issoras Skrevet 7. september #1 Del Skrevet 7. september Noen som kan hjelpe? Plutselig er KG på engelsk, alle navn på forumrom er på engelsk, det er kjempeplagsomt! Finner ingen innstillinger? Det er heller ikke nettleser som har oversatt siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GinaT Skrevet 7. september #2 Del Skrevet 7. september Opplever det samme jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løsning Rhodiola Skrevet 7. september Løsning #3 Del Skrevet 7. september (endret) Hei @issoras og @GinaT! Nederst på siden er det en modul som det står ‘’Språk’’ på. Der kan dere velge mellom norsk og engelsk. Velger dere innstilling for norsk, skal det løse seg. Gjorde nettopp et forsøk på å innstille norsk som standard-språk på nytt, for gruppene ''Medlem'' og ''Nye medlemmer'', så det forhåpentligvis ble greit. Gi beskjed hvis ikke! Rhodiola, adm. Endret 7. september av Rhodiola for å sette inn bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
issoras Skrevet 7. september Forfatter #4 Del Skrevet 7. september Rhodiola skrev (10 minutter siden): Hei @issoras og @GinaT! Nederst på siden er det en modul som det står ‘’Språk’’ på. Der kan dere velge mellom norsk og engelsk. Velger dere innstilling for norsk, skal det løse seg. Gjorde nettopp et forsøk på å innstille norsk som standard-språk på nytt, for grupppene ''Medlem'' og ''Nye medlemmer'', så det forhåpentligvis ble greit. Gi beskjed hvis ikke! Rhodiola, adm. Takk. Den stod på norsk, men funket likevel. 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 7. september #5 Del Skrevet 7. september issoras skrev (Akkurat nå): Takk. Den stod på norsk, men funket likevel. 😁 Nydelig, takk for tilbakemelding. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GinaT Skrevet 7. september #6 Del Skrevet 7. september Rhodiola skrev (3 timer siden): Gjorde nettopp et forsøk på å innstille norsk som standard-språk på nytt, for gruppene ''Medlem'' og ''Nye medlemmer'', så det forhåpentligvis ble greit. Det ser ut til at det fikset det. Jeg hadde aldri tenkt på å se helt nede i bunnen for dette. Ikke helt optimal UX, men antar det er forum-SW som styrer det så ikke så lett og endre på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 8. september #7 Del Skrevet 8. september GinaT skrev (14 timer siden): Det ser ut til at det fikset det. Jeg hadde aldri tenkt på å se helt nede i bunnen for dette. Ikke helt optimal UX, men antar det er forum-SW som styrer det så ikke så lett og endre på. Supert, tusen takk for tilbakemeldingen! Jeg er usikker på hvor lett det ville latt seg gjøre å flytte innstillingen til for eksempel brukerpanelet for kontoinnstillinger, men tenker selv at det hadde gitt mening om man hadde den modulen der, kanskje som et tillegg til den som vises nederst på siden. Det er en lite brukt funksjon, så jeg er i allefall ikke overrasket over at det kan være noe man ikke har fått med seg. Hvis aktuelt er jeg sikker på at teknisk ansvarlig sannsynligvis vet av en eller annen løsning på det, men vi har ikke spekulert i det fordi det ikke er en funksjon som tas i bruk av veldig mange. Majoriteten leser på norsk som foruminnstilling, og jeg ser for meg at de som vil ha det på engelsk kanskje tar i bruk en oversetter som er innebygd i nettleseren deres. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå