Villemy Skrevet 28. desember 2025 #1901 Skrevet 28. desember 2025 Ellinelli skrev (21 timer siden): Jeg la også merke til det😅 Vet ikke om han oppriktig ble overrasket over beløpet de hadde brukt, eller om han bare latet som 😅 Stina handler jo som bare det, så jeg hadde regnet med at de hadde julepynt for over 100k😅 Ja, jeg tenker det er for ganske mye mer enn det og jeg. Sikkert mye som blir byttet ut og siden det kjøpes "litt" hvert år 😅 1
KaraThrace Skrevet tirsdag kl. 13:20 #1902 Skrevet tirsdag kl. 13:20 PelleK: *får spisepinner fra Japan i gave fra noen* «Disse var helt 👑. Skal ta med meg disse på sushirestauranten jeg spiser på slik at DE KAN GI MEG DISSE HVER GANG JEG SPISER.» Lurer på hvor ofte jeg måtte ha spist på en restaurant her før jeg følte at det var ok at jeg tok med meg mitt eget bestikk. Ikke at jeg tok det med meg der og da, men at jeg forventet at de skulle OPPBEVARE det for meg, huske på at jeg har eget bestikk og faktisk servere meg maten med det bestikket. 😅😅 Greit nok at PelleK sikkert har lagt igjen en årslønn der ila sin periode nå med sushioppheng, men han er fremdeles bare én person… For et verdensbilde. 7 1 13
Justlooking Skrevet onsdag kl. 08:46 #1903 Skrevet onsdag kl. 08:46 KaraThrace skrev (19 timer siden): PelleK: *får spisepinner fra Japan i gave fra noen* «Disse var helt 👑. Skal ta med meg disse på sushirestauranten jeg spiser på slik at DE KAN GI MEG DISSE HVER GANG JEG SPISER.» Lurer på hvor ofte jeg måtte ha spist på en restaurant her før jeg følte at det var ok at jeg tok med meg mitt eget bestikk. Ikke at jeg tok det med meg der og da, men at jeg forventet at de skulle OPPBEVARE det for meg, huske på at jeg har eget bestikk og faktisk servere meg maten med det bestikket. 😅😅 Greit nok at PelleK sikkert har lagt igjen en årslønn der ila sin periode nå med sushioppheng, men han er fremdeles bare én person… For et verdensbilde. Synes det var helt ok jeg. De kan bruke spisepinnene som de vil. 3
Zenhouse Skrevet onsdag kl. 10:20 #1904 Skrevet onsdag kl. 10:20 Justlooking skrev (1 time siden): Synes det var helt ok jeg. De kan bruke spisepinnene som de vil. Ikke enig. Han sier også at de kan gi dem til andre som spiser der. Hvis jeg går ut for å spise, vil jeg enten ha engangsbestikk eller så tar jeg det som en selvfølge at bestikket er vasket etter forskriftene for vask av bestikk på et offentlig spise-og bevertningssted. Og da gjelder så høy temperatur at jeg tviler på om disse pinnene tåler det i lengden. 1 4
Palmemor Skrevet onsdag kl. 11:05 #1905 Skrevet onsdag kl. 11:05 Zenhouse skrev (43 minutter siden): Ikke enig. Han sier også at de kan gi dem til andre som spiser der. Hvis jeg går ut for å spise, vil jeg enten ha engangsbestikk eller så tar jeg det som en selvfølge at bestikket er vasket etter forskriftene for vask av bestikk på et offentlig spise-og bevertningssted. Og da gjelder så høy temperatur at jeg tviler på om disse pinnene tåler det i lengden. Dette! Jeg vil ikke ha andres spisepinner i tre?? Og det håper jeg de på restauranten skjønner og. Han maser om at «hver gang jeg skal gjøre noe hyggelig for andre». Nei. Det er ikke hyggelig for andre å få dine og halve Sandefjords befolknings bakterier i maten 11 1
Gjokstad Skrevet 20 timer siden #1906 Skrevet 20 timer siden Palmemor skrev (På 14.1.2026 den 12.05): Dette! Jeg vil ikke ha andres spisepinner i tre?? Og det håper jeg de på restauranten skjønner og. Han maser om at «hver gang jeg skal gjøre noe hyggelig for andre». Nei. Det er ikke hyggelig for andre å få dine og halve Sandefjords befolknings bakterier i maten Må ikke glemme at han er jo så kjent at «alle» nok vil spise av hans spisepinner på lik linje med at «alle» kommer til å kjenne han igjen og gå mann av huse når han kommer kjørende i Porschen sin🙃🥴 2 1
nøtta Skrevet 16 timer siden #1907 Skrevet 16 timer siden Palmemor skrev (På 14.1.2026 den 12.05): Dette! Jeg vil ikke ha andres spisepinner i tre?? Og det håper jeg de på restauranten skjønner og. Han maser om at «hver gang jeg skal gjøre noe hyggelig for andre». Nei. Det er ikke hyggelig for andre å få dine og halve Sandefjords befolknings bakterier i maten Det der er tatt ut av kontekst. Han sa ikke at han var hyggelig fordi han tok med de pinnene, han sa han fikk aldri negativ tilbakemelding når han gjorde noe hyggelig for andre,, men om han gjorde noe hyggelig for seg selv kom kritikk. 1 3
Palmemor Skrevet 13 timer siden #1908 Skrevet 13 timer siden nøtta skrev (3 timer siden): Det der er tatt ut av kontekst. Han sa ikke at han var hyggelig fordi han tok med de pinnene, han sa han fikk aldri negativ tilbakemelding når han gjorde noe hyggelig for andre,, men om han gjorde noe hyggelig for seg selv kom kritikk. Hvis det er tilfelle så misforsto jeg og det beklager jeg, så da tar jeg tilbake uttalelsen men like fullt ekkelt 🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå