Gjest faltforfristelsen Skrevet 27. februar #881 Del Skrevet 27. februar oss-to skrev (På 27.2.2025 den 20.36): Enig! Ekspander Men tror det er det mange her mener også. Altså "dette ble litt komisk". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jea10 Skrevet 27. februar #882 Del Skrevet 27. februar (endret) Altså, barnehage-ansatte snakker om snåle/vanskelige foreldre (ikke barna), jeg vet også at frisører sladrer om kunder og andre frisører i andre salonger, på bakrommet. Uten å bryte taushetsplikt så overrasker det meg ikke litt at helsepersonell kan snakke om andre også. Endret 27. februar av Jea10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 27. februar #883 Del Skrevet 27. februar Dojakitty skrev (På 27.2.2025 den 9.22): Tipper de ler av de to der på den legevakten Ekspander faltforfristelsen skrev (På 27.2.2025 den 20.45): Men tror det er det mange her mener også. Altså "dette ble litt komisk". Ekspander Over her ser du kommentaren eg svarte på. Den sammen med andre kommentarer tolker eg som latteliggjøring og ikkje at det er litt komisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 27. februar #884 Del Skrevet 27. februar oss-to skrev (På 27.2.2025 den 18.52): Råttene miljøer kan jo finnast ,men eg snakka om det jamnne. Ekspander 😂😂😂 Du skulle bare visst. Det kaller å ventilere 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet 27. februar #885 Del Skrevet 27. februar Klump skrev (På 27.2.2025 den 20.59): 😂😂😂 Du skulle bare visst. Det kaller å ventilere Ekspander Eg veit. Men det er forskjell le av og med . Det er forskjell å le av situasjon enn folk. For min del avsluttar eg diskusjonen her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 27. februar #886 Del Skrevet 27. februar JegErIkkeMeg skrev (På 27.2.2025 den 18.36): Hilsen en sikker kilde Ekspander Kilde - trust me bro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 28. februar #887 Del Skrevet 28. februar J.. skrev (På 27.2.2025 den 22.43): Kilde - trust me bro. Ekspander Hvis du leser videre i tråden så er det jo flere som har sagt de er enige i min påstand. Så trust me, bro 🤷🏼♀️ 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. februar #888 Del Skrevet 28. februar Påvist knust finger på røntgen,så da var det vel ikke bare sutring alikevel. Legevakten har tross alt ikke alltid rett. Fint han får hjelp,da. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 28. februar #889 Del Skrevet 28. februar Det her minner litt om historien om gutten som ropte ulv........ PF syter så jævlig om bagateller, at når det virkelig er noe galt så er det ingen som tror han🙈🙈🙈 16 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 28. februar #890 Del Skrevet 28. februar Granneman82 skrev (På 28.2.2025 den 12.52): Det her minner litt om historien om gutten som ropte ulv........ PF syter så jævlig om bagateller, at når det virkelig er noe galt så er det ingen som tror han🙈🙈🙈 Ekspander 100%!!! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chsa Skrevet 28. februar #891 Del Skrevet 28. februar ...også midt i dagens pappa-tid mellom kl 12-16 da. Blir'a mor fornøyd 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 28. februar #892 Del Skrevet 28. februar (endret) Jea10 skrev (På 27.2.2025 den 20.48): Altså, barnehage-ansatte snakker om snåle/vanskelige foreldre (ikke barna), jeg vet også at frisører sladrer om kunder og andre frisører i andre salonger, på bakrommet. Uten å bryte taushetsplikt så overrasker det meg ikke litt at helsepersonell kan snakke om andre også. Ekspander Helsepersonell gjør det, tro meg! Endret 28. februar av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 28. februar #893 Del Skrevet 28. februar J.. skrev (På 28.2.2025 den 12.50): Påvist knust finger på røntgen,så da var det vel ikke bare sutring alikevel. Legevakten har tross alt ikke alltid rett. Fint han får hjelp,da. Ekspander Knust finger? Normale mennesker og helsepersonell ville ha sagt at det er påvist et brudd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. februar #894 Del Skrevet 28. februar Spania33 skrev (På 28.2.2025 den 13.16): Knust finger? Normale mennesker og helsepersonell ville ha sagt at det er påvist et brudd. Ekspander Nå gjengir jeg hva han sa,i motsetning til andre som gjengir fra egen tolkning. Forøvrig er det ikke lov å "signere" som helsepersonell her så det hadde ikke spilt noen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikoletta Skrevet 28. februar #895 Del Skrevet 28. februar Knust faktisk.. jeg skal riktignok ete i meg denne sarkasmen dersom han legger frem et røntgenbilde av denne knuste fingertuppen vel og merke 👍😇 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 28. februar #896 Del Skrevet 28. februar J.. skrev (På 28.2.2025 den 13.18): Nå gjengir jeg hva han sa,i motsetning til andre som gjengir fra egen tolkning. Forøvrig er det ikke lov å "signere" som helsepersonell her så det hadde ikke spilt noen rolle. Ekspander Skjønner ikke hvor du vil med svaret. Har ikke tolket noe som helst, knust finger kommer fra Pelle sin story og ditt innlegg som jeg svarer på. Heller ingen som har prøvd å signere som helsepersonell her, jeg forteller bare at normale mennesker og helsepersonell omtaler dette som et fingerbrudd, og ikke knust finger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. februar #897 Del Skrevet 28. februar Spania33 skrev (På 28.2.2025 den 13.27): Skjønner ikke hvor du vil med svaret. Har ikke tolket noe som helst, knust finger kommer fra Pelle sin story og ditt innlegg som jeg svarer på. Ekspander Som jo er nettopp det jeg skrev. Jeg gjengir hva han skrev,derfor "knust finger". Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spania33 Skrevet 28. februar #898 Del Skrevet 28. februar J.. skrev (På 28.2.2025 den 13.29): Som jo er nettopp det jeg skrev. Jeg gjengir hva han skrev,derfor "knust finger". Verre er det ikke. Ekspander Når du velger å sitere han på det så må du også tåle at folk svarer deg. Uten å dekke deg bak at det var han som sa det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 28. februar #899 Del Skrevet 28. februar Pelle; uansett om fingen din er «knust» så var det ikke legevaktmateriale. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hammerhai Skrevet 28. februar #900 Del Skrevet 28. februar Granneman82 skrev (På 28.2.2025 den 12.52): Det her minner litt om historien om gutten som ropte ulv........ PF syter så jævlig om bagateller, at når det virkelig er noe galt så er det ingen som tror han🙈🙈🙈 Ekspander Høres ut som noen trengte enn unnskyldning for å slenge med leppa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå