Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

kittykaat skrev (21 minutter siden):

Jeg håper de koppene er forsikret.. bare venter på at hyllen de står på skal kollapse ved et uhell 🙈

Lurer på hvordan han hadde reagert da?🙈🙈🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han bruker flerfoldige tusen på en mummikopp..som står i et skap på kontoret hans..men ny benkeplate til kjøkenet..nei se det bruker de ikke penger på

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke følgt han så lenge, men lurer skikkelig på en ting; Hva er greia med solbriller innendørs på restauranter og slik? Jeg har tenkt det er briller, men de er jo alltid like mørke.. 

Endret av Love2017juni
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gipetto skrev (På 13.2.2025 den 13.37):

Han minner meg om en jeg gikk på skole med før, som var autist/maglet noen sosiale antenner. Han måtte få alt inn med t-skje og forsto ikke om noe var kødd eller ikke. 

Lær deg rettskriving og at folk er forskjellige!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Han bruker flerfoldige tusen på en mummikopp..som står i et skap på kontoret hans..men ny benkeplate til kjøkenet..nei se det bruker de ikke penger på

Eller nytt gulv, nye stoler i stua, vedlikehold av verandaen. Bare huset generelt. Var vell et vindu som ble diskutert for en stund tilbake i Stina sin tråd også.

Love2017juni skrev (32 minutter siden):

Jeg har ikke følgt han så lenge, men lurer skikkelig på en ting; Hva er greia med solbriller innendørs på restauranter og slik? Jeg har tenkt det er briller, men de er jo alltid like mørke.. 

Han er lyssky tror jeg han har nevnt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (6 timer siden):

Tragisk

Prioriteringer i det huset er helt tullete. Dem har en liten baby som burde være  første prioritet, men det er veldig mye annet som er viktigere. Dem skjønner visst ikke at tiden går så veldig fort med barn, og den får Dem ikke igjen.  Og barn bryr seg ikke om mumikopper,store muskler eller Girlsa til muttern,Dem trenger bare tid og oppmerksomhet 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love2017juni skrev (7 timer siden):

Han er lyssenitiv, då er solbriller eit godt hjelpemiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love2017juni skrev (9 timer siden):

Sittet så mye inne på mørkt studiorom at det blir lyst når han kommer ut..

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (2 timer siden):

Sittet så mye inne på mørkt studiorom at det blir lyst når han kommer ut..

Nei, barnemigrene som liten. Fortsatt lyssky.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (1 time siden):

Nei, barnemigrene som liten. Fortsatt lyssky.

Han har jo sagt det selv og, at det har mye å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...