Love2017juni Skrevet 15. desember 2025 #1841 Skrevet 15. desember 2025 Nærsynt1234 skrev (1 time siden): Nå har vel Stina også omgangssyken, og har vært alene med barnet mens PF har vært borte, så at hun ikke akkurat har 100% overskudd til å ta barnet alene når han endelig er hjemme igjen skjønner jeg altså. De er begge to utslitte og i dårlig form, så de bør få hvile begge to når de kan.:) Stina har hatt moren sin der jo. Hun har ikke vært alene med sønnen. Pelle gjør som foreldre flest; Setter barnet først og gjør det som må gjøres uansett hvor trøtt han er. Er jo ikke første gangen han har måttet ta sønnen selv om han ikke har sovet på natta selv. Og det er vel fortalt at sønnen sover ett par timer dupp, så Stina klarte mao; ca en time sammen med sønnen før far måtte vekkes igjen… At du driver og skriver at de må hvile når de kan; Tror ikke far er uthvilt på de timene der😅 5
Nærsynt1234 Skrevet 15. desember 2025 #1842 Skrevet 15. desember 2025 Love2017juni skrev (2 timer siden): Stina har hatt moren sin der jo. Hun har ikke vært alene med sønnen. Pelle gjør som foreldre flest; Setter barnet først og gjør det som må gjøres uansett hvor trøtt han er. Er jo ikke første gangen han har måttet ta sønnen selv om han ikke har sovet på natta selv. Og det er vel fortalt at sønnen sover ett par timer dupp, så Stina klarte mao; ca en time sammen med sønnen før far måtte vekkes igjen… At du driver og skriver at de må hvile når de kan; Tror ikke far er uthvilt på de timene der😅 Ja hun har hatt moren der mens hun selv har kastet opp og sønnen også var syk? Det er tungt. Jeg tror heller ikke han blir uthvilt på de timene der, ei heller stina. Derfor sier jeg de får hvile på tur til de har kommet seg igjen. Akkurat her føler jeg mange er unødig beinhard mot stina, årets omgangssyke er knallhard for alle. Pf har vært frivillig borte for å delta i ett program på tven, han kunne meldt seg ut mtp sykdom hos både seg selv og de to der hjemme, jeg har ikke medfølelse for at noen presser både seg selv og familien unødig i en hard sykdomsperiode. Pf er ikke den eneste som har slette seg ut de dagene han har vært borte, det er tungt også for mor hjemme med barnet, spesielt med sykdom. Uavhengig om det er stinabloggen eller kari nordmann. 3 1
Himmelen_91 Skrevet 17. desember 2025 #1843 Skrevet 17. desember 2025 Nærsynt1234 skrev (På 15.12.2025 den 13.22): Ja hun har hatt moren der mens hun selv har kastet opp og sønnen også var syk? Det er tungt. Jeg tror heller ikke han blir uthvilt på de timene der, ei heller stina. Derfor sier jeg de får hvile på tur til de har kommet seg igjen. Akkurat her føler jeg mange er unødig beinhard mot stina, årets omgangssyke er knallhard for alle. Pf har vært frivillig borte for å delta i ett program på tven, han kunne meldt seg ut mtp sykdom hos både seg selv og de to der hjemme, jeg har ikke medfølelse for at noen presser både seg selv og familien unødig i en hard sykdomsperiode. Pf er ikke den eneste som har slette seg ut de dagene han har vært borte, det er tungt også for mor hjemme med barnet, spesielt med sykdom. Uavhengig om det er stinabloggen eller kari nordmann. Nå må vi roe oss ned litt, hvorfor skulle han avlyst programmet? Er jo ikke sånn at barnet e innlagt på sykehuset, ærlig talt man skal klare å tåle litt sykdom as. 10 1 2
Palmemor Skrevet 17. desember 2025 #1845 Skrevet 17. desember 2025 Durancell skrev (1 time siden): Er han autist? Det vil jeg anta. Men han har vel ikke sagt noe. 1
Durancell Skrevet 17. desember 2025 #1846 Skrevet 17. desember 2025 Palmemor skrev (2 minutter siden): Det vil jeg anta. Men han har vel ikke sagt noe. På julebildet Stina har lagt ut, så ser han ikke i kameraet. Fikk veldig autist-vibber av det. Ikke negativt ment. Synes han virker som en veldig fin person med mye omtanke for alle. 3
Palmemor Skrevet 17. desember 2025 #1847 Skrevet 17. desember 2025 Durancell skrev (32 minutter siden): På julebildet Stina har lagt ut, så ser han ikke i kameraet. Fikk veldig autist-vibber av det. Ikke negativt ment. Synes han virker som en veldig fin person med mye omtanke for alle. Han har sjeldent øyekontakt med noen, og har en veldig repetetiv adferd. Jeg skulle ønske han snakket om det, slik som «alle» influensere nå som har fått adhddiagnose. Jeg vil anta, og bare anta, at det er noe som har blitt fanget opp når han var yngre. Det finnes altfor lite litteratur der ute om autisme blant voksne, og hvem hadde vel vært bedre til å dypdykke i en sånn materie enn han? Jeg som tidligere i år omsider fikk utredet min mann hadde slukt all info han hadde hosta opp 4
MissCortado Skrevet 17. desember 2025 #1848 Skrevet 17. desember 2025 Durancell skrev (34 minutter siden): På julebildet Stina har lagt ut, så ser han ikke i kameraet. Fikk veldig autist-vibber av det. Ikke negativt ment. Synes han virker som en veldig fin person med mye omtanke for alle. Han ser da rett i kamera han. 3
Durancell Skrevet 17. desember 2025 #1849 Skrevet 17. desember 2025 MissCortado skrev (51 minutter siden): Han ser da rett i kamera han. Det gjør han så absolutt ikke. 2
Mitral Skrevet 17. desember 2025 #1851 Skrevet 17. desember 2025 Durancell skrev (3 timer siden): Er han autist? Uten å sette noen diagnose på fyren vil jeg påstå han oppfyller flere enn ett av kriteriene for diagnosen... 7
Tessa12 Skrevet 17. desember 2025 #1852 Skrevet 17. desember 2025 Durancell skrev (1 time siden): Det gjør han så absolutt ikke. Vel.. 2
Granneman82 Skrevet 17. desember 2025 #1853 Skrevet 17. desember 2025 Tessa12 skrev (38 minutter siden): Vel.. Han ser litt til siden 😊 1 1
Tessa12 Skrevet 17. desember 2025 #1854 Skrevet 17. desember 2025 Granneman82 skrev (6 minutter siden): Han ser litt til siden 😊 Marginalt 1 2
Granneman82 Skrevet 17. desember 2025 #1855 Skrevet 17. desember 2025 (endret) . Endret 17. desember 2025 av Granneman82 Tastefeil
Møffins Skrevet 17. desember 2025 #1856 Skrevet 17. desember 2025 Granneman82 skrev (2 timer siden): Bilde fra Stinas instagram. Sminkeskillet hans her…😂 2 4
snurk Skrevet 17. desember 2025 #1857 Skrevet 17. desember 2025 Møffins skrev (1 time siden): Sminkeskillet hans her…😂 Tviler på at det er sminke. De fleste har en annen farge i ansiktet enn de har på halsen, meg selv inkludert. 3 2
Palmemor Skrevet 17. desember 2025 #1858 Skrevet 17. desember 2025 Tessa12 skrev (1 time siden): Marginalt Poenget er vel at han sjeldent har øyekontakt med noe eller noen. Han kan tidvis legge ut ett bilde av seg selv på snap (som han poster på rekke og rad med ulike svar på ting), hvor han ser i kameraet. Under utdeling av kalendere har han heller ikke øyekontakt med Stina når han takker for gavene. I de fleste tilfeller hvor de er avbildet sammen, ser hun i kamera mens han ser vekk. Det, sammen med en del andre ting med hans væremåte gjør at han fremstår autistisk. 1 5
Tessa12 Skrevet 17. desember 2025 #1859 Skrevet 17. desember 2025 Palmemor skrev (14 minutter siden): Poenget er vel at han sjeldent har øyekontakt med noe eller noen. Han kan tidvis legge ut ett bilde av seg selv på snap (som han poster på rekke og rad med ulike svar på ting), hvor han ser i kameraet. Under utdeling av kalendere har han heller ikke øyekontakt med Stina når han takker for gavene. I de fleste tilfeller hvor de er avbildet sammen, ser hun i kamera mens han ser vekk. Det, sammen med en del andre ting med hans væremåte gjør at han fremstår autistisk. Jeg har sett dette, men akkurat dette bildet var det ikke så ille. 1
Palmemor Skrevet 17. desember 2025 #1860 Skrevet 17. desember 2025 Tessa12 skrev (16 minutter siden): Jeg har sett dette, men akkurat dette bildet var det ikke så ille. Neida. Det er jeg enig i.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå