AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Del Skrevet 8. september Etter 15 år nekter fortsatt mannen å la meg se kjenne og se over hele han. Altså, han mener jeg vil miste lysten på han hvis jeg ser et glimt. Han kniper igjen. Jeg mener vi bør være helt comfy sammen. Så...får dere se alt? Anonymkode: 1e9eb...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Del Skrevet 8. september Ja, klart det.. Anonymkode: 72dcf...cf4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 8. september #3 Del Skrevet 8. september Vil helst slippe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Del Skrevet 8. september Ja, hadde akkurat tommelen på kanten inn der. Men nå er vi ganske (gjensidig) opptatt av rumpe da å tenner på sånne ting. Anonymkode: 288aa...cee 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Del Skrevet 9. september Jeg er mannen, men jeg svarer likevel. I mitt forrige, 20 år lange forhold, var hun null interessert i rumpa mi. Det gikk fint, og jeg hadde ikke så lyst til å vise meg frem heller, pga konstant analkløe, utslett, og små hemoroider. Nåværende kjæreste, er analfiksert på en veldig god måte, og hun ga meg egentlig ikke noe valg enn å leke med. Etter et år med rimming og fingring, så virker jeg helt helbredet for kløe, og annen irritasjon. En kjempebonus! Anonymkode: 03925...1c9 5 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Del Skrevet 9. september Aldri hatt et ønske om Anonymkode: 4b744...dce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NinaLisa Skrevet 9. september #7 Del Skrevet 9. september Nei. Etter 16 år er jeg fremdeles nysgjerrig på hvordan det ligger an der bak. Men nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #8 Del Skrevet 9. september Ja, jeg rimmer og leker med han bak der. Hvis jeg sa at jeg bare ville SE (?!) så hadde han kansnje nølt litt mer, for akkurat dét høres jo vanvittig sært ut. Jeg hadde selv stilt meg nølende hvis han bad om å få se anus på meg liksom. Selv om jeg ikke har noe problem med det i seksuell setting. Anonymkode: ecc56...f46 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #9 Del Skrevet 9. september Min mann har hemoroider og han bøyde seg frem og jeg fikk se disse. Da ble det til at jeg fikk se analen. Ufarlig det. Anonymkode: 080fd...965 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #10 Del Skrevet 9. september Haha. Han hadde aldri latt meg se og jeg har heller ikke så veldig lyst 😅 Skulle gjort det om det var medisinske årsaker. Anonymkode: 94e97...d63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 9. september #11 Del Skrevet 9. september (endret) Har virkelig i løpet av våre 22 år sammen aldri blitt spurt om 😅 Endret 9. september av sicario 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 9. september #12 Del Skrevet 9. september Hvis han ikke vil, skal du da presse ham? Hvordan hadde denne tråden sett ut om det var en mann som ville presse dama si til dette, eller tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silviana Skrevet 9. september #13 Del Skrevet 9. september Ikke press han til noe han ikke er komfortabel med. Aksepter at han ikke vil. Hva vi andre gjør er faktisk irrelevant, han har egne grenser helt uavhengig av hva "alle andre" gjør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 9. september #14 Del Skrevet 9. september Jeg har aldri følt behov for å studere rumpehullet til noen av mennene jeg har vært intim med. Vi er veldig enige om at det hullet har kun én funksjon hos oss begge og det er å kvitte seg med kroppslig avfall. Han jeg er gift med nå har sett mitt, og det ganske grafisk også, i forbindelse med fødsler og et påfølgende tilfelle av hemoroider. Ikke så sexy akkurat, men en del av pakka, og heldigvis forbigående. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #15 Del Skrevet 9. september Både kona og jeg er heldigvis enige om at rumpa er ekkel, og har null og niks med sex å gjøre. (Greit for meg at andre er anderledes. Ikke angrip meg, takk.) Anonymkode: 217db...650 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 9. september #16 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Både kona og jeg er heldigvis enige om at rumpa er ekkel, og har null og niks med sex å gjøre. (Greit for meg at andre er anderledes. Ikke angrip meg, takk.) Anonymkode: 217db...650 Det er jo det ideelle. At man er sammen med noen som liker og ikke liker de samme tingene. Når det gjelder spørsmålet til TS så kunne hun vel få se hvis hun absolutt ville, men jeg kjenner det hadde blitt fryktelig kleint og rart. Heldigvis er hun ikke skrudd sammen slik. Vi liker og liker ikke de samme tingene (stort sett) vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #17 Del Skrevet 9. september Får lov men har ikke behov for det. Anonymkode: a0926...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #18 Del Skrevet 9. september Klart jeg får lov Han var skeptisk....men etter å latt meg bruke en finger på hans mens jeg suger så elsker han det... Anonymkode: bf53a...004 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #19 Del Skrevet 9. september Mannen min hadde nok blitt overlykkelig om jeg både ville se og ta på ham der bak, derimot så er det det siste jeg har har lyst til med mindre det er av en medisinsk årsak som han ikke er i stand til å gjøre noe med selv. Heldigvis respekterer han det Anonymkode: 05e5d...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #20 Del Skrevet 9. september Det har jeg virkelig ikke lyst til i verken seksuell eller hvilken som helst annen kontekst. Om det gjør meg kjedelig og prippen så er det en merkelapp jeg eier med glede ☺️ Anonymkode: 8254c...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå