Tilbakestående Skrevet 6. september 2024 #1 Del Skrevet 6. september 2024 Hei, etter å ha tatt et friår fra jobbing for å gjøre ferdig bachelor-graden min så har store deler av sommeren gått med til studier. Nå som det er september og jeg har en del fri har jeg lyst til å jukse litt med fargen i ansiktet, føler meg litt grå og gussen i forhold til andre etter å ha sittet mye inne for å gjøre ferdig oppgaven. Studieåret har også medført en mye trangere økonomi enn jeg er vant til og er derfor på utkikk etter en rimelig selvbruningskrem til ansikt, uten at jeg blir seende ut som Donald Trump. Har tidligere brukt den fra St. Tropez, men den koster over 300 kr (i butikk) Er det noen her inne som har noen forslag til noen gode selvbruningskremer til en rimeligere penge? Siden jeg har lyst til å kjøpe den aller helst i dag, så ønsker jeg forslag på kremer man får kjøpt i butikk. Men den trenger ikke være super-hurtigvirkende, kan gjerne smøre på kvelden før og få resultat når jeg våkner neste dag. Jeg er innforstått med at det kommer til å koste litt, så forventer ikke at det finnes noe til kr 29,90 liksom😊 Håper på noen gode svar! Ha en god dag alle sammen:) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 6. september 2024 #2 Del Skrevet 6. september 2024 Jeg vet den er på 300kr tallet, men dråpene til Bondi Sands (VITA feks har den) synes jeg er de beste til ansiktet. Blander den med ansiktskremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #3 Del Skrevet 6. september 2024 Garnier sin spray (face tan mist) er kjempeenkel å bruke, legger seg jevnt og farger ikke klær. Trenger heller ikke vaske av etter noen timer. Eneste aberet er at den lukter STERKT i det du sprayer på og at du burde bruke den i et godt ventilert rom eller holde pusten til du kan løpe ut av rommet. Uansett den beste jeg har prøvd fargemessig, og jeg kjøpte min for rundt 80kr på lyko. Anonymkode: f5656...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2024 #4 Del Skrevet 6. september 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Garnier sin spray (face tan mist) er kjempeenkel å bruke, legger seg jevnt og farger ikke klær. Trenger heller ikke vaske av etter noen timer. Eneste aberet er at den lukter STERKT i det du sprayer på og at du burde bruke den i et godt ventilert rom eller holde pusten til du kan løpe ut av rommet. Uansett den beste jeg har prøvd fargemessig, og jeg kjøpte min for rundt 80kr på lyko. Anonymkode: f5656...d5a Jeg jobbet i en periode sammen med noen som altså STINKET selvbruning, hver eneste dag. Det var en skikkelig kvalmende ekkel lukt, ikke som parfyme men mer som en søtlig variant av våt hund eller noe. Alle klærne hennes var også brune i halsen så hun så jo skitten ut hele tiden Anonymkode: 9b4e3...c99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbakestående Skrevet 6. september 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 6. september 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Garnier sin spray (face tan mist) er kjempeenkel å bruke, legger seg jevnt og farger ikke klær. Trenger heller ikke vaske av etter noen timer. Eneste aberet er at den lukter STERKT i det du sprayer på og at du burde bruke den i et godt ventilert rom eller holde pusten til du kan løpe ut av rommet. Uansett den beste jeg har prøvd fargemessig, og jeg kjøpte min for rundt 80kr på lyko. Anonymkode: f5656...d5a Takk for svar:) Forsvinner den lukten ganske fort og blir ordentlig "borte" etter en liten stund? Jeg lo litt da jeg leste du skrev "eller holde pusten til du kan løpe ut av rommet". Så for meg oppblåste, nysprayede kinn som til slutt må bare beine ut😅 Skal sjekke den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbakestående Skrevet 7. september 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 7. september 2024 Ishwanvile skrev (12 timer siden): Jeg vet den er på 300kr tallet, men dråpene til Bondi Sands (VITA feks har den) synes jeg er de beste til ansiktet. Blander den med ansiktskremen. Jeg tror jeg lander på at det er ikke på sånne produkter man skal spare penger. Jeg tror man får det man betaler for og etter å ha lest svarene jeg har fått i denne tråden, så forsterker det vel bare min opprinnelige grunntanke om at visse ting man skal kjøpe, så er det ikke pris man først går etter. Nedsiden er rett og slett for stor, med fare for Trump-farge og lukte vondt, som også ble nevnt i et av svarene. Det er det samme med joggesko; ikke kult å ha kjøpt feil/dårlige sko for å spare 500 kr når du skal trene 4-5 ganger i uken og hvert tråkk du tar bare får deg til å angre på kjøpet du har gjort. Akk og ve, for noen store problemer jeg har her i Norge😅 Ironisk nok er det tilbud på den jeg pleier å kjøpe på Kicks, faktisk satt ned til 216 kr. Ble allikevel litt nysgjerrig på den du nevnte, Bondi Sands, jeg regner med den gir en naturlig farge, ikke lukter vondt hverken ved påsmøring. eller etterpå? Og at produktet kanskje varer en stund før den er tom?(Den fra St.Tropez går fort tom selv om jeg ikke bruker den hver dag) Hvor lang tid tar den før den "virker"? Jeg glemte vel forresten å nevne at målet er ikke å bli mest mulig brun, men heller bare piffe opp hudfargen litt etter å ha, som nevnt i forrige innlegg, vært lite ute i sommer. Og jeg ønsker selvfølgelig at resultatet skal se så naturlig ut som mulig. Beklager alle de 263 spørsmålene jeg stiller, du får svare hvis du gidder😅 Dette er virkelig ikke så viktig:) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbakestående Skrevet 7. september 2024 Forfatter #7 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg jobbet i en periode sammen med noen som altså STINKET selvbruning, hver eneste dag. Det var en skikkelig kvalmende ekkel lukt, ikke som parfyme men mer som en søtlig variant av våt hund eller noe. Alle klærne hennes var også brune i halsen så hun så jo skitten ut hele tiden Anonymkode: 9b4e3...c99 Æsj, kan ikke ha vært spesielt behagelig å jobbe i den konstante stanken fra henne. Hun må jo ha blitt helt "blind" på eget forbruk, bare klæsja på mer og mer ellers følte hun seg vel hvit som et A4-ark. Var det fristende å ta motet til seg og si ifra, eller? Hun luktet "som en søtlig variant av våt hund eller noe". HAHAHA😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Del Skrevet 7. september 2024 Min favoritt https://www.blivakker.no/product/3211573?utm_campaign=pmax-bb-lm&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw0Oq2BhCCARIsAA5hubWhW2S1boNIQegduBI4BE23CaH3ibtJw0WiCftl_z5i6OHBzL18dlEaAiZGEALw_wcB Anonymkode: 0a1af...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har gått fra tanrevel (fin farge, men litt styr med fylling, lading og alt), til Lux-tan, the water. Sprayer lett over i helgen en gang når jeg går sminkefritt hjemme, og vasker ansiktet på kvelden. synes også spray gir veldig fint resultat på meg. man slipper skiller mot hårlinje og ører, og tar også en rask spray rundt hals/nakke for naturlig utjevning mot kropp. Clarins dråper har jeg også, de er gode, men de er sjeldent i bruk. Om natten bruker jeg flere produkter med aktive ingredienser, så vil ikke blande inn mer, uten at jeg vet om det krasjer med retinol og andre syrer. Om dagen bruker jeg ikke selvbruning, av årsaker som allerede nevnt i tråden. Anonymkode: 9e33e...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #10 Del Skrevet 7. september 2024 Tilbakestående skrev (16 timer siden): Takk for svar:) Forsvinner den lukten ganske fort og blir ordentlig "borte" etter en liten stund? Jeg lo litt da jeg leste du skrev "eller holde pusten til du kan løpe ut av rommet". Så for meg oppblåste, nysprayede kinn som til slutt må bare beine ut😅 Skal sjekke den ut Ja, lukten blir borte med én gang, kun når du sprayer at du kveles 😂 Jeg har en annen til 350kr og den farget klærne mine brune og fikk meg til å se ut som en Temu-Kardashian. Anonymkode: f5656...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbakestående Skrevet 7. september 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Min favoritt https://www.blivakker.no/product/3211573?utm_campaign=pmax-bb-lm&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw0Oq2BhCCARIsAA5hubWhW2S1boNIQegduBI4BE23CaH3ibtJw0WiCftl_z5i6OHBzL18dlEaAiZGEALw_wcB Anonymkode: 0a1af...5eb Takk, skal sjekke den ut. Den ser jo veldig innbydende ut ved første øyekast. Er den drøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbakestående Skrevet 7. september 2024 Forfatter #12 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, lukten blir borte med én gang, kun når du sprayer at du kveles 😂 Jeg har en annen til 350kr og den farget klærne mine brune og fikk meg til å se ut som en Temu-Kardashian. Anonymkode: f5656...d5z Temu-Kardashion! Haha! Takk for svar btw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilbakestående Skrevet 7. september 2024 Forfatter #13 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har gått fra tanrevel (fin farge, men litt styr med fylling, lading og alt), til Lux-tan, the water. Sprayer lett over i helgen en gang når jeg går sminkefritt hjemme, og vasker ansiktet på kvelden. synes også spray gir veldig fint resultat på meg. man slipper skiller mot hårlinje og ører, og tar også en rask spray rundt hals/nakke for naturlig utjevning mot kropp. Clarins dråper har jeg også, de er gode, men de er sjeldent i bruk. Om natten bruker jeg flere produkter med aktive ingredienser, så vil ikke blande inn mer, uten at jeg vet om det krasjer med retinol og andre syrer. Om dagen bruker jeg ikke selvbruning, av årsaker som allerede nevnt i tråden. Anonymkode: 9e33e...890 Takk, skal sjekke ut lux-tan. Ja, retinol tror jeg man skal være veldig forsiktig å blande med hva som helst, helt ukritisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 8. september 2024 #14 Del Skrevet 8. september 2024 Tilbakestående skrev (På 7.9.2024 den 7.30): (…) Ble allikevel litt nysgjerrig på den du nevnte, Bondi Sands, jeg regner med den gir en naturlig farge (..) Ja, for meg passer fargen fint. ikke lukter vondt hverken ved påsmøring. eller etterpå (…) Nei, den er luktfri. Dvs om jrg smører armer og bein med bare dråper (hender jeg gjør det) så lukter huden litt, men fargen sitter godt! Ikke i nærheten av de andre self tan produktene jeg har prøvd. Med krem lukter den ikke. Har brukt dråper i dagkrem og gått på jobb også, uten at det merkes. Og at produktet kanskje varer en stund før den er tom?(…) Jeg bruker 1-2 flasker om sommeren, men bruker den fort på kroppen også. Hehe. Hvor lang tid tar den før den "virker"?Ikke tenkt over, smører som regel på kveld og fresh på morgenen. Jeg glemte vel forresten å nevne at målet er ikke å bli mest mulig brun, men heller bare piffe opp hudfargen litt etter å ha, som nevnt i forrige innlegg, vært lite ute i sommer. Og jeg ønsker selvfølgelig at resultatet skal se så naturlig ut som mulig.(…) De kommer i to farger. Lys til medium, og medium til mørk. Jeg bruker den mørke på sommer og høst, lys vinter og vår. Skrev svar i quoten 🙂 For kroppen synes jeg også Bondi Sands Technocolor er smoooth! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå