AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har en gammel venninne som ønsker seg barn. For et år siden spurte hun om jeg kunne hjelpe henne å bli gravid, så hver gang hun har eggløsning, knuller vi som kåte kaniner hele uka. Hun er skikkelig digg, så jeg nyter hvert sekund. Så har jeg en hemmelighet. Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo en personlig ting, som andre ikke har noe med. Er det dårlig gjort å ikke fortelle henne? Vil jo tro den deilige sexen tar slutt da, og det vil jeg jo ikke. Anonymkode: e8828...755 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 Hvis dette er sant, er dette noe av det mest egoistiske jeg har hørt på lenge! Du fratar henne muligheten til å bli gravid fordi du vil ha sex - og dere er ikke engang i et forhold. Ja, det er VELDIG dårlig gjort å ikke fortelle henne at du er sterilisert! Utfra det du skriver fremstår du som et psykopatisk rasshøl og kanskje litt tilbakestående, som ikke skjønner hvor jævlig du opptrer selv. Anonymkode: 402cc...801 24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Sleipt. Men hun ligger nok rundt med andre også for å øke sjansene så det går nok greit. Anonymkode: 92490...23b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Om dette er sant så er du i kategorien som fortjener å brenne I helvete ja. Hvorfor prøver du å ødelege live hennes? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Jeg har en gammel venninne som ønsker seg barn. For et år siden spurte hun om jeg kunne hjelpe henne å bli gravid, så hver gang hun har eggløsning, knuller vi som kåte kaniner hele uka. Hun er skikkelig digg, så jeg nyter hvert sekund. Så har jeg en hemmelighet. Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo en personlig ting, som andre ikke har noe med. Er det dårlig gjort å ikke fortelle henne? Vil jo tro den deilige sexen tar slutt da, og det vil jeg jo ikke. Anonymkode: e8828...755 Så hun tror at hun kan bli gravid, men det kan hun da ikke pga at du er sterilisert. Du fører henne bak lyset. Du er ingen venn. Du har jo tydeligvis ingen baller heller siden du ikke har sagt noe. Idiot. Anonymkode: 0a502...0a1 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Kjedelig med helg TS? Vil du at tråden skal virke reell må du nok gjøre litt om på språket. Anonymkode: 5db1c...edd 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Pippi Lotta skrev (9 minutter siden): Om dette er sant så er du i kategorien som fortjener å brenne I helvete ja. Hvorfor prøver du å ødelege live hennes? Jeg ødelegger jo ingenting. Jeg har ikke løyet for henne. Og det er jo mange tilfeller der kvinnen blir gravid selv om mannen er sterilisert. Så hun har jo en sjanse. Dessuten er det jo mange kvinner som får med seg menn hjem for å bli gravide, uten å si at det er det de vil. Da kan man snakke om å ødelegge livet for mannen. Det jeg gjør, endrer jo ikke noe for noen. Vi setter begge pris på sexen. Anonymkode: e8828...755 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så hun tror at hun kan bli gravid, men det kan hun da ikke pga at du er sterilisert. Du fører henne bak lyset. Du er ingen venn. Du har jo tydeligvis ingen baller heller siden du ikke har sagt noe. Idiot. Anonymkode: 0a502...0a1 Joda. Ballene er helt inntakt. Bare sædlederne som er klippet. Spruter like bra som før. Anonymkode: e8828...755 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ødelegger jo ingenting. Jeg har ikke løyet for henne. Og det er jo mange tilfeller der kvinnen blir gravid selv om mannen er sterilisert. Så hun har jo en sjanse. Dessuten er det jo mange kvinner som får med seg menn hjem for å bli gravide, uten å si at det er det de vil. Da kan man snakke om å ødelegge livet for mannen. Det jeg gjør, endrer jo ikke noe for noen. Vi setter begge pris på sexen. Anonymkode: e8828...755 Hun spurte om du kune gjøre henne gravid, du løy og sa ja.... Du er nødt til å være trol. Uanset om dette er san eller hypotetisk så setter hun ikke pris på sexen med deg, du vet jo hun aldri hadde hat sex med deg om du ikke hadde løyet. Litt trist å måtte manipulere folk til å ligge med deg selv når det bare er i eventyr? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 Pippi Lotta skrev (6 minutter siden): Hun spurte om du kune gjøre henne gravid, du løy og sa ja.... Du er nødt til å være trol. Uanset om dette er san eller hypotetisk så setter hun ikke pris på sexen med deg, du vet jo hun aldri hadde hat sex med deg om du ikke hadde løyet. Litt trist å måtte manipulere folk til å ligge med deg selv når det bare er i eventyr? «Vi kan prøve» sa jeg vel. Lyver jo ikke for venner. Anonymkode: e8828...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 Har du sett for mye på Exit nå. Anonymkode: 0507a...43b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 Haha, dette er et troll som kun lager tråder for å skape reaksjoner! skjønner ikke dere det damer? Anonymkode: e61b4...b69 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 Denne tråden fikk meg til å humre godt her jeg går i regnet. Takk for det 😅 Anonymkode: 3d522...e3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 Haha troll 🤣🤣 Anonymkode: f3125...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en gammel venninne som ønsker seg barn. For et år siden spurte hun om jeg kunne hjelpe henne å bli gravid, så hver gang hun har eggløsning, knuller vi som kåte kaniner hele uka. Hun er skikkelig digg, så jeg nyter hvert sekund. Så har jeg en hemmelighet. Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo en personlig ting, som andre ikke har noe med. Er det dårlig gjort å ikke fortelle henne? Vil jo tro den deilige sexen tar slutt da, og det vil jeg jo ikke. Anonymkode: e8828...755 Jeg også eller litt omvendt her da, jeg er født gutt og samboeren vet ikke om det. Vi prøver også på barn men siden jeg ikke er født med livmor og kun tatt kjønnsoperasjon. Men hey skal vi ta kaffe en dag så kan vi snakke om hvordan vi lurer oss til ligg 😉🧌 Anonymkode: f3125...230 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Del Skrevet 8. september 2024 Tenker det er helt innafor. Om hun ikke har mer mellom øra så bør hun ikke få barn. Men så er du åpenbart et troll da. Menn som tenker med pikken og kvinner som tenker med eggstokker og livmor bør holde sammen. Anonymkode: aecc0...35e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. september 2024 #17 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har en gammel venninne som ønsker seg barn. For et år siden spurte hun om jeg kunne hjelpe henne å bli gravid, så hver gang hun har eggløsning, knuller vi som kåte kaniner hele uka. Hun er skikkelig digg, så jeg nyter hvert sekund. Så har jeg en hemmelighet. Jeg steriliserte meg for 5 år siden. Det er jo en personlig ting, som andre ikke har noe med. Er det dårlig gjort å ikke fortelle henne? Vil jo tro den deilige sexen tar slutt da, og det vil jeg jo ikke. Anonymkode: e8828...755 Sex på falske premisser er ikke bra. Det bør man holde seg for god for.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #18 Del Skrevet 8. september 2024 Ugh. Hvis jeg skulle valgt en kompis som far til mitt barn hadde jeg også ordnet med plastkopp og engangssprøyte… Anonymkode: 1f24a...ded Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #19 Del Skrevet 8. september 2024 Hun ligger nok med flere. Kjør på. Tipper hun går på pillen og bruker ønske om barn som unnskyldning. Anonymkode: 7348a...07d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 8. september 2024 #20 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun ligger nok med flere. Kjør på. Tipper hun går på pillen og bruker ønske om barn som unnskyldning. Anonymkode: 7348a...07d Jeg ble kjent med ei på nett fra Sandefjord. Huk inviterte på pizza og sex. Jeg kjørte til Sandefjord for en hyggelig stund. P-pillebrettet lå fremme på vasken å en mistenkelig måte. Og hun var veldig opptatt av at jeg skulle komme inni henne. Det var så deilig, sa hun. Jeg trakk meg ut, knep igjen forhuden og kom inni den. Så løp jeg på do og skylte det ned. Hun var litt slukøret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå