Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er vel ingen som sier "jaaa jeg er med i Maskorama" når folk spør vel😅

• Liker 4
  • Nyttig 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan i svarte klarer de å få kjøkkenet sånn?

IMG_2318.jpeg

IMG_2319.jpeg

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Synes ikke det var så ille jeg, er vel mer at det er så mye ting fra før 

• Liker 4
Skrevet
Orly skrev (Akkurat nå):

Jeg synes det ser ut som de har anlegg for å ende opp som disse hoarders man ser på amerikanske TV-program. Legger ved bilde for referanse. Med andre ord, ser helt for jævlig ut og er helt uforståelig at de lar det bli sånn når man tar høyde for at disse bare går hjemme og suller og har en arbeidshverdag hvor alt ligger helt tilrette for at de kan rydde unna og holde orden gjennom dagen. De er ikke tvunget til å levere tidlig i barnehage eller være lenge på kontoret, de kan lett sette inn etter hvert måltid, men de velger å heller la det bli sånn for at far i huset skal kunne bidra som ryddegutt på kjøkkenet 

image.jpeg.51f64c9c46df669d292dbc7d783a8399.jpeg

image.thumb.jpeg.ddc0a63d95528cde474a4dc8cc44a032.jpeg

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet
AntiBullshit skrev (1 minutt siden):

Jeg synes det ser ut som de har anlegg for å ende opp som disse hoarders man ser på amerikanske TV-program. Legger ved bilde for referanse. Med andre ord, ser helt for jævlig ut og er helt uforståelig at de lar det bli sånn når man tar høyde for at disse bare går hjemme og suller og har en arbeidshverdag hvor alt ligger helt tilrette for at de kan rydde unna og holde orden gjennom dagen. De er ikke tvunget til å levere tidlig i barnehage eller være lenge på kontoret, de kan lett sette inn etter hvert måltid, men de velger å heller la det bli sånn for at far i huset skal kunne bidra som ryddegutt på kjøkkenet 

Det synes ikke jeg det ser ut som, synes er er å overdrive, syns ikke det ser for jævlig ut hos de og tenker at selv om man går hjemme så kan det fint bli rotete fordi man ikke alltid orker å ta ting med engang , det går helt fint .

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Jo, det er ille! Det er GRRISERI å la kjøkkenbenken flyte over av rot og matrester! Uhygienisk! Og hva skjer med at ting (f.eks. bæreselen) bare blir slengt på gulvet?

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet
FruRosa skrev (38 minutter siden):

IMG_2318.jpeg

IMG_2319.jpeg

Det er ikke særlig vanskelig, har det sånn stadig vekk vi. 😂 Skyldes mange ting som man ikke får plassert riktig sted tidsnok. 

AntiBullshit skrev (14 minutter siden):

Herregud, er jo ikke i nærheten en gang. 🙄

• Liker 9
  • Nyttig 6
Skrevet
FruRosa skrev (7 minutter siden):

Jo, det er ille! Det er GRRISERI å la kjøkkenbenken flyte over av rot og matrester! Uhygienisk! Og hva skjer med at ting (f.eks. bæreselen) bare blir slengt på gulvet?

Du synes det er ille, andre ikke. , godt man bestemmer selv i eget hjem :)

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet
FruRosa skrev (7 minutter siden):

Det kan jo være et barn som har drasset rundt og lekt med det. Med en ettåring er det ofte litt ulogiske ting som slenger rundt omkring. 🤭

Syns det er fint jeg, at man ikke bare deler bilder av perfekt ryddige hus. Det bor folk der. Flott det. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Pelle syns jo tydeligvis det er ille da, siden han legger det fram som han gjør. Greit at en ettåring drasser rundt på ting, men man plukker jo opp når kvelden kommer.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Det mest spesielle er at hun bare forlater kjøkkenet på denne måten. Roter og lager mat en hel dag - og bare lar alt flyte. 
Det normale ville vært å rydde litt underveis. Selv med en 1-åring 

• Liker 27
  • Nyttig 3
Skrevet

Det ser kanskje værre ut en det er og på grunn av alt pynten..

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Er vel en grunn til at han legger det ut... skriver han brukte 1 t på rydding. Merkelig at hun ikke kan fjerne litt tomgods, matrester og skittent dekketøy underveis 😬

• Liker 10
Skrevet
FruRosa skrev (6 timer siden):

IMG_2318.jpeg

IMG_2319.jpeg

Tar som et bevis på at han er brokkolien i Maskorama. Hun har gått hjemme alene og rota lenge uten at han har vært der for å rydde etter frøkna 😄

• Liker 18
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (5 timer siden):

Det kan jo være et barn som har drasset rundt og lekt med det. Med en ettåring er det ofte litt ulogiske ting som slenger rundt omkring. 🤭

Syns det er fint jeg, at man ikke bare deler bilder av perfekt ryddige hus. Det bor folk der. Flott det. 

Den ungen der drasser ikke rundt på ting. Han er stort sett låst inne i valpebingen.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Orly skrev (5 timer siden):

Ikke ille? Det er jo overfylt og man rydder underveis når man lager mat.

Endret av Tough cookie
  • Liker 10
Skrevet
Tough cookie skrev (1 minutt siden):

Ikke ille? Det er jo overfylt og man rydder underveis når man lager mat.

Nei, jeg synes ikke det var så ille. 

• Liker 5
Skrevet
Isola2 skrev (11 minutter siden):

Den ungen der drasser ikke rundt på ting. Han er stort sett låst inne i valpebingen.

Nei det er klart, det du ikke ser skjer, kan umulig skje. Bra du tror du har innsikt i alle døgnets 1440 minutter, imponerende med tid du legger i det! 

Orly skrev (9 minutter siden):

Nei, jeg synes ikke det var så ille. 

Ikke jeg heller. 🤷🤷 Går man rundt og ser seg litt om i ulike hjem er det mange som tidvis har det sånn (og mange som ikke har det sånn). Skjønner ikke problemet. Det er bare tåpelig moralisering. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Enig med dere over. I tillegg ser det nok ekstra fullt ut på grunn av all pynten. Det er for mye for min smak, men ingenting å kritisere. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Klink skrev (3 minutter siden):

Enig med dere over. I tillegg ser det nok ekstra fullt ut på grunn av all pynten. Det er for mye for min smak, men ingenting å kritisere. 

Det står asjetter med mat fra hele dagen, tomme bokser brus spredd utover, en søppelkasse midt på kjøkkenbenken… at hu har halve rusta oppå der er det minste problemet. Hun lager mat og går fra kjøkkenet. Rydder ingenting, kaster ikke ting i søpla. Alt blir liggende til PF har tid, fordi rydde kjøkken er hans jobb! Her skal alt deles for gud forby om det skulle jevna seg ut over tid 

• Liker 3
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...