AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september Min kjære fetter døde jeg sto han veldig nær. Hans foreldre er skilt og jeg har vært mye med de begge nå. Levere kort og blomst til begge nå før begravelsen? Tenkte egentlig å bare levere en egen blomsteroppsats på kisten. Anonymkode: d4d97...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Levér blomst til kisten, og prat heller med tante og onkel og fortell hvor trist det er at han er borte. Anonymkode: 6653f...450 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #3 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (13 timer siden): Levér blomst til kisten, og prat heller med tante og onkel og fortell hvor trist det er at han er borte. Anonymkode: 6653f...450 Har pratet mye med de. Hjelper til det jeg kan. Anonymkode: d4d97...e51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Dersom du er sammen med dem tenger du ikke gi egen blomst hjem nå. Send til båren, sammen med andre kusiner / fettere? Anonymkode: f8da5...037 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Jeg ville unngått å sende blomst til hjemmet. Mange dødsannonser spesifiserer "ønsker ikke blomst til hjemme" nettopp fordi blomster til hjemmet ofte kan bli en belastning. Man må finne vase, klippe stilker, gjødsle, sette dem i vann, se på at de drysser og visner, osv. Det er rett og slett litt jobb å få blomster, og om man får mange, blir det kjempeslitsomt.. de fleste har ikke nok vaser, og da blir det å måtte bare kaste blomster, få dårlig samvittighet, osv. En blomst til båren, eller å bare gi et kort, er bedre. Anonymkode: a1ec7...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dersom du er sammen med dem tenger du ikke gi egen blomst hjem nå. Send til båren, sammen med andre kusiner / fettere? Anonymkode: f8da5...037 Har bestilt blomst som blir fra meg og mine barn. Vi hadde ekstrem god kontakt. Anonymkode: d4d97...e51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå