AnonymBruker Skrevet 7. september #1 Del Skrevet 7. september Er det flere som har fått kvinneguiden på engelsk i dag, eller er det jeg som har kommet borti en eller annen innstilling? Jeg får opp kategorier som Children and family, Spotlight, Cohabitation and intimate relationships, Consumers, law and economics, og min personlige favoritt Bias and generalizations. Favorittene er Favorites (så amerikansk engelsk), mens siste innlegg fortsatt er siste innlegg. Anonymkode: 22815...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. september #2 Del Skrevet 7. september (endret) *** Endret 7. september av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #3 Del Skrevet 7. september Prøvde å sjekke om translate i nettleseren hadde slått inn, men det var ikke tilfelle. Men men, så lenge det er engelsk og ikke gresk 😛 Anonymkode: 22815...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #4 Del Skrevet 7. september Nå forsvant det igjen like fort som det kom. Thanks and price! Anonymkode: 22815...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #5 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nå forsvant det igjen like fort som det kom. Thanks and price! Anonymkode: 22815...fec 🤣 Anonymkode: 3a116...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #6 Del Skrevet 7. september Det er på engelsk for meg. Er nok en oppdatering av forumet som har endret på det. Anonymkode: bc620...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #7 Del Skrevet 7. september det kan jo endres i bunnen av siden der det står Språk. Anonymkode: 71785...afa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #8 Del Skrevet 7. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): det kan jo endres i bunnen av siden der det står Språk. Anonymkode: 71785...afa Det endret seg både frem og tilbake igjen uten at jeg endret på noe. Men takk, da vet jeg i hvert fall at den innstillingen finnes hvis det skjer igjen Det samme skjer iblant med at jeg får engelsk tastatur, uten at jeg tilsynelatende har gjort noe for det, Merker det bare når æøå plutselig blir rare tegn. Anonymkode: 22815...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #9 Del Skrevet 7. september Men det HAR skjedd noe nytt her, eller, selv med norsk språk? Klarer ikke helt sette fingeren på det siden jeg ikke har skjermbilder fra i går. Men har følelsen av at en del knapper har skiftet navn. Og boksen med kryss av for anonym pleide i hvert fall ligge et annet sted enn den gjør nå. Anonymkode: 22815...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå