Gå til innhold

Hva tenker dere yngre menn som er elskere til eldre damer om damene egentlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest goodbeforelong
AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 8.18):

Jeg tror at de syns vi er hyggelig og omgås samtidig som vi er tryggere i senga og liker å leke og ha det moro. Gir litt faan.  

Jeg har en 15 år yngre elsker og har lyst til å møte en som er 23 år yngre og, men vi får se. Har ikke turt å spørre. Men han er sykt sexy og han er ekspert på å pirre meg opp på snapchat, med små dristige bilder når jeg minst venter der. Gud som jeg elsker sånt. Istedet for å få ett dick pic rett i fleisen. Hos han som er veldig mye yngre har jeg aldri sett alt. Bare små deler av noe som jeg blir bare mer og mer nyskjerrig på. Han kan sine ting altså når det gjelder å pirre meg opp i hvertfall. Kanskje bra vi ikke møtes. Tror jeg hadde kasta meg over han med en gang jeg kom innefor døra eller noe. 

Anonymkode: fe2e9...b7e

Ingen ting kontroversielt i det du tenker. Med forbehold om du at du 40 ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvor går grensen da? Tenker aldersmessig. Vil dere si det er kvalmt og uinteressant å ha med damer på,- la oss si 80 år å gjøre?

Anonymkode: 873d5...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Men hvor går grensen da? Tenker aldersmessig. Vil dere si det er kvalmt og uinteressant å ha med damer på,- la oss si 80 år å gjøre?

Ja, hvis de ser ut som 80.  Men jeg vet om et par som har passert 80, som jeg ikke hadde sagt nei til.  Men de holder seg helt utrolig godt for alderen, og har en sjelden erotisk og sensuell utstråling. Noen (få) har "det" hele livet.

Anonymkode: 42659...0cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, hvis de ser ut som 80.  Men jeg vet om et par som har passert 80, som jeg ikke hadde sagt nei til.  Men de holder seg helt utrolig godt for alderen, og har en sjelden erotisk og sensuell utstråling. Noen (få) har "det" hele livet.

Så det du sier her er at alt her i livet dreier seg om sex og en bra kropp? De stakkars folka som ikke har det er uten interesse og kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så det du sier her er at alt her i livet dreier seg om sex og en bra kropp? De stakkars folka som ikke har det er uten interesse og kvalme?

Det jeg sier er at de er ikke interessante for meg å ha sex med.  De kan være veldig bra personer ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan gleden av sex holde oss unge? 

Jeg er 50+ og har seriøst draget på yngre menn, -men jeg er i et godt forhold og takker alltid nei. Senest i går fikk jeg høre fra vikar-legen at jeg hadde en helt annen kropp enn hva han hadde forestilt seg med hensyn til alder (var til sjekk for en filleting)

Har sex 3-4 ganger i uka, og onanerer stort sett alle dagene jeg er alene (dvs resten) Trener vekter og tar hormontilskudd.

Jeg hadde med glede testet 20-25 år yngre menn, men akkurat nå passer det ikke helt mht kjæresten min.  

Anonymkode: 66d7c...690

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...