Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (4 minutter siden):

Så du satt på en området som var ment for leking. Du la deg ikke ned foran en hylle med varer. Så da er det jo strengt tatt ikke sammenlignbart. Men for all del! Og jeg er ganske sikker på at sannsynligheten er langt større for at det er hundebæsj på gulvet enn at det er det på håndtaket eller handlekurven. Folk må gjerne være suggete og rare for min del, jeg uroer meg fint lite. Syns bare det er en merkelig ting å gjøre. 

Tørr ikke å tenke på alle de som ikke vasker hendene sine etter dobesøk som tar på handlevogner,handlekurver,der man holder seg når man drar ned rulletrapper osv osv.😅Man kan ikke unngå skit desverre. Og man skifter som regel klær hver dag og om man er nøye med håndvask osv når man kommer hjem eller underveis i handlingen så har man gjort det man kan. Er grenser for hva man skal være hysteriske for. Men men🙃

• Liker 1
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
nope23 skrev (10 minutter siden):

Tørr ikke å tenke på alle de som ikke vasker hendene sine etter dobesøk som tar på handlevogner,handlekurver,der man holder seg når man drar ned rulletrapper osv osv.😅Man kan ikke unngå skit desverre. Og man skifter som regel klær hver dag og om man er nøye med håndvask osv når man kommer hjem eller underveis i handlingen så har man gjort det man kan. Er grenser for hva man skal være hysteriske for. Men men🙃

Bare ligg på gulvet du. Det er åpenbart din greie 👌 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (3 minutter siden):

Bare ligg på gulvet du. Det er åpenbart din greie 👌 

rolling-funny.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet
nope23 skrev (7 minutter siden):

rolling-funny.gif

Manglende folkeskikk og legge seg ned foran hyller med varer. Har ingenting med å være leken far. Kun at far tenker i nuet og blåser i andre mennesker

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble nysgjerrig her, og så ikke snappen hans fra butikken. La han seg helt ned på gulvet? 😅

• Liker 1
Skrevet
Ellinelli skrev (9 minutter siden):

Ble nysgjerrig her, og så ikke snappen hans fra butikken. La han seg helt ned på gulvet? 😅

Han lå på gulvet, med armen som støtte ved siden av ungen. Han lå ikke paddeflat, men beina ut og halve overkroppen på gulvet. Som man ville lagt seg ned ved siden av ett barn 

Skrevet
tausen skrev (21 minutter siden):

Manglende folkeskikk og legge seg ned foran hyller med varer. Har ingenting med å være leken far. Kun at far tenker i nuet og blåser i andre mennesker

Nettopp. De tok opp ganske mye plass og hadde jeg skulle sett på noe i den hylla hadde jeg nok kommentert at det gikk an å se på varene på annet vis 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellinelli skrev (12 minutter siden):

Her. Fra Stina sin snap, via Jodel 

IMG_6349.png

• Liker 2
Skrevet
tausen skrev (27 minutter siden):

Han hadde vel flyttet på seg om det var noen som skulle i de hyllene. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Palmemor skrev (6 minutter siden):

Nettopp. De tok opp ganske mye plass og hadde jeg skulle sett på noe i den hylla hadde jeg nok kommentert at det gikk an å se på varene på annet vis 

Vet du om det var noen andre der akkurat da? 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
nope23 skrev (5 minutter siden):

Vet du om det var noen andre der akkurat da? 

Sa jeg noe om det?

Skrevet
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Her. Fra Stina sin snap, via Jodel 

IMG_6349.png

Jeg hadde nok ikke gjort det samme, og synes det er litt rart å legge seg ned på gulvet i butikken😅 Hdde det vært et lekehjørne som var ment til lek hadde jeg ikke tenkt over det 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Ellinelli skrev (24 minutter siden):

Jeg hadde nok ikke gjort det samme, og synes det er litt rart å legge seg ned på gulvet i butikken😅 Hdde det vært et lekehjørne som var ment til lek hadde jeg ikke tenkt over det 😅

Nei, jeg har til gode å se at noen noensinne har lagt seg ned sånn. Han svarte jo på ett spørsmål vedr det med at han ikke tenkte over det fordi det var sånn han gjorde hjemme. 

• Liker 3
Skrevet
Palmemor skrev (7 timer siden):

Ene dagen ligger han på gulvet i butikken og sjekker ut bøkene med sønnen, andre dagen sitter han å slår på maten sammen med sønnen… hva er dette for oppførsel?

De skulle vel velge ut bøker, ikke rart å kikke i de først, det gjør vel de fleste før de kjøper bøker 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Orly skrev (8 minutter siden):

De skulle vel velge ut bøker, ikke rart å kikke i de først, det gjør vel de fleste før de kjøper bøker 

Du skjønte at problemet var at han lå på gulvet? Ikke at de kikket i dem før de kjøpte? 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Orly skrev (21 minutter siden):

Jeg syns det er rart å ligge på gulvet og la et barn kikke i dem på butikken. Jeg hadde vært redd for at barnet ødela boka. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (53 minutter siden):

Du skjønte at problemet var at han lå på gulvet? Ikke at de kikket i dem før de kjøpte? 

Jeg ser fortsatt ikke problemet , om de sitter eller ligger å ser gjennom bøkene , eneste er at han kunne tatt på noe annet enn støvler 🙈

• Liker 4
Skrevet
Klink skrev (40 minutter siden):

Jeg syns det er rart å ligge på gulvet og la et barn kikke i dem på butikken. Jeg hadde vært redd for at barnet ødela boka. 

Jeg regner med at en voksen mann klarer å passe på det altså . Nei, jeg hadd ikke gjort det selv , men hadde heller ikke brydd meg om jeg så noen gjøre det

• Liker 4
Skrevet
Orly skrev (2 minutter siden):

Jeg ser fortsatt ikke problemet , om de sitter eller ligger å ser gjennom bøkene , eneste er at han kunne tatt på noe annet enn støvler 🙈

Så å ligge på butikkgulvet er innafor, men ikke gå med vinterstøvler på vinteren… notert 👌

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (36 minutter siden):

Så å ligge på butikkgulvet er innafor, men ikke gå med vinterstøvler på vinteren… notert 👌

Note .....ikke støvler, men ligger på gulvet 😜jeg vil ligge foran godterihyllen og smake😅 søren at jeg ikke tenkte på det når ungene var små🤭

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...