Anonym38 Skrevet 7. september #1 Del Skrevet 7. september Trillingene ble født for en uke siden💕 Alt går fint og jentene, meg og mannen min har det bra💕 vil bare takke for navnetips🤍 Jentene heter Linnea Nora og Eline🥰 Er veldig glad for at alt gikk bra gjennom keisersnittet❤️ 2 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #2 Del Skrevet 7. september Troll Anonymkode: 3022a...1cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 8. september Forfatter #3 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 21.52): Troll Anonymkode: 3022a...1cb Troll? At jeg deler det at jeg har født? Bare misunnelig på de nydelige jentene jeg har skapt?😌💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Del Skrevet 8. september Gratulerer da Elisabeth Anonymkode: 81c10...479 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Gratulerer da Elisabeth Anonymkode: 81c10...479 Jeg tar ikke referansene her, merker jeg. Hvem er Elisabeth? En blogger/influenser? Anonymkode: 8bfdf...9ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #6 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg tar ikke referansene her, merker jeg. Hvem er Elisabeth? En blogger/influenser? Anonymkode: 8bfdf...9ed Lurer på det samme.. Anonymkode: 2b7c1...637 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 8. september #7 Del Skrevet 8. september Awww så koselig 😍 har selv tvillingjenter, kos dere masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #8 Del Skrevet 8. september Anonym38 skrev (På 7.9.2024 den 14.07): Trillingene ble født for en uke siden💕 Alt går fint og jentene, meg og mannen min har det bra💕 vil bare takke for navnetips🤍 Jentene heter Linnea Nora og Eline🥰 Er veldig glad for at alt gikk bra gjennom keisersnittet❤️ Så koselig, gratulerer💕 Anonymkode: 23aa0...fc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #9 Del Skrevet 8. september Eneggede? Kos dere, mine er straks 15. Tiden flyr... Anonymkode: e091e...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 9. september Forfatter #10 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Gratulerer da Elisabeth Anonymkode: 81c10...479 Jeg er litt forvirret her.. for mitt navn er ikke Elisabeth. Var dette tull eller tenker du på en annen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 9. september Forfatter #11 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tar ikke referansene her, merker jeg. Hvem er Elisabeth? En blogger/influenser? Anonymkode: 8bfdf...9ed Heter ikke Elisabeth😊 har faktisk ikke peiling på hvorfor hu kalte meg det😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 9. september Forfatter #12 Del Skrevet 9. september winterchild skrev (7 timer siden): Awww så koselig 😍 har selv tvillingjenter, kos dere masse!!! Tusen takk💕 Det er herlig🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 9. september Forfatter #13 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eneggede? Kos dere, mine er straks 15. Tiden flyr... Anonymkode: e091e...96a Eneggede alle 3, ja😊 ❤️ Har merket at tiden går fort allerede jeg.. følte jeg fødte i dag, men nå er det allerede 9 dager siden😳, men nyyyter det alt jeg kan🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #14 Del Skrevet 10. september Anonym38 skrev (På 7.9.2024 den 14.07): Trillingene ble født for en uke siden💕 Alt går fint og jentene, meg og mannen min har det bra💕 vil bare takke for navnetips🤍 Jentene heter Linnea Nora og Eline🥰 Er veldig glad for at alt gikk bra gjennom keisersnittet❤️ Så koselig du velgte 2 jeg nevnte Anonymkode: 0e911...ed1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. september #15 Del Skrevet 10. september Gratulerer 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym38 Skrevet 10. september Forfatter #16 Del Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så koselig du velgte 2 jeg nevnte Anonymkode: 0e911...ed1 Ååå så gøy!❤️ hvilke to av navnene foreslo du?😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #17 Del Skrevet 11. september Anonym38 skrev (15 timer siden): Ååå så gøy!❤️ hvilke to av navnene foreslo du?😁 nora og eline Anonymkode: 0e911...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå