Gå til innhold

Syden ferie, men ikke Hellas|

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kun vært på sydenferie i Hellas. Elskae det, men på tide å prøve noe nytt. Regner med det blir 2 uker i slutten av august. Noen som har tips til hvor vi kan dra (meg og typen) eneste kriterie er at jeg vil bo nermest mulig stranden og at jeg er litt pysete når det gjelder mat, så kan godt være et sted hvor det ikke kun er lokale matretter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Algarve i Portugal! Nå er det rett nok noen år siden vi var der, snart 10, men for oss to som var med på turen som grekofile, var det hele en positiv opplevelse til tross for at mengden turisme var betydelig høyere enn vi var vant til. Trivelige mennesker, flotte strender og god mat :-) Mye å se på også, om man leier bil og farter litt rundt.

Skrevet

Slenger meg på: Algarve!

Skrevet

kanarieøyene? veldig godt tilrettelagt for turister. hyggelige folk. "alle" snakker engelsk. turistvennlig mat....

Skrevet

Italia!!!

Star-tour har mange forskjellige reisemål i Italia.

Gjest Gjest_Cindy_*
Skrevet

Den franske riviera

Sicilia

Algarve

Mallorca

Costa del Sol

Skrevet

Mallorca er fint. Da kan du få byferie og badeferie i ett. Palma er en nydelig by, god mat og god drikke.... Der får du den maten du vil også. Vi var der i fjor, mannen ville på badeferie og jeg ville på byferie, så da dro vi dit og hadde en super ferie!

Skrevet

Reis til Kroatia, nydelig mat (italiensk inspirert),billig, trivelige folk. Riktignok må du bruke badesko på grunn av steinstrender..

Gjest Gjest_Ester_*
Skrevet

Hiver meg på Alvarve-anbefalingene. Anbefaler også Menorca.

Gjest Gjest
Skrevet

Anbefaler ikke Tunisia om du er kresen på maten og hvis du vil ha det rent og pent, det var rett og slett en skitten plass med stort sett lokal mat.

Gjest Liten Tapir
Skrevet
Anbefaler ikke Tunisia om du er kresen på maten og hvis du vil ha det rent og pent, det var rett og slett en skitten plass med stort sett lokal mat.

På alle turiststedene serveres det hovedsakelig italiensk mat, og den lokale maten er noe du som oftest må be spesielt om. Så maten er vel ikke så vanskelig, da.

Skrevet

Uten tvil den Franske Riviera!!! (serlig om du liker litt glamour ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...