AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Jeg har 4 tantebarn i alder 17-24 som jeg gir julegave til. jeg har ikke så god råd men ønsker å gi de noe fint/morsomt ol. i fjor fikk de strikket votter og 100kr. jeg kan strikke men er helt fri for ideer . har dere noen ideer ? Anonymkode: cc714...455
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har 4 tantebarn i alder 17-24 som jeg gir julegave til. jeg har ikke så god råd men ønsker å gi de noe fint/morsomt ol. i fjor fikk de strikket votter og 100kr. jeg kan strikke men er helt fri for ideer . har dere noen ideer ? Anonymkode: cc714...455 Jeg strikker ikke selv, men min sønn elsket å få litt sånne ekstra fine ullsokker da han var tenåring. Det gjør han fortsatt som voksen. Sånne tykke til bruk inne/hjemme på kalde dager. Anonymkode: 9f64f...c06
A-mamma Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Strikke og tove sitteunderlag hvis de liker å gå tur / være ute. Hva med å strikke hals? 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 Strikke lue eller pannebånd? Er det jenter så Min mote baklava? Tror den kan strikkes i to/tre tråder drops melody som er på salg nå. Tovet sitteunderlag (tenkte selv å strikke det i gaver til noen). Vurderer også min mote baklava til søstrene mine som en gave kun til de. rituals skumsåpe, det pleier å være en hit. 119,- pr stk. Ida Warg har også noen gode, min ungdom liker både de og Rituals. gavekort på kino Anonymkode: f2fac...661 1
Supersmurf Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 Kan du ikke strikke noen deilige votter da, f.eks sånne som du tover? Jeg ble alltid glad for strikkede sokker/votter da jeg var på den alderen. Ellers liker de fleste unge rituals sine dusjsåper og kremer. Kjøp noe de trenger når de skal flytte på hybel, kjøkkenutstyr?
Kvinneguideren Skrevet 21. september 2024 #6 Skrevet 21. september 2024 Til de som har flyttet ut kan du gi krydderblandinger! CEMO som selges på kitchn er litt eksklusive, smaker såå deilig og er ofte på tilbud! Hvis du bare er litt på utkikk, så finner du noen skikkelig fine gaver til en veldig rimelig pris!
AnonymBruker Skrevet 21. september 2024 #7 Skrevet 21. september 2024 Tusen takk for så flotte tips Anonymkode: cc714...455
AnonymBruker Skrevet 22. september 2024 #8 Skrevet 22. september 2024 Strikke pannebånd til jenter, sånne som vries framme. Har ikke oppskrift eller bilde. Anonymkode: 3ae2f...e64
AnonymBruker Skrevet 25. september 2024 #9 Skrevet 25. september 2024 Ting fra Blomz🫶🏼 Veldig populært for jenter i den alderen der Anonymkode: 7fb93...ca3
Glenda27 Skrevet 25. september 2024 #10 Skrevet 25. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 8.47): Jeg har 4 tantebarn i alder 17-24 som jeg gir julegave til. jeg har ikke så god råd men ønsker å gi de noe fint/morsomt ol. i fjor fikk de strikket votter og 100kr. jeg kan strikke men er helt fri for ideer . har dere noen ideer ? Anonymkode: cc714...455 Er selv 19 år, og setter helt ærlig bare pris på å bli husket:)))) Hvis du er flink til å strikke er jo sokker f.eks. helt supert! Jeg fryser ihvertfall på bena hele veien, og EEEEEEELSKER strikkasokker! Ellers stiller jeg meg bak forslaget over om ting fra bloms acsessories, de har fastpris på 59,- (tror jeg) på absolutt alle varer, være seg smykke eller pannebånd:) 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2024 #11 Skrevet 26. september 2024 Mine ungdommer hadde elsket noe strikket. Er fullstendig klar over at strikking ikke er billig, så der kan man jo gå etter lommeboka, både sokker eller større prosjekter alt etter som. For noen i familien så bruker de uansett penger på garn for å strikke gjennom året som hobby, så er det litt vinn-vinn at det blir julegaver til slutt for begge, de får på en måte brukt hobbypengene og gavepengene i samme produkt. Anonymkode: f5508...703
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå