Shanka Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Jeg tar 10 push-ups fra tå hver dag, i håp om å bli sterkere.. Noen som vet om det hjelper, eller det det bortkastet? Jeg trener håndball til vanlig, med litt mer styrketrening innimellom..
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 du blir sikkert sterkere.men jeg ville heller tatt flere serier.8x3 f.eks.altså:8 push-ups,liten pause,så 8 til..det tror jeg er mer effektivt.trenger ikke ta det hver dag da.
Gjest camillo Skrevet 21. februar 2006 #3 Skrevet 21. februar 2006 Jeg tar 10 push-ups fra tå hver dag, i håp om å bli sterkere.. Noen som vet om det hjelper, eller det det bortkastet? Jeg trener håndball til vanlig, med litt mer styrketrening innimellom.. ← Hei du. Altså, hvis du tar 10 armhevinger hjelper det deg til å klare å ta nettopp 10 armhevinger. Jeg ville heller trent flere sett, som gjesten over meg foreslår, og jeg ville uansett alltid trent så mange jeg bare hadde klart - hvorfor stoppe på 10? For å bli generelt sterkere i kroppen holder det heller ikke å bare ta armhevinger, men du får jo tatt litt på bryst og triceps. Hvis du vil bli sterk ville jeg heller satset på å sette opp et ordentlig styrkeprogram (hvor armhevinger godt kan være med).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå