AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #1 Skrevet 9. september 2024 Noen som har vist seg å ha hatt svulst eller skade likevel selvom de sa mren var normal? Går det ann? Anonymkode: ed678...c13
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #2 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har vist seg å ha hatt svulst eller skade likevel selvom de sa mren var normal? Går det ann? Anonymkode: ed678...c13 I teorien går det vel an. Men jeg synes du skal stole på legene og undersøkelsene som har blitt gjort. Hvorfor tror du at dy har hjernesvulst? Anonymkode: d48f1...e6f 4 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Skrevet 9. september 2024 Mye som går an. Men sannsynligheten er vel liten. Anonymkode: 5da1b...5ae
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Skrevet 9. september 2024 Det må du nesten snakke med nevrolog eller nevrokirurgen om, og ikke ufaglærte på kvinneguiden. Anonymkode: d32ea...2bd 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Kan godt hende det går an, men om leger har sagt at det ikke er noe å finne på MR ville jeg ha stolt på det. Anonymkode: 5be49...df0 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #6 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har vist seg å ha hatt svulst eller skade likevel selvom de sa mren var normal? Går det ann? Anonymkode: ed678...c13 Hva vil det hjelpe deg om andre har opplevd noe som er så sjeldent og unormalt at det nesten ikke skjer i Norge? Hvorfor skulle nettopp du være så uvanlig at du skulle ha en hjernetumor, som ikke blir oppdaget på MR bilder? At noe er mulig betyr ikke at det skjer. Gjør som Dr Wilhelmsen skriver i sin bok: Gjør som kongen forhold deg til at du er frisk, inntil det motsatte blir bevist. Noe annet er forøvrig bortkastet tankevirksomhet. Anonymkode: f30e2...2c3 2 1
BobbySocks Skrevet 9. september 2024 #7 Skrevet 9. september 2024 Nei, i grunn ikke. Men så er det jo sånn at alt som ikke går an, går om msn er uheldig nok, men nei. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Skrevet 9. september 2024 Hvorfor tror du at du har en tumor i hjernen? Anonymkode: 15f80...755 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #9 Skrevet 10. september 2024 Du har ikke noe galt i hjernen din. Du har helseangst. Anonymkode: 656e1...f89 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #10 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 20.59): Noen som har vist seg å ha hatt svulst eller skade likevel selvom de sa mren var normal? Går det ann? Anonymkode: ed678...c13 Nå må du snart få hjelp med helseangsten din, det er nytteløst å spørre Kvinneguiden Anonymkode: b73d5...9fa 1 1
Mezzosoprena Skrevet 10. september 2024 #11 Skrevet 10. september 2024 La meg gjette: Du har lenge gått og vært redd for at det er noe galt med hjernen din, du har vært hos legen din en eller flere ganger og hen har sagt at det ikke er noe som tyder på at det er noe galt oppe i hodet ditt. Du lar deg likevel ikke berolige av dette, og har fått mast deg til en MR (for det er det eneste som kan roe deg i forhold til at du er redd for at det er noe alvorlig galt). Nå viser også MR at det ikke er noe i veien med deg, men nå roer det seg ikke i det hele tatt, og du tenker at MR er feil. Det hadde vært mye mer matnyttig å behandle helseangsten din. 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #12 Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du har ikke noe galt i hjernen din. Du har helseangst. Anonymkode: 656e1...f89 Noe galt med hjernen er det, men bare ikke det ts tror. Anonymkode: b66f7...3a5 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #13 Skrevet 10. september 2024 Når jeg fikk påvist hjernesvulst fant de et avvik på første MR selv uten kontrast. MR nr. 2 ble tatt med kontrast for å bekrefte/avkrefte avviket. Så du kan stole på resultatet, dagens MR-bilder er veldig tydelige. Anonymkode: 864a3...e8a 1
Gregarious Skrevet 10. september 2024 #14 Skrevet 10. september 2024 En kan selvsagt ha hjerne-tumor selv om det er ikke er funn på MR, men det å ha symptomatiske ekspansive prosesser som ikke vises er selvsagt svært sjelden. Helt sikker blir du ikke uansett på noe, så en må uansett lære seg å leve med usikkerheten.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #15 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Når jeg fikk påvist hjernesvulst fant de et avvik på første MR selv uten kontrast. MR nr. 2 ble tatt med kontrast for å bekrefte/avkrefte avviket. Så du kan stole på resultatet, dagens MR-bilder er veldig tydelige. Anonymkode: 864a3...e8a Jeg fikk påvist en veldig liten aneurisme når det ble tatt bilde av øvre del av nakken. Det var da bildetagning som egentlig var egnet for å undersøke andre ting, men det ble oppdaget likevel. Jeg er enig med deg og tror også bildene er veldig bra. Det er nok større sjanse for å vinne i Vikinglotto enn at man skal ha hjernesvulst/skade som ikke vises på bilder som er tatt for å avdekke nettopp dette. Anonymkode: e00db...85b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå