Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar 10 push-ups fra tå hver dag, i håp om å bli sterkere.. Noen som vet om det hjelper, eller det det bortkastet? Jeg trener håndball til vanlig, med litt mer styrketrening innimellom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du blir sikkert sterkere.men jeg ville heller tatt flere serier.8x3 f.eks.altså:8 push-ups,liten pause,så 8 til..det tror jeg er mer effektivt.trenger ikke ta det hver dag da.

Gjest camillo
Skrevet
Jeg tar 10 push-ups fra tå hver dag, i håp om å bli sterkere.. Noen som vet om det hjelper, eller det det bortkastet? Jeg trener håndball til vanlig, med litt mer styrketrening innimellom..

Hei du.

Altså, hvis du tar 10 armhevinger hjelper det deg til å klare å ta nettopp 10 armhevinger. Jeg ville heller trent flere sett, som gjesten over meg foreslår, og jeg ville uansett alltid trent så mange jeg bare hadde klart - hvorfor stoppe på 10? :)

For å bli generelt sterkere i kroppen holder det heller ikke å bare ta armhevinger, men du får jo tatt litt på bryst og triceps. Hvis du vil bli sterk ville jeg heller satset på å sette opp et ordentlig styrkeprogram (hvor armhevinger godt kan være med).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...