Gå til innhold

Vokteren (TV2)

NordicViking

Anbefalte innlegg

Susan Sto Helit skrev (20 timer siden):

Hvorfor er det selvsagt? 

Det er da ikke uvanlig at deltagere som er stemt ut av slike program blir innkvartert på samme hotell/hytteområde etter at de er ute. Og heller ikke uvanlig at de får muligheten til å snakke sammen, siden de ikke skal inn i programmet igjen. 

Oftest holdes de jo igjen og kan ikke reise hjem med en gang, fordi det ville kunnet "spoile" hvem som røk ut tidlig. 

Og når jeg skriver bodd sammen, så mener jeg ikke "har ligget i samme telt" eller "Har delt rom og hytte". Jeg mener at de har bodd på samme sted, og antagelig spist de fleste måltider sammen.

Tviler på at de som røyk først ikke har vært hjemme, ingen gidder vel å bo hjemmefra i ukesvis uten grunn. Man har jo et liv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyface skrev (22 minutter siden):

Tviler på at de som røyk først ikke har vært hjemme, ingen gidder vel å bo hjemmefra i ukesvis uten grunn. Man har jo et liv.

En episode er ca en dag, så de er der i omtrent to uker. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (1 time siden):

Her er det vel snakk om 2 uker. Og jeg tipper de har bundet seg til å være tilgjengelig disse 2 ukene, nettopp fordi produksjonen visste at de utstemte skulle ha en rolle også til slutt. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (På 26.11.2024 den 17.00):

Denne Sebastian må være noe av det mest ufyselige man har sett i et realityprogram. Klager og sutrer og tåler ingenting, mens andre må gå på nåler for den forvokste drittungen. 

Jeg har stor sans for Sebastian. Han er en befriende motsats til de av deltakerne som er så opptatt av at de ikke spiller. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FORFAR skrev (22 timer siden):

Jeg har stor sans for Sebastian. Han er en befriende motsats til de av deltakerne som er så opptatt av at de ikke spiller. 

Selv Silje sier at hun spiller nå. Men Anders og Silje har vel en ærligere og mer åpen taktikk. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

neon_sun skrev (32 minutter siden):

Er det finale i dag eller drar de det ut enda en uke?

Finale i dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må ha vært den kjedeligste finalen jeg har sett. 

Spolte gjennom mesteparten bare for å se hva de fikk på slutten.

Blir ikke å se neste sesong. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadasikkert29 skrev (5 minutter siden):

Dette må ha vært den kjedeligste finalen jeg har sett. 

Spolte gjennom mesteparten bare for å se hva de fikk på slutten.

Blir ikke å se neste sesong. 

Helt enig, platt og dritkjedelig fra start til slutt, holder lenge med en sesong!

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Grattis til Desta som tok seieren! Bra spilt av Sebastian, Silje og Anders, og selvfølgelig de andre.👏

Spoiler! 

Endret av Osten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var sesongen over. Er enig med at finalen var kjedelig. Det skjedde heller ikke mye sjuke ting i finalen heller. Skuffende egentlig. 

Grattis til Desta som vant Vokteren. Godt jobbet av finalistene, og selvfølgelig de andre. Det er vanskelig å komme langt I et slikt spill som det der, så det er utrolig imponerende.👏👏

Selv om jeg ikke har vært så stor fan av Silje og Anders i Vokteren, så har de fortsatt kommet veldig langt og de er garantert fine mennesker. Anders har ikke spilt veldig gjennom hele sesongen, men han har vært en fantastisk mann. Har sett Anders i andre programmer også. Han er en ordentlig kjerne kar!👍👍

Programmet har et stort potensial, men det ble ikke løst på den beste måten. Vet ikke om jeg kommer til å se neste sesong hvis det kommer en. Håper produksjonen endrer litt på konseptet hvis det kommer en ny sesong.

Endret av Osten
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finale!

Symbolkonkurranse. Ok, spennende konsept.
Men herregud for en langdryg seremoni med fryktelig mye chitchat, sync, klemming og pusedrama. Framdrift savnes!! 
Og måten de gikk opp i trynet til deltakerne som de ikke skulle ta en brikke ifra, igjen og igjen, gjør at hele greia virket castet.
Silje ble endelig utstemt. Flotte greier! Både av programmet og seremonien, som for øvrig varte hele 20 minutter...

Om ikke annet så leverer Stetind opp til sitt rykte. Et voldsverk av en topp. Er vel den første reelle utfordringen siden hengebroa i episode 1. Desta er et råskinn! Og tror du fanden ikke Sebastian hev seg på. Det hadde jeg aldri trodd! Anders kom etter, og alle fullførte toppen. 

Gjengen blir "grillet" av de andre, hvis man kan kalle det grilling. Har jo ikke skjedd så mye denne sesongen, og alt gikk fredelig for seg. Fritz er en artigkar, eventuelt særing. Pengene skulle så fordeles av gjengen:

Sebastian fikk 305 800,-.
Anders fikk 455 900,-.
Desta fikk 538 300,-.

Desta har vært den beste og fikk fortjent mest. Sebastian har bydd på mest og fikk minst. Anders surfet høyt fordi han ikke deltok særlig annet enn å kose seg.

Tam finale. Den ble liksom prikken over i'en over en tam sesong. Darrige greier. 

Hvor ble det av myten om tidsfristen vi har hørt om hele programmet? Tid ble ikke nevnt i finalen engang.

Er også skuffet over at Vokteren ikke spilte en rolle heller i finalen.

Godt at det hele er over. Har kastet bort så altfor mange lørdagstimer på absolutt null og nada.
Håper ikke det kommer en sesong 2.
Hvis det gjør det må jeg se an deltakerne og seriøst vurdere om livet mitt er verdt å ofre på denne måten.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjip finale, ville hatt noe mer med Vokteren. Synes Sebastian ufortjent kom seg opp og fikk mye penger. Makan til sutreunge, forstår ikke hvordan Anders ikke bare ble lei og stemte han ut. Anders ble nærmest dumsnill.  Sååå lett for Sebastian å ta ut andre, men Anders for så mye tyn av han for å sette Silje høyere. 

Jeg synes ikke Sebastians intriger, sutringer, prat om sine barn og selvskryt var noe interessant, det ble bare irriterende. Syntes Isabella viste i prat med Desta i finalen at hun også er liten og barnslig.   

Fritz fikk for mye tid, ville heller at alles valg om hvem de ga penger enn noen som knapt fikk skjermtid skulle kuppe greia, Kunne bare gitt oss fordelingen i tekstform eller noe, noe av spenningen var om hvilke som støttet Sebastian.

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er det Sebastian som vinner bilen?

Såg ikke det nevnt noen plass.

I så tilfelle, så er det vell han som er vinneren totalt sett

Screenshot_20241130_224017_Samsung Internet.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (19 minutter siden):

Finale!

Symbolkonkurranse. Ok, spennende konsept.
Men herregud for en langdryg seremoni med fryktelig mye chitchat, sync, klemming og pusedrama. Framdrift savnes!! 
Og måten de gikk opp i trynet til deltakerne som de ikke skulle ta en brikke ifra, igjen og igjen, gjør at hele greia virket castet.
Silje ble endelig utstemt. Flotte greier! Både av programmet og seremonien, som for øvrig varte hele 20 minutter...

Om ikke annet så leverer Stetind opp til sitt rykte. Et voldsverk av en topp. Er vel den første reelle utfordringen siden hengebroa i episode 1. Desta er et råskinn! Og tror du fanden ikke Sebastian hev seg på. Det hadde jeg aldri trodd! Anders kom etter, og alle fullførte toppen. 

Gjengen blir "grillet" av de andre, hvis man kan kalle det grilling. Har jo ikke skjedd så mye denne sesongen, og alt gikk fredelig for seg. Fritz er en artigkar, eventuelt særing. Pengene skulle så fordeles av gjengen:

Sebastian fikk 305 800,-.
Anders fikk 455 900,-.
Desta fikk 538 300,-.

Desta har vært den beste og fikk fortjent mest. Sebastian har bydd på mest og fikk minst. Anders surfet høyt fordi han ikke deltok særlig annet enn å kose seg.

Tam finale. Den ble liksom prikken over i'en over en tam sesong. Darrige greier. 

Hvor ble det av myten om tidsfristen vi har hørt om hele programmet? Tid ble ikke nevnt i finalen engang.

Er også skuffet over at Vokteren ikke spilte en rolle heller i finalen.

Godt at det hele er over. Har kastet bort så altfor mange lørdagstimer på absolutt null og nada.
Håper ikke det kommer en sesong 2.
Hvis det gjør det må jeg se an deltakerne og seriøst vurdere om livet mitt er verdt å ofre på denne måten.

Er enig med at Desta fortjente seieren av alle finalistene! Bra spilt til de andre også selvfølgelig. 👏👏

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært mer interessant å høre hvordan de kom frem til hvem som skulle få hva. 

Antiklimaks-episode, som sesongen for øvrig. Jeg blir ikke lei meg om det ikke kommer en ny sesong, men tipper de kjører en runde til for å så skrote det. 

Gratulerer til Desta. Eller alle tre 🤷‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
LibertyNoCap skrev (30 minutter siden):

Men er det Sebastian som vinner bilen?

Såg ikke det nevnt noen plass.

I så tilfelle, så er det vell han som er vinneren totalt sett

Screenshot_20241130_224017_Samsung Internet.jpg

Sebastian vant bilen ja! 😃🚗 https://www.tv2.no/video/underholdning/ble-seerfavoritt-vant-bil/CVlJLIZV19-20276292

Endret av Miss Anthropy
Glemte link.
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (11 minutter siden):

Hadde vært mer interessant å høre hvordan de kom frem til hvem som skulle få hva. 

Antiklimaks-episode, som sesongen for øvrig. Jeg blir ikke lei meg om det ikke kommer en ny sesong, men tipper de kjører en runde til for å så skrote det. 

Gratulerer til Desta. Eller alle tre 🤷‍♀️

Desta planla å gi pengene til en nær person som slet økonomisk. Det ble dessverre kuttet bort i finalen. Veldig snilt av Desta! ❤️

Gjerne les artikkelen for å vite litt mer om saken.👍

https://www.tv2.no/underholdning/vant-vokteren-har-rorende-plan-for-pengepremien/17197361/

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som fordelte premien gjorde egentlig det beste ut av det. Verdige vinnere alle 3. Hadde vært rart for meg om alle ble enige om å gi de helt like summer.Ville og vært galt å utelukke en eller 2 for å gi alt til den 3. Litt kjedelig,men absolutt rettferdig.

Desta står jo fram som en svært god vinner da,med at hun gir bort gevinsten. Så bukker meg i hatten for henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...