AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Har begynt å date en ny fyr. Virker hyggelig og ser bra ut. Var på besøk igår og han hadde kun pappkopper, papptallerkener og pappbestikk! Da jeg spurte om hvorfor sa han at da slipper han masse oppvask (han har oppvaskmaskin!). Ble ganske satt ut, han virker ellers oppegående, har lederstilling. er dette normalt blant menn? Anonymkode: 83e8b...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 😂😂😂😂 dette er jo en klassiker 😎😎 tenker du selv dette er normalt? Anonymkode: 0189f...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Hadde en periode som det da jeg var ung, har ocd og er redd bakterier. Anonymkode: 79228...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Haha nei. Anonymkode: ecb5d...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 Selvfølgelig ikke. Du kommer til å bli hushjelp for han der, next Anonymkode: a50ba...327 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Aldri opplevd. Ville også vært redd for å bli hushjelp hos en uten boevne overhodet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Helt normalt. Bare å få fridd nå. Anonymkode: bd9ad...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #8 Del Skrevet 9. september 2024 Med lederstilling burde han heller tatt seg råd til vaskehjelp...😂 Nei det er selvfølgelig ikke normalt, selv tenåringer klarer å bruke en oppvaskmaskin. Og han har definitivt ikke fokus hverken på miljø eller økonomi. Hadde han vært 19 år så kunne det passert, men når han er i jobb så er det bare helt feil. Anonymkode: eb587...a10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Del Skrevet 9. september 2024 Det er meget korttenkt. Det er dårlig for miljøet og lommeboka hans, og rett og slett latskap. Hvilke andre områder tar han slike 'snarveier'? Jeg hadde jo gjort meg noen tanker og fulgt litt ekstra med på hans holdninger til blant annet huslig vedlikehold (husarbeid). Anonymkode: 1af69...72b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Har begynt å date en ny fyr. Virker hyggelig og ser bra ut. Var på besøk igår og han hadde kun pappkopper, papptallerkener og pappbestikk! Da jeg spurte om hvorfor sa han at da slipper han masse oppvask (han har oppvaskmaskin!). Ble ganske satt ut, han virker ellers oppegående, har lederstilling. er dette normalt blant menn? Anonymkode: 83e8b...786 Vanlig blant menn med ADHD. Det hjelper utrolig mye for oss, men vi vet hvor dømmende kvinner er så vi gjemmer det. Anonymkode: cabf3...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 9. september 2024 #11 Del Skrevet 9. september 2024 Normalt på en seter eller en hytte ja, der det ikke er innlagt vann. Men hjemme? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 9. september 2024 #12 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har begynt å date en ny fyr. Virker hyggelig og ser bra ut. Var på besøk igår og han hadde kun pappkopper, papptallerkener og pappbestikk! Da jeg spurte om hvorfor sa han at da slipper han masse oppvask (han har oppvaskmaskin!). Ble ganske satt ut, han virker ellers oppegående, har lederstilling. er dette normalt blant menn? Anonymkode: 83e8b...786 Det eneste som er bra her er at han viser sitt sanne jeg. Du får det servert ganske så direkte. Så,hva blir det neste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vanlig blant menn med ADHD. Det hjelper utrolig mye for oss, men vi vet hvor dømmende kvinner er så vi gjemmer det. Anonymkode: cabf3...ff0 Jeg har ikke ADHD, men av og til så er jeg neimen ikke så sikker.. Jeg gjør også dette innimellom. Særlig i perioder hvor jeg er overveldet og oppvask og alt mulig hoper seg opp. Har jo vanlig service stående også, så ingen ser at jeg tar snarveier om de ser i skapet mitt. Jeg er kvinne med tellekant på håndklærne og ganske strøkent hus ellers. Det er bare så enkelt og sparer meg for så utrolig mye rot og arbeid de periodene jeg er overveldet. Anonymkode: 468fc...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Del Skrevet 9. september 2024 Jeg er mann og bruker ordentlig servise, bestikk osv. Jeg lager mat på ordentlig og det er alltid ryddig og rent på kjøkkenet rett etter jeg har laget maten. For meg er dette en selvfølgelighet og mener at de som ikke klarer dette er ikke menn, men hjelpeløse guttepjokker. Så har du noe å sammenligne med. Anonymkode: a2c16...35f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. september 2024 #15 Del Skrevet 9. september 2024 Normalt for late mennesker som ikke gidder å vaske opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #16 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vanlig blant menn med ADHD. Det hjelper utrolig mye for oss, men vi vet hvor dømmende kvinner er så vi gjemmer det. Anonymkode: cabf3...ff0 Jeg er kvinne med ADHD og hadde aldri tenkt tanken på å bruke engangsbestikk. Skylles bestikket med én gang etter bruk er det ikke akkurat mye arbeid å få det rent. Anonymkode: ecb5d...565 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 9. september 2024 #17 Del Skrevet 9. september 2024 Jag har en kusin som håller på så för att slippa oppvask.. är kanske okej en liten period men inte förevigt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #18 Del Skrevet 9. september 2024 watt skrev (33 minutter siden): Det eneste som er bra her er at han viser sitt sanne jeg. Du får det servert ganske så direkte. Så,hva blir det neste? Servert på papp, i så fall😂 Anonymkode: 902f1...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #19 Del Skrevet 9. september 2024 winterchild skrev (3 minutter siden): Jag har en kusin som håller på så för att slippa oppvask.. är kanske okej en liten period men inte förevigt Hovorfor er det ok å slippe oppvask i bare en liten periode? Er det noe en er nødt å gjenoppta for å bli tatt seriøst? Anonymkode: 902f1...258 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 9. september 2024 #20 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hadde en periode som det da jeg var ung, har ocd og er redd bakterier. Anonymkode: 79228...330 Greit nok det, men det er heller ikke normalt (som i vanlig)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå