svartkatt Skrevet 10. september #21 Del Skrevet 10. september Jeg har generelt sett ikke noe problem med menssex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september #22 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er dette slags oppgulp? Jeg er kvinne. Jeg vil ha sex mensen eller ei. Jeg er kåt på mannen min. Anonymkode: c5476...7c1 Oppgulp? Er din mann så desperat etter å ha sex med deg at han ikke klarer å holde jr. i buksa i et par dager? Jeg er også ekstra kåt under mensen, men ingen mann får lov å ha penetrerende sex med meg når jeg har mensen. I de to forholdene jeg har vært i, så har begge respektert det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #23 Del Skrevet 10. september Mardina skrev (2 minutter siden): Oppgulp? Er din mann så desperat etter å ha sex med deg at han ikke klarer å holde jr. i buksa i et par dager? Jeg er også ekstra kåt under mensen, men ingen mann får lov å ha penetrerende sex med meg når jeg har mensen. I de to forholdene jeg har vært i, så har begge respektert det. Og da har ikke andre kvinner lov til å ha sin lyst og få pikk, selv om de har mensen? Anonymkode: 67916...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september #24 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Og da har ikke andre kvinner lov til å ha sin lyst og få pikk, selv om de har mensen? Anonymkode: 67916...ee9 Det sa jeg ikke. Spørsmålet var heller at enkelte menn tydeligvis ikke klarer å holde pikken i buksen, når damen har mensen. Evt. at de er så desperat etter sex, at de ikke klarer å vente i 1 ukes tid uten å ha sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 10. september #25 Del Skrevet 10. september Har sex oavsett lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #26 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hva er dette slags oppgulp? Jeg er kvinne. Jeg vil ha sex mensen eller ei. Jeg er kåt på mannen min. Anonymkode: c5476...7c1 Som oftes var jeg veldig kåtere under mensen en ellers 😅 nå bruker jeg spiral så har ikke hatt mensen på flere år Anonymkode: ead5e...200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #27 Del Skrevet 10. september Mardina skrev (31 minutter siden): Oppgulp? Er din mann så desperat etter å ha sex med deg at han ikke klarer å holde jr. i buksa i et par dager? Jeg er også ekstra kåt under mensen, men ingen mann får lov å ha penetrerende sex med meg når jeg har mensen. I de to forholdene jeg har vært i, så har begge respektert det. For et underlig svar. Plager det deg at jeg som kvinne vil ha sex med mannen min når jeg har sex? Verken pikk eller fitte skal holdes i buksa om vi har lyst på sex. Da har vi sex. Anonymkode: c5476...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. september #28 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For et underlig svar. Plager det deg at jeg som kvinne vil ha sex med mannen min når jeg har sex? Verken pikk eller fitte skal holdes i buksa om vi har lyst på sex. Da har vi sex. Anonymkode: c5476...7c1 Har jeg skrevet noe som helst sted at et plager meg? Nei, det har jeg faktisk ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #29 Del Skrevet 10. september Mardina skrev (41 minutter siden): Oppgulp? Er din mann så desperat etter å ha sex med deg at han ikke klarer å holde jr. i buksa i et par dager? Jeg er også ekstra kåt under mensen, men ingen mann får lov å ha penetrerende sex med meg når jeg har mensen. I de to forholdene jeg har vært i, så har begge respektert det. Samme her, så suger han hver dag under mens om han ønsker.. Anonymkode: 3c134...e37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå