AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #21 Skrevet 10. september 2024 Jeg tok kontakt med nav å de bekreftet at det at det var en til barnemor. De kunne ikke oppgi navn å slikt men bare opplysninger i forhold til barnebidraget. Men jeg må ha et navn før jeg tror på dette. Ts Anonymkode: 8fb46...059
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #22 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok kontakt med nav å de bekreftet at det at det var en til barnemor. De kunne ikke oppgi navn å slikt men bare opplysninger i forhold til barnebidraget. Men jeg må ha et navn før jeg tror på dette. Ts Anonymkode: 8fb46...059 Du får ikke navn. Du får kun opplysninger som er relevant for deg og din sak. Ikke personopplysninger. Anonymkode: 92ff3...e1d 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #23 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du får ikke navn. Du får kun opplysninger som er relevant for deg og din sak. Ikke personopplysninger. Anonymkode: 92ff3...e1d Men jeg klarer ikke å tro på dette. Jeg vil aldri få noen svar fra eksen i hvertfall. Ts Anonymkode: 8fb46...059
Ulven Skrevet 10. september 2024 #24 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men jeg klarer ikke å tro på dette. Jeg vil aldri få noen svar fra eksen i hvertfall. Ts Anonymkode: 8fb46...059 Nav sitter med farskapsopplysninger, så når de har sagt at det finnes flere barn, finnes det flere barn. 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #25 Skrevet 10. september 2024 Ulven skrev (2 minutter siden): Nav sitter med farskapsopplysninger, så når de har sagt at det finnes flere barn, finnes det flere barn. Ja du har helt rett. Ts Anonymkode: 8fb46...059
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #26 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok kontakt med nav å de bekreftet at det at det var en til barnemor. De kunne ikke oppgi navn å slikt men bare opplysninger i forhold til barnebidraget. Men jeg må ha et navn før jeg tror på dette. Ts Anonymkode: 8fb46...059 farskapet til din eks mann ligger i registre, så det er ikke noe Nav finner på. Det er meldt inn og din ek mann har godkjent farskapet. Navnet på vedkommende gjør jo ikke forskjell på hva du skal ha i bidrag Anonymkode: 95f68...20f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #27 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ok. Men 25% av inntekten er ca 18tusen. Det sto at jeg vil motta kopi av brev som den andre bidragsmottakeren får tilsendt i denne andre saken. Det skulle forholdsmessig fordeles mellom barna. Ts Anonymkode: 8fb46...059 Får du 18 tusen i bidrag? Syyyykt Anonymkode: b1eba...b17
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #28 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Får du 18 tusen i bidrag? Syyyykt Anonymkode: b1eba...b17 Nei, jeg får bare 7 tusen. Men 25 % av inntekten er 18 tusen. Ts Anonymkode: 8fb46...059
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #29 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men jeg klarer ikke å tro på dette. Jeg vil aldri få noen svar fra eksen i hvertfall. Ts Anonymkode: 8fb46...059 Hva du klarer å tro eller ei spiller da ingen rolle.. Fakta er fakta uavhengig av hva du velger å tro.. Men navn og personlig info om annen mor eller barn vil du ikke få av Nav. Anonymkode: 92ff3...e1d
Melus Skrevet 10. september 2024 #30 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får ikke navn. Du får kun opplysninger som er relevant for deg og din sak. Ikke personopplysninger. Anonymkode: 92ff3...e1d Man får (dessverre) personopplysninger også.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #31 Skrevet 10. september 2024 Melus skrev (1 time siden): Man får (dessverre) personopplysninger også. Da har det enkelte nav kontor brutt regelverket. Jeg har full innsikt i den andre morens økonomi, men ikke navn eller andre personopplysninger som kan identifisere henne. Jeg vet jo hvem hun er da, men i papirene står ikke dette oppført. Men får full oversikt over de økonomiske forholdene som påvirker mitt bidrag. Og i forhold til TS så forandrer ikke navn eller annet saken hennes. Anonymkode: 92ff3...e1d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #32 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg får bare 7 tusen. Men 25 % av inntekten er 18 tusen. Ts Anonymkode: 8fb46...059 Husk at inntekt de bruker er brutto, ikke netto 😅 Hvor gammelt er barnet? Jeg er nysgjerrig på om min bf har fortalt sin nye bm om vårt felles barn 🫣 Anonymkode: 6b7fc...11f
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #33 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da har det enkelte nav kontor brutt regelverket. Jeg har full innsikt i den andre morens økonomi, men ikke navn eller andre personopplysninger som kan identifisere henne. Jeg vet jo hvem hun er da, men i papirene står ikke dette oppført. Men får full oversikt over de økonomiske forholdene som påvirker mitt bidrag. Og i forhold til TS så forandrer ikke navn eller annet saken hennes. Anonymkode: 92ff3...e1d Dette handler ikke for meg om bidraget, jeg ønsker å vite om dette er sant. Jeg ble kaldt gal osv i mange år fordi jeg mistenkte utroskap, dette bekrefter ting for meg. Å jeg ønsker å vite om barna mine har et søsken eller 2 . Ts Anonymkode: 8fb46...059
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #34 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husk at inntekt de bruker er brutto, ikke netto 😅 Hvor gammelt er barnet? Jeg er nysgjerrig på om min bf har fortalt sin nye bm om vårt felles barn 🫣 Anonymkode: 6b7fc...11f Det som står av inntekt til meg er det jeg får etter skatt . Ts Anonymkode: 8fb46...059
Melus Skrevet 10. september 2024 #35 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har det enkelte nav kontor brutt regelverket. Jeg har full innsikt i den andre morens økonomi, men ikke navn eller andre personopplysninger som kan identifisere henne. Jeg vet jo hvem hun er da, men i papirene står ikke dette oppført. Men får full oversikt over de økonomiske forholdene som påvirker mitt bidrag. Og i forhold til TS så forandrer ikke navn eller annet saken hennes. Anonymkode: 92ff3...e1d Okei. Vi fikk oppgitt hverandres navn, inntekt osv.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #36 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette handler ikke for meg om bidraget, jeg ønsker å vite om dette er sant. Jeg ble kaldt gal osv i mange år fordi jeg mistenkte utroskap, dette bekrefter ting for meg. Å jeg ønsker å vite om barna mine har et søsken eller 2 . Ts Anonymkode: 8fb46...059 Det angår ikke deg dessverre på noe måte. Hva du VIL vite, og hva du har RETT på og vite er to ulike saker. Du får vente på brev i posten og se hva info du får oppgitt. Melus skrev (20 minutter siden): Okei. Vi fikk oppgitt hverandres navn, inntekt osv. Da hadde jeg rapportert Nav kontoret inn - for de har ikke lov til å oppgi person opplysninger som ikke er relevant for ens sak. Hos oss står det bidragsmottaker nr 1 og 2 over opplysningene. Anonymkode: 92ff3...e1d 2
Melus Skrevet 10. september 2024 #37 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det angår ikke deg dessverre på noe måte. Hva du VIL vite, og hva du har RETT på og vite er to ulike saker. Du får vente på brev i posten og se hva info du får oppgitt. Da hadde jeg rapportert Nav kontoret inn - for de har ikke lov til å oppgi person opplysninger som ikke er relevant for ens sak. Hos oss står det bidragsmottaker nr 1 og 2 over opplysningene. Anonymkode: 92ff3...e1d Det er mange år siden, så det gidder jeg ikke. Mulig de har andre rutiner nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå