Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2006 #21 Skrevet 23. februar 2006 Å ri er deiligst! Da har jeg full kontroll!
marta Skrevet 23. februar 2006 #22 Skrevet 23. februar 2006 Begge ligger på siden, og mannen trenger inn bakfra. En veldig intim og fin stilling. ← Okey. Da går jeg for doggy og misjonær i ulike varianter. Skje er fint og intimt, men gir meg ikke så mye nytelse.
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #23 Skrevet 23. februar 2006 syns misjonær med bena på skuldrene hans er best... treffer "alle" punktene mine sinnsykt bra. Ellers, sex i sofaen hvor jeg sitter oppå han og rir han er også digg..Men da må jeg være skikkelig kåt, hvis ikke klarer han ikke å trenge inn i meg.. Og så har vi en slags reile hvor jeg kan sitte som veeeldig sjelden blir bruk,men når den først blir brukt(om vi er i det rette humøret) er den og veldig kul!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #25 Skrevet 23. februar 2006 Reile? Kan du forklare den mer? Hørtes spennende ut!
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #26 Skrevet 23. februar 2006 Hvis vi skal "elske" er det veldig godt med vanlig misjonær eller skjeen.. Det er så intimt og romantisk! Men hvis vi skal "knulle" liker jeg veldig godt å sitte på f.eks kjøkkenbordet mens han står, evt legge meg ned.. Bakfra når jeg ligger er også veeeldig godt...! Og, når han sitter inntil sengegavlen, og jeg kan sitte oppå han (enten forfra eller med ryggen til han), og holde meg på gavlen, da har jeg full kontroll, og det gjør han kjempekåt.. Og meg, kjenner jeg visst nå... Lluvy
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2006 #27 Skrevet 23. februar 2006 skal vi se, min favoritt må være alle. mn dt jeg liker aller best er doggy og på kjøkken bordet, på kontoret eller hvor vi måtte finne oss, opp mot vegen er jo helt fantastisk, mn da må han være sterk nok til å holde meg opp, dt r deilig å kjenne at han r inni mg mens jg er opp mot veggen
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #28 Skrevet 24. februar 2006 det er bare en slags reile som henges i noen kroker i taket. (og disse krokene er ikke på soverommet! det hadde blitt litt for opplagt...)hvor jeg sitter og han kan bare tameg mens jeg sitter..vi er ganske lange begge 2 så å bli tatt opp etter en vegg eller ne går ikke (jeg veier jo litt...)... han kjøpte den i London.
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #29 Skrevet 25. februar 2006 skal vi se, min favoritt må være alle. mn dt jeg liker aller best er doggy og på kjøkken bordet, på kontoret eller hvor vi måtte finne oss, opp mot vegen er jo helt fantastisk, mn da må han være sterk nok til å holde meg opp, dt r deilig å kjenne at han r inni mg mens jg er opp mot veggen ← Hørest herlig ut, men jeg er en analsex elsker, så jeg tenker Mitt
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #30 Skrevet 25. februar 2006 Liker de fleste. Jeg er god til å ri, så den kommer som #1. Der ruler jeg rett og slett. :bukke:
Hamtaro Skrevet 25. februar 2006 #31 Skrevet 25. februar 2006 bunny style *hump*hump*hump* men det har vært mer den sjeldne delen av sexlivet siden den ikke faller i smak hos motparten Mest misjonær som er hennes favoritt, men jeg liker doggy best eller hvis hun sitter på meg med ryggen til og jeg ser formen på kroppen og rumpa hennes som gnir inntil meg.....herregud nå ble jeg kåt! :enig_anim:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå