Gå til innhold

Hvor lenge har du hatt mobilen din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge har du hatt mobilen din? 

Anonymkode: a0ce6...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min er fra 2018. Elsker å ha gammel og dårlig telefon. Trenger ikke bekymre meg for at noen stjeler den eller at den blir ødelagt. Håper det går lang tid før jeg skaffer meg ny. 

Anonymkode: a186b...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par år og må kjøpe ny nå.

Anonymkode: f84fb...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har nå kjøpte jeg i januar 2019 (Samsung S9). Virker helt fint, og er mer enn god nok for meg. Satser på at den holder i mange år til.

Anonymkode: 9e9ae...3e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden 2020. Merker at jeg er litt stolt av å ha klart å bevare den så lenge :) 

Anonymkode: 6755a...afe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 år. Jeg håper den holder til våren, og det blir da å kjøpe ny. Jeg liker å kjøpe når det kommer ny modell, og da kjøpe den nest nyeste, om det gav noen mening. Så i 2025 kjøpe 2024-modellen. Det er billigere sånn, og jeg får en god modell. Det er lurest å gjøre det på våren, på grunn av det er da normalt ny modell slippes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvor lenge har du hatt mobilen din? 

Anonymkode: a0ce6...f58

Lenge!! Huawei p20 pro 😅 Kanskje 5-7 år? 

Anonymkode: 61a13...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg har nå kjøpte jeg i april 2024.  Den erstattet en 5 år gammel mobil som begynte å bli ustabil.

Anonymkode: 85446...8dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er fra jula 2022. Den erstattet da en fra 2018 som var noe ustabil. Jeg håper denne holder i mange år til.

Anonymkode: f5da6...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt min i 5 år. Byttet batteri på den en gang. Ingen planer om å skifte den ut foreløpig. Beholder den så lenge den fungerer bra. Forrige telefon hadde jeg vel i 7-8 år, tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2,5 år. Bytter den nok ut om ca 6 måneder. Jobben betaler. Jeg gir min gamle til moren min som har dårlig råd og trenger ny mobil. Vinn-vinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så lenge, kun 1,5 år. Måtte kjøpe ny for jeg mista den forrige mobilen i maling 😳

 

Anonymkode: b2604...e07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Februar. Fikk ny etter å ha hatt forrige på reperasjon. Den jeg hadde før der igjen, sluttet å få oppdateringer så den ble ustabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2022 tror jeg.

Har allerede byttet skjerm + bakdeksel + kamerabeskytter glass og skjerm må nok byttes snart da den er allerede sprekk på den...

Men funker som den skal ellers. 

Anonymkode: 0724f...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,5 år gammel og bytter ca hvert andre år. Bytter før det egentlig er behov, fordi barn arver mine mobiler og det er greit de ikke får noe som er helt utslitt med elendig batteri. Så sparer sånn sett noe på det når jeg slipper å kjøpe nye telefoner til barn, som uansett er storfornøyd med en halvny iPhone 🙂 også har jeg da alltid en moderne en selv 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...