Pilleville Skrevet 8. september 2024 #21 Skrevet 8. september 2024 Dere som er deprimerte: Tenker dere at barndommen er grunnen til depresjonen eller heller hvordan dere har det med ektefelle eller ingen av delene?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #22 Skrevet 8. september 2024 Pilleville skrev (Akkurat nå): Dere som er deprimerte: Tenker dere at barndommen er grunnen til depresjonen eller heller hvordan dere har det med ektefelle eller ingen av delene? Må nesten ha vært barndommen da jeg begynte å slite som 16-åring og er 40 nå. Men valg jeg har tatt som følge av depresjonen, ift. kjærester, barn osv. har definitivt ikke hjulpet. Anonymkode: f0bd5...aa2
Pilleville Skrevet 8. september 2024 #23 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må nesten ha vært barndommen da jeg begynte å slite som 16-åring og er 40 nå. Men valg jeg har tatt som følge av depresjonen, ift. kjærester, barn osv. har definitivt ikke hjulpet. Anonymkode: f0bd5...aa2 Hadde du en vanskelig barndom da?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #24 Skrevet 8. september 2024 Pilleville skrev (18 minutter siden): Dere som er deprimerte: Tenker dere at barndommen er grunnen til depresjonen eller heller hvordan dere har det med ektefelle eller ingen av delene? For min del har det vært pga barndommen, viste velg tegn til depresjon fra 8-9 års alderen. Anonymkode: ff2cc...71a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #25 Skrevet 8. september 2024 Pilleville skrev (16 minutter siden): Hadde du en vanskelig barndom da? Hadde en mamma som ikke likte meg i hvert fall, og ble alltid utelatt i lek i barnehagen og mobbet fra første klasse. Hadde det aldri bra som barn. Anonymkode: f0bd5...aa2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #26 Skrevet 8. september 2024 Pilleville skrev (22 minutter siden): Dere som er deprimerte: Tenker dere at barndommen er grunnen til depresjonen eller heller hvordan dere har det med ektefelle eller ingen av delene? For min del var del vel når jeg virkelig ble klar over at jeg var alene for resten av livet og ikke pen nok til seriøse forhold. Alle andre i familien har gått bort, kun meg og ingen barn. Nå er det for sent men har kommet overens med at det ble bare slik. Anonymkode: 40f29...106
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå