snurk Skrevet 14. desember 2025 #1821 Skrevet 14. desember 2025 Så akkurat snappen til PelleK med behind the scenes for Maskorama, og fikk veldig vondt av han når han sitter i bilen på vei til studio etter å ha kastet opp en hel natt, sovet 50 minutter og hatt feber. Har selv vært syk denne uken og kan ikke tenke meg hvordan det hadde vært om jeg hadde måtte tvinge meg ut døra for å være på jobb i 10+ timer 🥲 skjønner godt at han e sliten! Kanskje også noe å tenke på for alle som har sittet her å skamløst kommentert utseendet hans? Man vet aldri hva som ligger bak, man bør rett og slett holde seg for god til å kommentere hvordan andre ser ut. 8 5 15
Mitral Skrevet 14. desember 2025 #1822 Skrevet 14. desember 2025 Okei, så dro han ikke på legevakta sist fordi han trodde han hadde brekt en finger? Så i følge storyen hans på snap om Maskoramatiden så ble han liggende i 20 timer i strekk og ikke kunne røre seg pga ryggen... Kanskje litt mer legitimt å dra på legevakta da? Ikke det jeg reagerte på mest, mer det at "Stina satte to våtmopper utenfor døra og så brukte jeg dem som krykker"... Altså 🙈🙈 Hadde mannen min blitt liggende invalid og ikke kunne røre seg på 20 timer men MÅTTE opp hadde jeg i det minste brukt noen av de 20 timene på å få i krykker til han🫠 Det virker jo som de ikke kommuniserer når den ene har et behov den andre kan bistå med. 7 3
NoaideBiehtar Skrevet 14. desember 2025 #1823 Skrevet 14. desember 2025 Mitral skrev (1 time siden): Okei, så dro han ikke på legevakta sist fordi han trodde han hadde brekt en finger? Så i følge storyen hans på snap om Maskoramatiden så ble han liggende i 20 timer i strekk og ikke kunne røre seg pga ryggen... Kanskje litt mer legitimt å dra på legevakta da? Ikke det jeg reagerte på mest, mer det at "Stina satte to våtmopper utenfor døra og så brukte jeg dem som krykker"... Altså 🙈🙈 Hadde mannen min blitt liggende invalid og ikke kunne røre seg på 20 timer men MÅTTE opp hadde jeg i det minste brukt noen av de 20 timene på å få i krykker til han🫠 Det virker jo som de ikke kommuniserer når den ene har et behov den andre kan bistå med. Næh, det er jo ikke så enkelt å få tak i krykker, og det er ingenting legevakta kan gjøre her uansett. Syns de var løsningsorienterte jeg. 😂 Skal huske på det neste gang jeg sliter med det samme (som jeg dessverre har fra tid til annen - det er helt, helt jævlig). Å greie å stå på en scene er jo vanvittig imponerende. Jeg er mer skeptisk til at han kjørte bil i den tilstanden. 🤯 5
Palmemor Skrevet 14. desember 2025 #1824 Skrevet 14. desember 2025 NoaideBiehtar skrev (4 minutter siden): Næh, det er jo ikke så enkelt å få tak i krykker, og det er ingenting legevakta kan gjøre her uansett. Syns de var løsningsorienterte jeg. 😂 Skal huske på det neste gang jeg sliter med det samme (som jeg dessverre har fra tid til annen - det er helt, helt jævlig). Å greie å stå på en scene er jo vanvittig imponerende. Jeg er mer skeptisk til at han kjørte bil i den tilstanden. 🤯 Krykker får man kjøpt på apoteket… at han vurderte legevakt med 37.8 i temp, men ikke for å få noe smertestillende er rar prioritering 7
NoaideBiehtar Skrevet 14. desember 2025 #1825 Skrevet 14. desember 2025 Palmemor skrev (7 minutter siden): Krykker får man kjøpt på apoteket… at han vurderte legevakt med 37.8 i temp, men ikke for å få noe smertestillende er rar prioritering Du får beskjed om å ta en paracet, trenger ikke dra på legevakta for det. Jeg er helt enig i at det er rart å dra med 38 i feber altså, men vi trenger jo ikke å oppfordre han til å finne flere unødvendige grunner til å dra på legevakta...??!? 🙈 4
Fant80 Skrevet 14. desember 2025 #1826 Skrevet 14. desember 2025 Aldri hørt om denne personen før Maskorama finalen 😅 1
Klink Skrevet 14. desember 2025 #1827 Skrevet 14. desember 2025 Er det mulig å lage et problem ut av en gave? Kanskje sekken kan settes inntil en vegg og bokses løs på da? Er det mulig! 5 8
Palmemor Skrevet 14. desember 2025 #1828 Skrevet 14. desember 2025 NoaideBiehtar skrev (8 minutter siden): Du får beskjed om å ta en paracet, trenger ikke dra på legevakta for det. Jeg er helt enig i at det er rart å dra med 38 i feber altså, men vi trenger jo ikke å oppfordre han til å finne flere unødvendige grunner til å dra på legevakta...??!? 🙈 Det sa jeg ikke at noen skulle oppfordre han til heller. Jeg sa det var rart å vurdere det med forhøya temp, men ikke en akutt rygg
Mitral Skrevet 14. desember 2025 #1829 Skrevet 14. desember 2025 Palmemor skrev (4 timer siden): Det sa jeg ikke at noen skulle oppfordre han til heller. Jeg sa det var rart å vurdere det med forhøya temp, men ikke en akutt rygg Ja, var litt mitt poeng også da 😅 Litt mer legitimt å vurdere legekontakt når du har så sterke smerter at du ikke får rørt deg på 20 timer, kontra legevakta for 38 i temp. Hvordan fikk han feks gått på do? 🙈🫠
Palmemor Skrevet 14. desember 2025 #1830 Skrevet 14. desember 2025 Mitral skrev (39 minutter siden): Ja, var litt mitt poeng også da 😅 Litt mer legitimt å vurdere legekontakt når du har så sterke smerter at du ikke får rørt deg på 20 timer, kontra legevakta for 38 i temp. Hvordan fikk han feks gått på do? 🙈🫠 Godt spørsmål 😆
Justlooking Skrevet 14. desember 2025 #1831 Skrevet 14. desember 2025 Klink skrev (6 timer siden): Er det mulig å lage et problem ut av en gave? Kanskje sekken kan settes inntil en vegg og bokses løs på da? Er det mulig! Det samme tenker jeg. Han har et godt hjerte og bruker mye tid på gjennomtenkte og fine gaver ❤️ 5 7
Blomsterjente92 Skrevet 14. desember 2025 #1832 Skrevet 14. desember 2025 NoaideBiehtar skrev (7 timer siden): Du får beskjed om å ta en paracet, trenger ikke dra på legevakta for det. Jeg er helt enig i at det er rart å dra med 38 i feber altså, men vi trenger jo ikke å oppfordre han til å finne flere unødvendige grunner til å dra på legevakta...??!? 🙈 Jeg har vært på legevakten for låst rygg og fikk sterkere smertestillende der, så det er jo noe man kan gjøre. Paracet gjør ikke en damn shit når ryggen blir sånn! Skal sies at jeg var også hos kiropraktor først i håp om å få fikset det der, men slet så mye til slutt at legevakten måtte til da, måtte ha sterkere smertestillende. Sliter med ryggen av og på så kan litt om det 😂
Trulsa Skrevet 14. desember 2025 #1833 Skrevet 14. desember 2025 Pigaloppa skrev (På 13.12.2025 den 0.17): Hvor leste du dette? På pf sin snapchat. Det er jo Røde Kors som står bak hele opplegget. 1
Trulsa Skrevet 14. desember 2025 #1834 Skrevet 14. desember 2025 loffen skrev (På 13.12.2025 den 13.32): Jeg er så enig @KaraThrace At det bare er å henge den i garasjen eller på terrassen...? Ikke alle bor i enebolig med garasje, ei har alle terrasse. De som ikke har penger nok til hansker til sitt eget barn til jul, tror jeg muligens har en litt enklere boligstandard. Jeg synes han overdriver veldig med dette gavegreiene, ja jeg tør å si det høyt. Det begynner å ligne på selvskryt nå. Hver gang jeg er innom snappen hans dreier det seg om hvor mange gaver han har kjøpt, hvor mye de koster, og at han alltid velger det dyreste eller største, eller kjøper to ting når han ikke vet hvilken modell, eller slenger med en ekstra gave. Disse barna har kanskje søsken som noen andre kjøper gave til, også får den ene noe som er fire ganger så 'flott'. Han er utrolig generøs og godhjertet, men han kunne kjøpt gaver og oppfordret andre til det samme, uten å måtte vise hvor mye og hva han kjøper. Det er lov å gi uten å skryte så fælt av det. Hvis det er flere barn i en familie får alle barna en gave de har ønsket seg. Hvis det er noen gaver som ikke blir handlet av folk så kjøper røde kors denne gaven. Tipper at barn i slike familier er vant til å dele med søsken og synes søster eller bror er heldige hvis de får noe ekstra. Og pf er særdeles generøs i sine gavekjøp. 3 9
Trulsa Skrevet 14. desember 2025 #1835 Skrevet 14. desember 2025 Fant80 skrev (7 timer siden): Aldri hørt om denne personen før Maskorama finalen 😅 Da var det jammen meg på tide! 6
Palmemor Skrevet 15. desember 2025 #1836 Skrevet 15. desember 2025 Wow! Stina lot han sove 3 timer. Deilig forfriskende at han skjønner at sånn er det med småbarn og tar det på strak arm uten klaging, men har ikke mannen vært syk, vært gjennom Maskorama med tomt batteri, og alt kaoset det må ha generert... Kunne han ikke få sove ut? Det er åpenbart ingen av de som sliter med å sovne, så da kunne vel hun lagt seg igjen. Men for all del, han skal ha for at han ikke klager! Og attpåtil rydder huset. Det er mer enn hva jeg hadde gjort på 3 timer søvn 5 1
J.. Skrevet 15. desember 2025 #1837 Skrevet 15. desember 2025 Palmemor skrev (21 minutter siden): Wow! Stina lot han sove 3 timer. Deilig forfriskende at han skjønner at sånn er det med småbarn og tar det på strak arm uten klaging, men har ikke mannen vært syk, vært gjennom Maskorama med tomt batteri, og alt kaoset det må ha generert... Kunne han ikke få sove ut? Det er åpenbart ingen av de som sliter med å sovne, så da kunne vel hun lagt seg igjen. Men for all del, han skal ha for at han ikke klager! Og attpåtil rydder huset. Det er mer enn hva jeg hadde gjort på 3 timer søvn Hva med å stole på at dette er avtalt mellom de,at han kanskje ønsker mer tid med barnet etter å ha vært mye borte,og at Pelle selv ønsker å stå opp med barnet selv etter lite søvn,istedet for å infantilisere han og spekulere i at dette er "tvang' fra Stina...? 5 5
Palmemor Skrevet 15. desember 2025 #1838 Skrevet 15. desember 2025 J.. skrev (31 minutter siden): Hva med å stole på at dette er avtalt mellom de,at han kanskje ønsker mer tid med barnet etter å ha vært mye borte,og at Pelle selv ønsker å stå opp med barnet selv etter lite søvn,istedet for å infantilisere han og spekulere i at dette er "tvang' fra Stina...? Hva med å ikke legge mer i ting enn det jeg sier? 1 2
Nærsynt1234 Skrevet 15. desember 2025 #1839 Skrevet 15. desember 2025 Palmemor skrev (1 time siden): Wow! Stina lot han sove 3 timer. Deilig forfriskende at han skjønner at sånn er det med småbarn og tar det på strak arm uten klaging, men har ikke mannen vært syk, vært gjennom Maskorama med tomt batteri, og alt kaoset det må ha generert... Kunne han ikke få sove ut? Det er åpenbart ingen av de som sliter med å sovne, så da kunne vel hun lagt seg igjen. Men for all del, han skal ha for at han ikke klager! Og attpåtil rydder huset. Det er mer enn hva jeg hadde gjort på 3 timer søvn Nå har vel Stina også omgangssyken, og har vært alene med barnet mens PF har vært borte, så at hun ikke akkurat har 100% overskudd til å ta barnet alene når han endelig er hjemme igjen skjønner jeg altså. De er begge to utslitte og i dårlig form, så de bør få hvile begge to når de kan.:) 3
Palmemor Skrevet 15. desember 2025 #1840 Skrevet 15. desember 2025 Nærsynt1234 skrev (58 minutter siden): Nå har vel Stina også omgangssyken, og har vært alene med barnet mens PF har vært borte, så at hun ikke akkurat har 100% overskudd til å ta barnet alene når han endelig er hjemme igjen skjønner jeg altså. De er begge to utslitte og i dårlig form, så de bør få hvile begge to når de kan.:) Hun hadde moren sin på besøk til å hjelpe. Men ja, begge er/har vært syke, jeg bare forundres over fremstillingen "Stina lot meg sove 3 timer". Noe annet skulle vel bare mangle tenker jeg da. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå