Gå til innhold

Velkomsdrink


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Skal ha en stor fest med mange gjester som ikke kjenner hverandre. Trenger oppskrift på en velkomstdrink som løser opp stemningen fort. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare servere et glass med vin eller noe sånt da?? Eller du kan kjøpe slike mikser i butikken (Tom Collins, San Fransisco ol.). Oppskriften står på flaskene.

Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å lage en diger mugge eller bolle med drikke.

Har ikke en spesiell oppskrift, ha oppi det du liker og smak det til.

Bruk f.eks: Vodka/bacardi lemon, tom collins miks, Cosmopolitan miks, Lime (som du deler i 4, presser ut safta og legger båtene oppi), masse knust is, sprite, appelsinjuice, tranebærjuice ++++

Det viktige er å smake det til underveis, og pøse på med det som trengs!

Jeg laga ei mugge forrige lørdag, ble storsuksess!!! Tok det helt på sparket, og det gikk helt fint.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Kongepjolter løser stemningen raskest! Tror det er halvt om halvt med cognac og champagne. Eller noe i den duren. Den "slår" visst noe så inn i h.... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal du få en litt stilig ide:

Kjøp en stor vannmelon som står stødig. Hul den ut ved hjelp av en iskje eller en spesielskje for å lage melonkuler. Sett melonen på et fat eller liknende før du lager drinken oppi den. Der kan du blande f.eks en frisk vin/musserende vin, samt litt sprit, drink-mix-essens og sprite. Dette blir fantastisk godt. Hell en del av vannmelonbitene tilbake i melonen igjen, og det blir god smak på både bitene og på drinken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg pleier å lage en drink hvor jeg blandet diverse drink-mix-essenser sammen med Sprite jeg. Jeg pleier å bruke Tom Collins, Aprikos og Lime. I tillegg litt sprit da. Dette er kjempegodt, enkelt og frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...