Gå til innhold

Er menn med synlig penisbul sexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan både være harry og pirrende. Kommer an på mannen ellers. Er det en gammel en i speedo så nei ikke fint. 

Er mannen en kjekkas så er ikke bulen noe minus. 

kvinne

Anonymkode: 2d9d3...ef5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det veldig godt på egen partner, men er vi ute blant folk bare diskret bul, ikke et blikkfang øynene trekkes mot... hjemme kan den bule så mye den vil, digg når det strutter hardt i buksa og han blunker antydende til meg 😉

På fremmede kan det også være pirrende hvis det fremstår uskyldig og ikke påtrengende. En erigert penis offentlig blir kleint og rart. Og klær som er åletrange og har «push-up» effekt på pikken blir også mer tacky enn sexy. Men den der diskrete bulen som han ikke prøver å flashe men bare viser at «noe» spennende befinner seg under, det kan være småsexy. Dog, glaning på bul er like ugreit som på damer… må nøye seg med en rask sveip/sneakpeak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det noe kvinner finner attraktivt? Eller synes dere bare det er teit og turn-off? 

Anonymkode: a1898...7f3

Kun om det er kjæresten min det er snakk om og vi er alene. Ellers; nei.

Anonymkode: f8b19...e6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mer komisk og kleint 

Anonymkode: 4b070...3e8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun hvis jeg er interessert i å ligge med ham i utgangspunktet. I og med at jeg er gift, er ikke det så interessant. Jeg ser aldri på skrittet til mannfolk jeg ikke er interessert i å ligge med. 

Anonymkode: 9c73f...e83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hans Tore Lem skrev (7 minutter siden):

Jeg opplever mange sultne blikk når det buler i buksa. 

Jeg begynner å lure mer og mer på om du har mikropenis, så opptatt som du er av å få frem hvor stort utstyr du har, og hvor mye damene dåner rundt deg🤣

Og før du tenker du skal rakke ned på meg med dårlige karakteristikker slik du av og til gjør; 

Ja, jeg er overvektig med hengepupper, jeg er singel og ikke ettertraktet blant menn. Født barn har jeg også, så livmor og diverse er absolutt ikke så sprekt som det burde vært. Og jeg hadde aldri sett på deg med lengsel eller sult i blikket, og det vet jeg allerede at du aldri hadde gjort mot meg heller👍😅

Anonymkode: b8fdf...e2b

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bare latterlig ut

Anonymkode: 14862...c41

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På engelsk kalles det for moose knucle… hahaha, når jeg tenker meg om så uttales det «musnøkkel» 😂😂😂

Anonymkode: 07697...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvilken mann jeg ser det på. Er det noen jeg har et forhold til, så kan det sette i gang fantasien hos meg. 

Hos ukjente menn; nei... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gjerne slik at det er sexy om mannen er attraktiv nok. Men er ekkelt om mannen ikke er attraktiv nok.

Anonymkode: 020c5...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge en av damene jeg ligger med om dagen er det veldig turn on, og noe kvinner definitivt legger merke til. 

Anonymkode: 8a7cd...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, stor bul er ikke pirrende. Oftest er det jo også store baller det er snakk om, og det er bare ekkelt. 

Enda eklere er det når menn på stranda går inn for å vise frem bulen fordi de tror vi tenner på det. 🤮 

Anonymkode: 7652a...49f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enda eklere er det når menn på stranda går inn for å vise frem bulen fordi de tror vi tenner på det

Det har jeg aldri sett... 

Anonymkode: a1898...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kan både være harry og pirrende. Kommer an på mannen ellers. Er det en gammel en i speedo så nei ikke fint. 

Er mannen en kjekkas så er ikke bulen noe minus. 

kvinne

Anonymkode: 2d9d3...ef5

Trynefaktoren som dominere altså😧

Anonymkode: 70fdd...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Trynefaktoren som dominere altså😧

Anonymkode: 70fdd...5bd

Selvsagt. Alltid ansiktet man må  like først på en mann før man blir interessert i resten for min del da.

Anonymkode: 2d9d3...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig syn noen har for en bul i buksa😀

Det finnes jo kvinner som også har bul i buksa, det synes jeg er usexy.. men det er jo buksa som er formet slik..

Menn som har en "shower" i buksa, har ingen annet sted å gjøre av den. Og feit synlig ståkuk blir jo litt det samme, den har heller ikke noe skjulested.. Og en som har en "Grower" synes knapt, kan umulig være sexy..

Så Ole Ivars fant en løsning på dette: "En får væra som en er, når'n itte vart som en sku"😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe jeg legger merke til.

Anonymkode: dc5b6...4f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...