Babyface Skrevet 12 timer siden #821 Del Skrevet 12 timer siden Susan Sto Helit skrev (20 timer siden): Hvorfor er det selvsagt? Det er da ikke uvanlig at deltagere som er stemt ut av slike program blir innkvartert på samme hotell/hytteområde etter at de er ute. Og heller ikke uvanlig at de får muligheten til å snakke sammen, siden de ikke skal inn i programmet igjen. Oftest holdes de jo igjen og kan ikke reise hjem med en gang, fordi det ville kunnet "spoile" hvem som røk ut tidlig. Og når jeg skriver bodd sammen, så mener jeg ikke "har ligget i samme telt" eller "Har delt rom og hytte". Jeg mener at de har bodd på samme sted, og antagelig spist de fleste måltider sammen. Tviler på at de som røyk først ikke har vært hjemme, ingen gidder vel å bo hjemmefra i ukesvis uten grunn. Man har jo et liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
------- Skrevet 11 timer siden #822 Del Skrevet 11 timer siden Babyface skrev (22 minutter siden): Tviler på at de som røyk først ikke har vært hjemme, ingen gidder vel å bo hjemmefra i ukesvis uten grunn. Man har jo et liv. En episode er ca en dag, så de er der i omtrent to uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 11 timer siden #823 Del Skrevet 11 timer siden Babyface skrev (1 time siden): Tviler på at de som røyk først ikke har vært hjemme, ingen gidder vel å bo hjemmefra i ukesvis uten grunn. Man har jo et liv. Her er det vel snakk om 2 uker. Og jeg tipper de har bundet seg til å være tilgjengelig disse 2 ukene, nettopp fordi produksjonen visste at de utstemte skulle ha en rolle også til slutt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FORFAR Skrevet 11 timer siden #824 Del Skrevet 11 timer siden BrukonymAner skrev (På 26.11.2024 den 17.00): Denne Sebastian må være noe av det mest ufyselige man har sett i et realityprogram. Klager og sutrer og tåler ingenting, mens andre må gå på nåler for den forvokste drittungen. Jeg har stor sans for Sebastian. Han er en befriende motsats til de av deltakerne som er så opptatt av at de ikke spiller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå