Gå til innhold

Ang mann som ikke vil bruke beskyttelse

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i et forhold (ganske nytt) og jeg ønsker ikke bruke hormonell prevensjon eller å sette inn et fremmedlegeme. Jeg vil ikke gå rundt med masse bivirkninger (har prøvd prevensjon tidligere og har tidligere «ofret» meg i et annet forhold). Men denne mannen vil ikke bruke kondom. Skal vi kvinner gå på prevensjon som påvirker kroppen konstant- eller burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting? Jeg vil ikke gå rundt å være redd for å bli gravid, og jeg føler han er egoistisk ang. dette..

Anonymkode: ad545...47e

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kvinner står for prevensjonen, så da finner han seg fort noen andre.

Kondom ødelegger mye av nytelsen for menn.

Anonymkode: bbac2...3f9

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom fjerner det meste av friksjon, så det er fullt forståelig at mange menn ikke vil bruke det. Du kan godt si at det det kun påvirker kroppen hans mens han bruker det, men det fjerner litt av poenget med sex når det ikke er like godt.

Alternativet er femidom som du kan bruke. Det fjerner ikke mannens friksjon, men din i stedet. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er i et forhold (ganske nytt) og jeg ønsker ikke bruke hormonell prevensjon eller å sette inn et fremmedlegeme. Jeg vil ikke gå rundt med masse bivirkninger (har prøvd prevensjon tidligere og har tidligere «ofret» meg i et annet forhold). Men denne mannen vil ikke bruke kondom. Skal vi kvinner gå på prevensjon som påvirker kroppen konstant- eller burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting? Jeg vil ikke gå rundt å være redd for å bli gravid, og jeg føler han er egoistisk ang. dette..

Du har et hull til du kan bruke...

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, da har du fire valg. Bli gravid som det faller seg. Sterilisering. Ikke ha sex. Ikke vær i forhold med en idiot. 😊

Anonymkode: 35642...31f

Dropp idioten. Han burde absolutt klare å se ting fra ditt perspektiv siden "prisen" for å bruke kondom er mye lavere for han enn prisen du må betale gjennom å bruke f eks p-piller eller hormonspiral. Dustefyr, det irriterer meg bare å lese om.

Anonymkode: 01dd7...90f

• Liker 27
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan klarte du å bli interessert i en fyr som vil gi deg forhøyet kreftrisiko for å selv slippe kondom?

Da får han kutte strengen, det er reversibelt.

Anonymkode: 644a9...39a

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at man bestemmer dette selv individuelt. Du vil ha sex med kondom, han vil ha uten. Du vil ikke jenke deg, han vil ikke jenke seg. Begge bør få det slik de vil - ergo dere er ikke en match. 

Anonymkode: 9ed1f...8d9

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Desverre fakta.

men synd trådstarter ikke kan velge over sin egen kropp uten å måtte risikere at han stikker for noen andre som gir han litt mer seksuell nytelse pga mindre følsomhet og kondom.

det er ikke akkurat like digg for dama å ha sex med kondom heller( hvertfall ikke for meg). 
begge må ofre seg litt hvis det skal funke

Anonymkode: 86b01...fbc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hvordan klarte du å bli interessert i en fyr som vil gi deg forhøyet kreftrisiko for å selv slippe kondom?

Da får han kutte strengen, det er reversibelt.

Anonymkode: 644a9...39a

Han er ferdig med barn, men jeg kan selvfølgelig ikke kreve det, ikke så tidlig i et forhold. Men hvorfor gjør ikke flere menn det «av seg selv» selv om de ikke er i et fordhold etc ?Som er over 40, ferdig med barn, et enkelt inngrep. Slippe å bekymre seg for å gjøre noen gravid. Det må jo være behagelig å slippe bekymring og prevensjon?

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dropp idioten. Han burde absolutt klare å se ting fra ditt perspektiv siden "prisen" for å bruke kondom er mye lavere for han enn prisen du må betale gjennom å bruke f eks p-piller eller hormonspiral. Dustefyr, det irriterer meg bare å lese om.

Anonymkode: 01dd7...90f

Ja prisen for å bruke feks. Hormoner er mye høyere. Og Menn har jo like mye følelse der (uten kondom)når man gjør andre ting som ikke krever beskyttelse.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes kvinner burde være flinkere til å nekte sex, til menn som nekter kondom.. tenk på barnets fremtid😇

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 20 år og snakket med en fyr om å møtes. Vi hadde flørtet og snakket om sex. Han fortalte at han ikke likte å bruke kondom, men kunne spandere angrepille på meg. Jeg hadde brukt angrepille en gang før og ble kjempedårlig i 2 dager. Det var så klart uaktuelt. Jeg avsluttet kontakten ganske fort. Typisk menn at de absolutt ikke skal ta på seg noe ansvar, men kvinnen må bære følgene av både person og eventuell graviditet. Veldig egoistisk. 

Anonymkode: 2ad29...58c

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han er ferdig med barn, men jeg kan selvfølgelig ikke kreve det, ikke så tidlig i et forhold. Men hvorfor gjør ikke flere menn det «av seg selv» selv om de ikke er i et fordhold etc ?Som er over 40, ferdig med barn, et enkelt inngrep. Slippe å bekymre seg for å gjøre noen gravid. Det må jo være behagelig å slippe bekymring og prevensjon?

Da kan du bare si det som det er, du går ikke på prevensjon. Dersom han vil ligge med deg uten å gjøre deg gravid, må han ta sine forhåndsregler. Så får det være opp til han å funne ut av det. 😊

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi kvinner gå på prevensjon som påvirker kroppen konstant- eller burde mannen bruke kondom, som kun «påvirker» kroppen hans akkurat når man skal gjøre ting? Jeg vil ikke gå rundt å være redd for å bli gravid, og jeg føler han er egoistisk ang. dette..

Ditt valg, helt og holdent. 
Mannen bør selvsagt bruke kondom, ellers får han avstå fra sex med deg. 

Er nytt forhold kan fort bli et avslutta forhold. Trenger ikke å være noe tap det. 

Anonymkode: f9367...17b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kræsjbang skrev (1 time siden):

Du har et hull til du kan bruke...

Tosk

Anonymkode: 86b01...fbc

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da kan du bare si det som det er, du går ikke på prevensjon. Dersom han vil ligge med deg uten å gjøre deg gravid, må han ta sine forhåndsregler. Så får det være opp til han å funne ut av det. 😊

Men hun skal ha risikoen med å bli gravid når hun ikke ønsker det?? 

Anonymkode: f9367...17b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens dere driter i at damene får smerter, depresjon, uregelmessige blødninger, vektøkning, kviser og fare for blodpropp. Bare DERE skal ha det deilig. 

Anonymkode: 417dc...829

• Liker 26
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fordi de er barnslige og feige. Både eksen og mannen kuttet strengen etter å ha blitt ferdig med barn. Mindre stress for graviditet og full kontroll.

Anonymkode: 417dc...829

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...