AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg vet jo at de som var programledere fram til juni har sluttet, men de sa jo at det skulle komme nye til høsten. P3-morgen pleier alltid begynne igjen rundt skolestart. Jeg sendte faktisk en mail til NRK, og de presterte å svare at Ronny, Silje og Markus har sluttet 🙄 Begynner å bli noen år siden de sluttet, de burde vel de som svarer på mailer fra lyttere/seere vite?! Hvis programmet er nedlagt så er det jo rart at det ikke kommer noen pressemelding. Det har jo vært et populært program. Noen som vet? Anonymkode: 050de...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 Hm, lurt på det samme selv Anonymkode: 747f1...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Hvis dere går inn på NRK radio appen så står det at det kommer ny episoden 16.september. Anonymkode: ebd74...246 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Anonymkode: c404b...1fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #5 Del Skrevet 9. september 2024 Det ble sagt i siste sending eller siste Noe attåt før sommeren, at det skulle være vikarer til høsten. Jeg trodde faktisk det skulle bli enda lengre ut på høsten før P3morgen kom tilbake. Jeg regner med at vi får vite hvem som tar over i løpet av uka. Anonymkode: 0ec5f...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå