Trenelyst Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Hei, Jeg lever i et forhold som ikke fungerer seksuelt eller med nærhet, og ønsker meg en elsker (ja, det moralske kan diskuteres andre steder - jeg trenger ikke høre om det). Hvor treffer man en elsker? Er det noen online-forum, apper, steder ute (bor i Oslo), annet? Noen råd og tips? Noen sier at man kan bruke ananas som emoji (🍍) for å indikere at man er på kikk - stemmer det eller er det andre tips og triks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september Litt vesentlig info mangler her, er du kvinne eller mann ? Dersom du er kvinne kan du bare stille deg opp på verandaen å rope "jeg vil ha sex", så stiller de seg i kø. Dersom du er mann kan du trolig bare gi opp og kjøpe deg en prostituert, med mindre du er langt kjekkere enn gjennomsnittet. Anonymkode: af298...c6e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september Tinder?🤷🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september Hvorfor skal du bruke emojier? Uansett hvilken plattform du lager profil på, så fungerer klartekst best. Anonymkode: 351c8...242 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #5 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dersom du er mann kan du trolig bare gi opp og kjøpe deg en prostituert, med mindre du er langt kjekkere enn gjennomsnittet. Til info: også gjennomsnittsmannen finner seg sexpartnere, enten han er gift eller ikke. Førstnevnte fant seg jo tross alt en kone. Anonymkode: 351c8...242 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #6 Del Skrevet 10. september Jeg bare antok du var mann: Nakenprat er en side. Jeg vet om noen som lykkes der. Men det krevde jobbing, samtaler osv. De jeg ser der som kanskje lykkes lettere er de som sier noe om "vin ta deg med på middag, konsert" eller lignende - ikke bare jeg vil pule. Spicy match en annen. Anonym tinder et siste alternativ av de jeg vet om. (Tror dog kvinner lykkes bedre på tinder enn menn når man er anonym) Dersom du er seriøs med dette så går du på gymmen først. Det er helt tydelig på disse sidene at kropp teller. Du må ha noe å kunne stille opp meg. Hvorfor skal en kvinne ha sex med en kvaspsete mann når hun like gjerne kan få han som er fitt? Husk å ha bilder i profilen som viser hvordan du ser ut. På tinder er det kleint, men på de andre sidene er must. Se litt på andre sine bilder, som eksempel. Det tradisjonelle er bilde i speiler, buksa litt saggete/åren og tskjorte dradd litt opp. Men så må man ha noe der å vise da Anonymkode: c6a18...70d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #7 Del Skrevet 10. september Tror en mann ville skrevet elskerinne. Så sant han ikke søker en annen mann da. Anonymkode: f8731...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september Finn deg en gift/samboer partner i samme situasjon. Om du er kvinne, har du allerede en elsker på plass i dag. Gifte menn er de enkleste som finnes. Anonymkode: 2dac3...66d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #9 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 13.36): Litt vesentlig info mangler her, er du kvinne eller mann ? Dersom du er kvinne kan du bare stille deg opp på verandaen å rope "jeg vil ha sex", så stiller de seg i kø. Dersom du er mann kan du trolig bare gi opp og kjøpe deg en prostituert, med mindre du er langt kjekkere enn gjennomsnittet. Anonymkode: af298...c6e Skjerpings.... Skal vi virkelig kjøre den hele tiden at kvinner har hull som alle menn vil pule?.... Er dere virkelig så hjernedøde som tenker at alle kvinner bare vil ha en penis inn og ut av hull?? Anonymkode: 0933e...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skjerpings.... Skal vi virkelig kjøre den hele tiden at kvinner har hull som alle menn vil pule?.... Er dere virkelig så hjernedøde som tenker at alle kvinner bare vil ha en penis inn og ut av hull?? Anonymkode: 0933e...258 Dere har veldig mye god kuk å velge mellom. Anonymkode: 453d6...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Finn deg en gift/samboer partner i samme situasjon. Om du er kvinne, har du allerede en elsker på plass i dag. Gifte menn er de enkleste som finnes. Anonymkode: 2dac3...66d Er det best å finne en som også er opptatt hvis man selv er opptatt? Har en jeg har drevet å flørta med på snap. Han som starta flørtinga og han er ganske direkte kan du si, mye sexy bilder. Tror du han ville møtt meg fysisk hvis jeg spurte han? Han vet jeg er til å stole på… Anonymkode: 41e6b...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 11. september #12 Del Skrevet 11. september Trenelyst skrev (På 10.9.2024 den 12.32): Hei, Jeg lever i et forhold som ikke fungerer seksuelt eller med nærhet, og ønsker meg en elsker (ja, det moralske kan diskuteres andre steder - jeg trenger ikke høre om det). Hvor treffer man en elsker? Er det noen online-forum, apper, steder ute (bor i Oslo), annet? Noen råd og tips? Noen sier at man kan bruke ananas som emoji (🍍) for å indikere at man er på kikk - stemmer det eller er det andre tips og triks? Det finnes bare et sted som jeg vet om, og det er på NakenTid.. Der er det grupper for kvinner og menn på "vift", og de fleste har nesten samme årsak som deg. Fordelen du har er at du bor i Oslo-området, for her i Trøndelag er det magert😅 Joda, men for å være seriøs.. Årsaken til utroskap er så mange, så jeg skal ikke dømme ditt valg. Ikke alle som vil gå fra partneren heller, så for enkelte er 2-3 treff nok.. Så en pause.. så finner man seg en ny flasketett elsker😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #13 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (14 timer siden): Er det best å finne en som også er opptatt hvis man selv er opptatt? Har en jeg har drevet å flørta med på snap. Han som starta flørtinga og han er ganske direkte kan du si, mye sexy bilder. Tror du han ville møtt meg fysisk hvis jeg spurte han? Han vet jeg er til å stole på… Anonymkode: 41e6b...72b Han er garantert interessert! En kone betyr ikke så mye, iforhold til å få seg noe spenning på si. Han flørter, som betyr at gan er meeeeget mottakelig🤗 Anonymkode: 2dac3...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #14 Del Skrevet 12. september Forøvrig symboliserer ananas at du er swinger, så spørs om det er det du er ute etter da, om du ikke skal ha med partneren på leken... Anonymkode: 814ea...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #15 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han er garantert interessert! En kone betyr ikke så mye, iforhold til å få seg noe spenning på si. Han flørter, som betyr at gan er meeeeget mottakelig🤗 Anonymkode: 2dac3...66d Skal jeg bare spørre rett ut? Vet liksom ikke om han vil ha noe fysisk eller om han bare liker å flørte på meldinger.. Anonymkode: 41e6b...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #16 Del Skrevet 12. september Trenelyst skrev (På 10.9.2024 den 12.32): Hei, Jeg lever i et forhold som ikke fungerer seksuelt eller med nærhet, og ønsker meg en elsker (ja, det moralske kan diskuteres andre steder - jeg trenger ikke høre om det). Hvor treffer man en elsker? Er det noen online-forum, apper, steder ute (bor i Oslo), annet? Noen råd og tips? Noen sier at man kan bruke ananas som emoji (🍍) for å indikere at man er på kikk - stemmer det eller er det andre tips og triks? Det høres ut som du ikke er kjent med sjekking, så jeg ville vurdert prostituerte i ditt tilfelle om det skal bli noe av. Anonymkode: c0372...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #17 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal jeg bare spørre rett ut? Vet liksom ikke om han vil ha noe fysisk eller om han bare liker å flørte på meldinger.. Anonymkode: 41e6b...72b Ja spør😉 hva med å praktisere denne snappingen☺️ Anonymkode: 2dac3...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #18 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja spør😉 hva med å praktisere denne snappingen☺️ Anonymkode: 2dac3...66d Haha ja den var fin, den skal jeg prøve😍 Anonymkode: 41e6b...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå