AnonymBruker Skrevet 9. september #1 Del Skrevet 9. september Skal lage tovede Mariusvotter Anonymkode: 91a59...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #2 Del Skrevet 9. september Jeg foretrekker Vams. Det føles enda luftigere 😊 Anonymkode: ed1b8...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #3 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg foretrekker Vams. Det føles enda luftigere 😊 Anonymkode: ed1b8...257 Tusen takk, da blir det Vams. Er veldig fornøyd men annet garn fra Rauma. Og alt er jo norsk i motsetning til Sandnes Anonymkode: 91a59...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #4 Del Skrevet 10. september Jeg tror ulla i fritodsgarn også er norsk. Selv foretrekker jeg også vams. Anonymkode: 2d42b...6ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #5 Del Skrevet 13. september En stemme til på Vams! Anonymkode: 1a2c1...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #6 Del Skrevet 13. september Liker Vams definitivt best. Anonymkode: 2ab57...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catch-22 Skrevet 16. september #7 Del Skrevet 16. september Jeg liker vams bedre jeg også vet ikke hvorfor. Føles bedre ut i tekstur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå