamasutrastillinger som fungere bedre.. kunsten er iallefall å ha det deilig, behagelig og gøy👍😁

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (4 timer siden):

Å gape er vel det som er mest slitsomt? vil jeg tro, for jeg har ikke prøvd det😅

Selve sugingen må jo gå som en lek, hvis du legger tunga under strengen og "jokker" frem og tilbake. Jeg synes hensikten med dette er at strengen blir massert. På sett og vis, er munnen mye bedre enn PIV, synes jeg.

Men jo, det kan være slitsomt.. så det å variere er bra for å unngå melkesyre.. for du trenger jo ikke å holde gjevn og fast takt hele tiden?

Vet ikke hva du mener med lang tid? Jeg slikket, kysset, sugde og fingret en kvinne i 2t og 45 min. Jeg fikk senestrekk i tunga.. men det værste gikk utover nakken min. Hun lå på rygg og jeg på magen.. så det ble tydelig alt for bratt til nakken. Men neste forsøk gikk det litt bedre, så jeg tror bare det handler om å få trent de musklene😉

Mitt tips er at du legger deg ned på rygg med 2 hodeputer. Så kan han gå ned med leggene eller på alle fire.. ja du skjønner sikkert tegningen😆Da blir det iallfall mere behagelig for nakken din, så kan dere bytte på å "jokke" frem og tilbake også. Med litt akrobatikk, får han også fingret deg samtidig🥰

Mulig det finnes kamasutrastillinger som fungere bedre.. kunsten er iallefall å ha det deilig, behagelig og gøy👍😁

Lang tid er vel litt relativt. Jeg tar aldri tiden, og noen ganger går det kjappere enn jeg hadde tenkt. Men liker å ikke forhaste meg. Det du sier om to hodeputer, det kan vi prøve. Men ja, er vel den gapinga som gjør det slitsomt, for jeg suger ikke spesielt hardt eller noe sånt. Ser her at variasjon er det folk anbefaler sterkest, og det høres også mest logisk ut for meg. Nå er kjeven back to normal fra sist runde, så er klar for å prøve på nytt😅

Ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...