Justlooking Skrevet 9. november 2025 #1581 Skrevet 9. november 2025 Minimeg1234 skrev (5 timer siden): Enig . Jeg tror han har et stort hjerte for andre. Det tror jeg også. Veldig omsorgsfull og snill. 6
Palmemor Skrevet 9. november 2025 #1582 Skrevet 9. november 2025 FruRosa skrev (1 time siden): Jeg er ganske sikker på at Pelle er brokkolien. I tillegg til det som er nevnt over her merket jeg meg dette: -han gjorde en sånn karatebevegelse da han snakket etter at dommerne hadde sagt sitt om ham. Karate stammer fra Japan, og han jobber jo for Japanske selskaper og snakker japansk. -rebusordet hans var fotomodell, Pelle har jobbet litt som modell. -presentasjonsvideoen av ham var tegneserieaktig. Han skriver musikk for japanske tegneserier, og lager også tegneserie til sønnen sin. Aiai du har gjort leksa ser jeg! Hvis alt det har kommet frem så er jeg helt enig med dere i at det er han! 🤣
pootya Skrevet 9. november 2025 #1583 Skrevet 9. november 2025 Hva sa jeg? 😉 Dette sa jeg allerede da vi kunne se figurene som skal være med i Maskorama.
BlåSwix Skrevet 9. november 2025 #1584 Skrevet 9. november 2025 Håper det er han! Så han faktisk får gjøre noe gøy for seg selv, ikke bare løpe rundt som hushjelp hjemme! 11 4
Sammy! Skrevet 9. november 2025 #1585 Skrevet 9. november 2025 NiceOrNothing skrev (På 7.11.2025 den 11.52): Tenker det handler om prinsipper . At mennesker og hund har hver sine skåler . På lik linje med at man har ulik farge på klut til do/ benk . Å ulik farge på skjærefjøl til grønnsak , kylling , fisk og storfe . Det handler om gode rutiner på renslighet . Ja for deg gjør det kanskje det. Men på innlegget jeg svarte på handlet det om at hunden kunne smitte barnet med orm/mark. Jeg tenker alt hundene og barna kan komme til å dele i hverdagen, alle gangene hunden slikker på barnet, samme hvor godt du passer på, at hunden tar barnet sine leker og vice versa. Barnet som tar munnen sin i pelsen til hunden eller kysser den på nesen. At hunden slikker en tallerken som skal i maskinen tror ikke jeg er så veldig farlig. 6 6
Minimeg1234 Skrevet 9. november 2025 #1586 Skrevet 9. november 2025 FruRosa skrev (18 timer siden): Jeg er ganske sikker på at Pelle er brokkolien. I tillegg til det som er nevnt over her merket jeg meg dette: -han gjorde en sånn karatebevegelse da han snakket etter at dommerne hadde sagt sitt om ham. Karate stammer fra Japan, og han jobber jo for Japanske selskaper og snakker japansk. -rebusordet hans var fotomodell, Pelle har jobbet litt som modell. -presentasjonsvideoen av ham var tegneserieaktig. Han skriver musikk for japanske tegneserier, og lager også tegneserie til sønnen sin. Nå har jeg også fått sett opptredenen og jeg tror også det er han. Fantastisk stemme han har . BlåSwix skrev (10 timer siden): Håper det er han! Så han faktisk får gjøre noe gøy for seg selv, ikke bare løpe rundt som hushjelp hjemme! Jeg tror han gjør mye av det han liker og syns er gøy. Det ser ut som han elsker å være med sønnen sin, lage tegneserie, synge , trene og spise sushi. 3 4 2
DysterPytten Skrevet 9. november 2025 #1587 Skrevet 9. november 2025 Palmemor skrev (22 timer siden): Sikker? Han traff ikke alle notene og det hørtes ikke heeelt ut som han? Han treffer jo ikke alle notene når han synger ellers heller. Veldig sjeldent. Den nasale vibratoen i stemmen er ikke til å ta feil av. 2 5
Blåttvann Skrevet 9. november 2025 #1588 Skrevet 9. november 2025 (endret) DysterPytten skrev (6 minutter siden): Han treffer jo ikke alle notene når han synger ellers heller. Veldig sjeldent. Den nasale vibratoen i stemmen er ikke til å ta feil av. Han hadde hatt så godt av noen sangtimer. Kunne lært seg å ikke synge så anstrengt og nasalt. Fin stemme har han jo egentlig. Endret 9. november 2025 av Blåttvann 3 3
Palmemor Skrevet 9. november 2025 #1589 Skrevet 9. november 2025 DysterPytten skrev (22 minutter siden): Han treffer jo ikke alle notene når han synger ellers heller. Veldig sjeldent. Den nasale vibratoen i stemmen er ikke til å ta feil av. Jeg har ikke gehør altså, bare fascinert over at han synger så kult 🤣 1
Zenhouse Skrevet 9. november 2025 #1590 Skrevet 9. november 2025 (endret) I disse dager er det Lipedema World Congress 2025 i Roma, der det samles kirurger og forskere fra hele verden, også fra Norge. Lurer på om hypotesen til PF er tema der? Han burde kanskje heller vært der og presentert den der i stedet for å være en brokkoli i Maskorama 🤭 (tuller!!! Om noen skulle være i tvil…) Endret 9. november 2025 av Zenhouse 3 1 2
Poly Skrevet 9. november 2025 #1591 Skrevet 9. november 2025 Zenhouse skrev (27 minutter siden): I disse dager er det Lipedema World Congress 2025 i Roman, der det samles kirurger og forskere fra hele verden, også fra Norge. Lurer på om hypotesen til PF er tema der? Han burde kanskje heller vært der og presentert den der i stedet for å være en brokkoli i Maskorama 🤭 (tuller!!! Om noen skulle være i tvil…) 😂
Blåttvann Skrevet 9. november 2025 #1592 Skrevet 9. november 2025 (endret) Zenhouse skrev (2 timer siden): I disse dager er det Lipedema World Congress 2025 i Roma, der det samles kirurger og forskere fra hele verden, også fra Norge. Lurer på om hypotesen til PF er tema der? Han burde kanskje heller vært der og presentert den der i stedet for å være en brokkoli i Maskorama 🤭 (tuller!!! Om noen skulle være i tvil…) Hadde du deltatt på et arrangement der de som hedres mest har stjålet all forkningen sin fra deg? Endret 9. november 2025 av Blåttvann
Zenhouse Skrevet 9. november 2025 #1593 Skrevet 9. november 2025 Blåttvann skrev (58 minutter siden): Hadde du deltatt på et arrangement der de som hedres mest har stjålet all forkningen sin fra deg? Stjålet forskningen?? Det han har «funnet» ut har vært forsket på i årevis. 2
Blåttvann Skrevet 10. november 2025 #1594 Skrevet 10. november 2025 (endret) Zenhouse skrev (11 timer siden): Stjålet forskningen?? Det han har «funnet» ut har vært forsket på i årevis. Jeg var ikke seriøs, derfor på slutten av innlegget. Det er PF som påstår at hans "forskning" er helt ny og revolusjonerende og at ingen har tenkt på ideen hans. Han har i flere uker pisset på forskere, deres metoder og arbeid og deres resultater ved å si noe ala 'det eneste han gjorde for å løse hele lipødemgåten var å lage dette KI-verktøyet og at det var så lett å finne løsningen at han er sjokkert over at ingen har tenkt på en celleregulator tidligere'. Han kunne altså ikke forstå at ingen hadde tenkt på hans løsning når svaret var så åpenbart og svært enkelt å finne. Hva er det disse forskerne har drevet på med i alle disse årene, hvordan kunne de ta så feil og bruke så lang tid på ingenting?, har PF fundert mye på. Han ønsket videre å få tilgang til å "forske" på menneskelig biomateriale i seriøse forskningslaboratorier og kunne virkelig ikke forstå hvorfor han ikke bare fikk teste ut denne geniale superdupernye superfantastiske celleregulatoren på den måten. Han hadde jo bare lyst til å hjelpe. Eller mer korrekt; han hadde lyst til å bevise at hans forskning fungerte slik at han kunne skinne som alle lipødemmenneskenes Messias. Endret 10. november 2025 av Blåttvann 10 2
Zenhouse Skrevet 10. november 2025 #1595 Skrevet 10. november 2025 Blåttvann skrev (1 time siden): Jeg var ikke seriøs, derfor på slutten av innlegget. Det er PF som påstår at hans "forskning" er helt ny og revolusjonerende og at ingen har tenkt på ideen hans. Han har i flere uker pisset på forskere, deres metoder og arbeid og deres resultater ved å si noe ala 'det eneste han gjorde for å løse hele lipødemgåten var å lage dette KI-verktøyet og at det var så lett å finne løsningen at han er sjokkert over at ingen har tenkt på en celleregulator tidligere'. Han kunne virkelig ikke forstå at ingen hadde tenkt på hans løsning tidligere når svaret var så åpenbart og svært enkelt å finne. Hva er det disse forskerne har drevet på med i alle disse årene, hvordan kunne de ta så feil og bruke så lang tid?, har PF fundert mye på. Han ønsket videre å få tilgang til å "forske" på menneskelig biomateriale i seriøse forskningslaboratorier og kunne virkelig ikke forstå hvorfor han ikke bare fikk teste ut denne geniale superdupernye superfantastiske celleregulatoren på den måten. Han hadde jo bare lyst til å hjelpe. Eller mer korrekt; han hadde lyst til å bevise at hans forskning fungerte slik at han kunne skinne som alle lipødemmenneskenes Messias. Sorry!! Den overså jeg! Innlegget ditt er spot on!
Pigaloppa Skrevet 10. november 2025 #1596 Skrevet 10. november 2025 Blåttvann skrev (6 timer siden): Jeg var ikke seriøs, derfor på slutten av innlegget. Det er PF som påstår at hans "forskning" er helt ny og revolusjonerende og at ingen har tenkt på ideen hans. Han har i flere uker pisset på forskere, deres metoder og arbeid og deres resultater ved å si noe ala 'det eneste han gjorde for å løse hele lipødemgåten var å lage dette KI-verktøyet og at det var så lett å finne løsningen at han er sjokkert over at ingen har tenkt på en celleregulator tidligere'. Han kunne virkelig ikke forstå at ingen hadde tenkt på hans løsning tidligere når svaret var så åpenbart og svært enkelt å finne. Hva er det disse forskerne har drevet på med i alle disse årene, hvordan kunne de ta så feil og bruke så lang tid?, har PF fundert mye på. Han ønsket videre å få tilgang til å "forske" på menneskelig biomateriale i seriøse forskningslaboratorier og kunne virkelig ikke forstå hvorfor han ikke bare fikk teste ut denne geniale superdupernye superfantastiske celleregulatoren på den måten. Han hadde jo bare lyst til å hjelpe. Eller mer korrekt; han hadde lyst til å bevise at hans forskning fungerte slik at han kunne skinne som alle lipødemmenneskenes Messias. Dette var en utrolig bra kommentar, og du har nok helt rett i at Pelle har et stort behov for å kunne skinne. Kommer til syne når han poster sitt selvskryt uansett hva han gjør. Og han gjør mye bra når det gjelder bl.a julegavene han kjøper,men det blir mye "se hvor snill jeg er,og hvor mye penger jeg bruker" 1 3
J.. Skrevet 10. november 2025 #1597 Skrevet 10. november 2025 Pigaloppa skrev (1 minutt siden): Og han gjør mye bra når det gjelder bl.a julegavene han kjøper,men Man kan virkelig ikke vinne uansett hva man gjør. 1 9
DysterPytten Skrevet 10. november 2025 #1598 Skrevet 10. november 2025 Blåttvann skrev (17 timer siden): Han hadde hatt så godt av noen sangtimer. Kunne lært seg å ikke synge så anstrengt og nasalt. Fin stemme har han jo egentlig. Ja, enig, han har egentlig en sykt bra stemme (og det mener jeg virkelig), men han kan ikke bruke den! Og så tror han at hans største flex, og det som er mest kult er å vibrere ALLE ord. Det er det ikke. Han synger også fra halsen og hikster etter pusten. Tenk om han kunne tatt profesjonelle timer, lære seg pusteteknikk, hente stemmen fra magen osv. For en stjerne han kunne blitt! 9 3
Blåttvann Skrevet 10. november 2025 #1599 Skrevet 10. november 2025 DysterPytten skrev (14 minutter siden): Ja, enig, han har egentlig en sykt bra stemme (og det mener jeg virkelig), men han kan ikke bruke den! Og så tror han at hans største flex, og det som er mest kult er å vibrere ALLE ord. Det er det ikke. Han synger også fra halsen og hikster etter pusten. Tenk om han kunne tatt profesjonelle timer, lære seg pusteteknikk, hente stemmen fra magen osv. For en stjerne han kunne blitt! Han har jo hatt god suksess med den vibrerende nasale skrikingen sin i utlandet, men for å virkelig synge bra så trenger han veiledning. Men fordi det har fungert så godt for han å holde på sånn som han gjør så kommer han vel aldri til å forandre på det. Han har ikke mange år igjen som vokalist i den sjangeren han driver med, spesielt ikke slik hans sangteknikk sliter ekstra på stemmebåndene. Så vi får vel dessverre aldri oppleve hvor god han kunne vært...
Bluey Skrevet 10. november 2025 #1600 Skrevet 10. november 2025 Mer maskoramahint; Flere som fikk assosiasjoner til "Tåkeskogen"-tegninger i bakgrunnen til Brokkolien? Helt på slutten der? 😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå