Gå til innhold

Venninne som vil bli gravid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du ikke noe bedre å finne på en søndag enn å trolle på forum, TS? Det høres trist ut. 

Anonymkode: 558d2...8ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hans Tore Lem skrev (4 timer siden):

Jeg ble kjent med ei på nett fra Sandefjord. Huk inviterte på pizza og sex. Jeg kjørte til Sandefjord for en hyggelig stund. P-pillebrettet lå fremme på vasken å en mistenkelig måte. Og hun var veldig opptatt av at jeg skulle komme inni henne. Det var så deilig, sa hun. 
 Jeg trakk meg ut, knep igjen forhuden og kom inni den. Så løp jeg på do og skylte det ned. Hun var litt slukøret. 

Sikker på at du ikke forveksler slukøret med avsky?

Tror de aller fleste kvinner ville sett rart på en mann som trekker seg ut, kniper igjen forhuden, ejakulerer inne i forhuden for deretter å løpe på do og skylle ned sæden.

Selv en sterilisert kvinne på 80 år, som ikke har en sjanse i havet til å bli gravid, ville sett på deg med avsky da, Hans Tore.

Anonymkode: 402cc...801

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

det er jo mange tilfeller der kvinnen blir gravid selv om mannen er sterilisert. Så hun har jo en sjanse.

Nei! Hun har ikke en sjanse! Sterilisering er noe av det sikreste som finnes, så sant man venter med sex etter operasjonen til man får bekreftet at det ikke er flere sædceller.

Hun ønsker å bli gravid. Hun stoler på at du stiller opp!

Det er ikke sikkert hun ligger rundt med flere. Dette er det mest lavnivå jeg har vært borte i!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikker på at du ikke forveksler slukøret med avsky?

Tror de aller fleste kvinner ville sett rart på en mann som trekker seg ut, kniper igjen forhuden, ejakulerer inne i forhuden for deretter å løpe på do og skylle ned sæden.

Selv en sterilisert kvinne på 80 år, som ikke har en sjanse i havet til å bli gravid, ville sett på deg med avsky da, Hans Tore.

Anonymkode: 402cc...801

Håper de som følger med her inne tar tak og får ut sånne som deg som bare kritiserer og driver med personangrep. Sånne folk trenger vi ikke her inne. 
Jeg ville jo ikke gjøre henne gravid. Hadde jeg spruta henne på magen, hadde hun sikkert brukt fingrene til å dytte det inn.  

Skrevet

Bare fortsett så lenge hun ønsker

Anonymkode: 1e9e8...f2f

Skrevet

Du er sikkert ikke den eneste hun ligger rundt med da.....

Skrevet

0/10

Anonymkode: d5af8...3d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har en gammel venninne som ønsker seg barn. For et år siden spurte hun om jeg kunne hjelpe henne å bli gravid, så hver gang hun har eggløsning, knuller vi som kåte kaniner hele uka. Hun er skikkelig digg, så jeg nyter hvert sekund. 

Så har jeg en hemmelighet. Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo en personlig ting, som andre ikke har noe med. Er det dårlig gjort å ikke fortelle henne? Vil jo tro den deilige sexen tar slutt da, og det vil jeg jo ikke. 

Anonymkode: e8828...755

Knuller som kåte kaniner hele uka hver gang hun har eggløsning i 1 år. Hvis hun ikke har forstått at du har dårlig sperm etter 1 år kaninknulling så forstår hun veldig lite.

Jeg vet om en som giftet seg uten å fortelle kona at han var sterilisert. Som ble et litt uventet problem da hun ble gravid.

Skrevet

Tror jeg ikke det er fysisk mulig at ei dame, som ønsker barn ligger med samme fyr uten at det er et forhold engang i et helt år, uten å stille spørsmål til hans fruktbarhet eller å gi opp og heller prøve med en ny.

Anonymkode: b71ab...b1c

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg har en gammel venninne som ønsker seg barn. For et år siden spurte hun om jeg kunne hjelpe henne å bli gravid, så hver gang hun har eggløsning, knuller vi som kåte kaniner hele uka. Hun er skikkelig digg, så jeg nyter hvert sekund. 

Så har jeg en hemmelighet. Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo en personlig ting, som andre ikke har noe med. Er det dårlig gjort å ikke fortelle henne? Vil jo tro den deilige sexen tar slutt da, og det vil jeg jo ikke. 

Anonymkode: e8828...755

Det er skikkelig dårlig gjort!!

Anonymkode: dd27a...236

Skrevet

Hvor gammel er venninna? Hvis hun er langt oppi tredveårene burde du ikke kaste bort den siste av hennes fruktbare tid, for å si det sånn.

Anonymkode: 59c21...68e

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvis dette er sant, er dette noe av det mest egoistiske jeg har hørt på lenge! Du fratar henne muligheten til å bli gravid fordi du vil ha sex - og dere er ikke engang i et forhold. 

an egoistisk? Hva med henne da som helt sikkert planlegger å kreve barnebidrag fra han etter at hun er blitt gravid, og slavebinde han i 20 år.

Anonymkode: 86d11...e17

Skrevet
Village skrev (1 time siden):

Jeg vet om en som giftet seg uten å fortelle kona at han var sterilisert. Som ble et litt uventet problem da hun ble gravid.

Problem for han da regner jeg med. Siden de var gift så blir han ansvarlig for ungen uansett om den kom fra han eller ikke via pader est regelen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Problem for han da regner jeg med. Siden de var gift så blir han ansvarlig for ungen uansett om den kom fra han eller ikke via pader est regelen.

Pater est-regelen, Barneloven § 3, første ledd: "som far til barnet skal reknast den mannen som mora er gift med ved fødselen", medførte intet ansvar for han så lenge de var separerte ved fødselen. Separasjon opphever ansvaret, Barneloven § 3, tredje ledd.

Han reagerte på hennes utroskap, og hun reagerte på at han hadde holdt skjult at han var steril. At de fortjente hverandre reddet ikke ekteskapet.

Skrevet

Sett exit, og tenker du skulle trolle litt og se hva folk i den virkelige verden syntes om dette? 

Anonymkode: 1e79c...8e7

Skrevet

Kjenner dere ikke igjen et troll når dere ser det? Dette er en gammel vandrehistorie jeg har hørt før mange ganger, her er det ikke en gang forsøkt å lage en variasjon på den opprinnelige historien.

Anonymkode: 94dc8...f49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...