Gjest watt Skrevet 9. september 2024 #21 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Servert på papp, i så fall😂 Anonymkode: 902f1...258 I så fall?? Det forteller meg at en mann som inviterer en dame til middag og plukker frem pappservise som om det skulle vært en piknik i skogen,det er en mann uten normal folkeskikk. Og bare for å si det,jeg er ingen fisefin frøken. Dette handler om skikk og bruk og ikke minst respekt. Skikkelig turnoff.
Gjest watt Skrevet 9. september 2024 #22 Skrevet 9. september 2024 Freyja Valkyrie skrev (43 minutter siden): Normalt for late mennesker som ikke gidder å vaske opp Ja,men han har jo oppvaskmaskin sier Ts.
Beneath the Moon Skrevet 9. september 2024 #23 Skrevet 9. september 2024 watt skrev (7 minutter siden): Ja,men han har jo oppvaskmaskin sier Ts. For lat til å ta inn og ut av oppvaskmaskinen.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #24 Skrevet 9. september 2024 Jeg tror du vet like godt som de fleste andre at dette på ingen måte er normalt, Ts. Nå har han tidlig vist deg hvor han selv legger listen. Ergo, du kan ikke forvente at han vil delta med ansvar med hjem og ev. barn. Er det noe du virkelig ønsker deg å leve med? Anonymkode: a34fa...817
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #25 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 20.25): Har begynt å date en ny fyr. Virker hyggelig og ser bra ut. Var på besøk igår og han hadde kun pappkopper, papptallerkener og pappbestikk! Da jeg spurte om hvorfor sa han at da slipper han masse oppvask (han har oppvaskmaskin!). Ble ganske satt ut, han virker ellers oppegående, har lederstilling. er dette normalt blant menn? Anonymkode: 83e8b...786 Nei, herregud.. Jeg brukte papp et par måneder på hybel uten oppvaskmaskin når jeg var 16 år, hatet det og kommer aldri til å gjøre det igjen, da vasker jeg heller for hånd. I tillegg er det dårlig for miljøet, kostbart og utrivelig. Tenk deg romantisk middag- med pappfat? No way Anonymkode: eb76b...201 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #26 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er mann og bruker ordentlig servise, bestikk osv. Jeg lager mat på ordentlig og det er alltid ryddig og rent på kjøkkenet rett etter jeg har laget maten. For meg er dette en selvfølgelighet og mener at de som ikke klarer dette er ikke menn, men hjelpeløse guttepjokker. Så har du noe å sammenligne med. Anonymkode: a2c16...35f post penisstørrelse om du skal snakke drit, like tissegutt Anonymkode: cabf3...ff0
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #27 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er kvinne med ADHD og hadde aldri tenkt tanken på å bruke engangsbestikk. Skylles bestikket med én gang etter bruk er det ikke akkurat mye arbeid å få det rent. Anonymkode: ecb5d...565 Okay? Tror du alle som har ADHD er helt make eller? Kanskje du sliter med noe annet som jeg syntes er veldig lett. Anonymkode: cabf3...ff0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå