Gå til innhold

Skifte jobb eller beholde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i veldig tvil nå. Jobber 100%, men arbeidstidene mine er 13-21 4 ganger i uken og en dag 09-17. Jeg tar opp vgs fag, og har mulighet til å lese på jobb i 4-5 timer siden det er kjemperolig der.

Problemet er at jeg er drittlei av å føle at jeg bare jobber. Vil jobbe en jobb som er fra 09-17 ish. Men da vet jeg ikke om jeg har like mye energi etter jobb til å gjøre skole. Eller kanskje? Om jeg føler meg lykkeligere?

vet ikke hva jeg burde gjøre! Hva er lurest mtp min situasjon?

Anonymkode: 28c49...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du tar vel opp fag for å begynne på studier? Da er det jo bare midlertidig. Når du blir student er det best å ha en jobb som lar seg kombinere med forelesninger på dagtid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portia Catonis skrev (5 minutter siden):

Du tar vel opp fag for å begynne på studier? Da er det jo bare midlertidig. Når du blir student er det best å ha en jobb som lar seg kombinere med forelesninger på dagtid.

Nå er det kun å ta opp fag, gjør dette privatist så må ikke møte opp på noe. Men når jeg skal starte å studere fulltid på uni så skal jeg ikke jobbe mer enn 20%. Tenkte bare nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nå er det kun å ta opp fag, gjør dette privatist så må ikke møte opp på noe. Men når jeg skal starte å studere fulltid på uni så skal jeg ikke jobbe mer enn 20%. Tenkte bare nå..

Ja? Det er jo bare midlertidig, hvorfor skal du bytte jobb da? Du er jo heldig som har en jobb som tillater deg å lese i arbeidstiden. De fleste arbeidsplasser gjør ikke det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portia Catonis skrev (32 minutter siden):

Ja? Det er jo bare midlertidig, hvorfor skal du bytte jobb da? Du er jo heldig som har en jobb som tillater deg å lese i arbeidstiden. De fleste arbeidsplasser gjør ikke det.

Midlertidig blir mest sannsynlig 2 år til.. og har jobbet sånn her i 2 år fra før av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Midlertidig blir mest sannsynlig 2 år til.. og har jobbet sånn her i 2 år fra før av. 

Du er fremdeles heldig som kan lese i arbeidstiden! Hvis du får en 9-17 jobb og må lese etter det så er det ikke sikkert at du får noe mere fritid enn du har i dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du bytter til en jobb hvor du faktisk må jobbe hele vakten, vil du mest sannsynlig bli mer sliten (kommer an på oppgavene) enn du er nå, og så må du lese når du kommer hjem. Jobbe f.eks 9-17 og lese 17:30-22:30. Tar jo mange flere timer av døgnet ditml

For meg er dette en no-brainer. Du er jo kjempeheldige som kan lese i arbeidstiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mange over nevner, trur jeg vil holdt ut. I hvertfall litt til. Så du får unna fagene.

Anonymkode: 0e7ef...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være drømmejobben for en student. Tror ikke det finnes mange andre slike muligheter.

Anonymkode: b4eb3...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...