slipperyslope Skrevet 5. november #61 Del Skrevet 5. november KaraThrace skrev (4 timer siden): At han/ de begge er på spekteret kan også være bekymringsverdig, men vet jo ikke før de får prøvd seg.. Hvorfor kan det være bekymringsverdig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nei_123 Skrevet 5. november #62 Del Skrevet 5. november slipperyslope skrev (4 minutter siden): Beklager, jeg skal fikse det😊 ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 13. november #63 Del Skrevet 13. november Man kan si hva man vil, PF er noe underlig til tider, men fy søren så snill, empatisk og raus han er. Hele han lyser av lykke - kommer til å bli en fantastisk pappa for lille Philip💙 13 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 13. november #64 Del Skrevet 13. november Alisha* skrev (4 timer siden): Man kan si hva man vil, PF er noe underlig til tider, men fy søren så snill, empatisk og raus han er. Hele han lyser av lykke - kommer til å bli en fantastisk pappa for lille Philip💙 Når han sang og spilte piano for sønnen sin nå da 🥹❤️ Noe av det teiteste er når folk sier at de gråter av å se på influensere... Men nå kom det faktisk en tåre 🫢🫣 Herregud så nydelig!! 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 13. november #65 Del Skrevet 13. november cHg skrev (43 minutter siden): Når han sang og spilte piano for sønnen sin nå da 🥹❤️ Noe av det teiteste er når folk sier at de gråter av å se på influensere... Men nå kom det faktisk en tåre 🫢🫣 Herregud så nydelig!! Enig med deg, utrolig fint 😍 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 13. november #66 Del Skrevet 13. november Jeg er rett og slett litt misunnelig på den lille babyen som har en så fantastisk engasjert og kjærlig far. Det er noe jeg selv aldri fikk oppleve. Den gutten er virkelig elsket! 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 14. november #67 Del Skrevet 14. november KaraThrace skrev (På 5.11.2024 den 3.09): Det går vel mer på hvordan han fremstiller seg selv, og jeg tror ikke du følger ham om du sammenlikner det med å spise det samme til frokost hver dag 😅 Men men, jeg har egentlig ikke noe kritikk… bare litt bekymringsverdig når det skal et barn inn i det her. Problemet er ikke at han gjør og spiser det samme hele tiden, problemet er at han virker til å ikke takle endring i rutine så veldig godt. Men det er jo bare basert på hva han SELV poster. At han/ de begge er på spekteret kan også være bekymringsverdig, men vet jo ikke før de får prøvd seg.. Å skrive at det er bekymringsverdig om de er på spekteret viser at du har veldig lite kunnskap om nettopp - spekter! Det er mange flere nevrotypiske der ute uten omsorgsevne, som det ble sagt da jeg studerte «det er mye dritt foreldre i høye hæler og fin fasade» å være på spekteret er ikke å være mindre intelligent, kognitivt bakpå eller uten omsorgsevne! Både jeg og min mann er på spekter, det ble utredet etter vi fikk barn, da yngste av 3 viste «symptomer», og vi er begge høyt utdannet, aldri falt utenfor samfunnet, sosiale er vi, solid økonomi.. og vi ser folk i øynene… jøss! mig vi har fått en grei omgangskrets av nevrodivergente oppegående foreldre som er de beste, artigste , spontan foreldre for sine barn! Dette er rett og slett så dumt at jeg må le.. les litt mer om det du!! pelle.K har sin nisje, sin interesse! og det skader ingen.. Tror han har så mye omsorg i seg, vært igjennom traumer med tap av foreldre , lang prosess for å få barn! ønsker de all verdens lykke! selv om jeg ikke er fan av influencere sånn generelt! 10 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 14. november #68 Del Skrevet 14. november M.G.E skrev (3 timer siden): Å skrive at det er bekymringsverdig om de er på spekteret viser at du har veldig lite kunnskap om nettopp - spekter! Det er mange flere nevrotypiske der ute uten omsorgsevne, som det ble sagt da jeg studerte «det er mye dritt foreldre i høye hæler og fin fasade» å være på spekteret er ikke å være mindre intelligent, kognitivt bakpå eller uten omsorgsevne! Både jeg og min mann er på spekter, det ble utredet etter vi fikk barn, da yngste av 3 viste «symptomer», og vi er begge høyt utdannet, aldri falt utenfor samfunnet, sosiale er vi, solid økonomi.. og vi ser folk i øynene… jøss! mig vi har fått en grei omgangskrets av nevrodivergente oppegående foreldre som er de beste, artigste , spontan foreldre for sine barn! Dette er rett og slett så dumt at jeg må le.. les litt mer om det du!! pelle.K har sin nisje, sin interesse! og det skader ingen.. Tror han har så mye omsorg i seg, vært igjennom traumer med tap av foreldre , lang prosess for å få barn! ønsker de all verdens lykke! selv om jeg ikke er fan av influencere sånn generelt! Jeg er fullstendig klar over det, jeg reagerte ut fra det han selv har vist på snap. Med det sagt, jeg kan uansett godt bite i meg alt jeg har sagt. PelleK overgår de fleste fedre allerede på alle plan, sånn som det vises på Snap i alle fall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 14. november #69 Del Skrevet 14. november KaraThrace skrev (9 minutter siden): Jeg er fullstendig klar over det, jeg reagerte ut fra det han selv har vist på snap. Med det sagt, jeg kan uansett godt bite i meg alt jeg har sagt. PelleK overgår de fleste fedre allerede på alle plan, sånn som det vises på Snap i alle fall. Overgår de fleste fedre? Jeg syns han virker som en helt normal nybakt pappa jeg! Hva har han gjort som er så unormalt? Er ikke de fleste nybakte pappaer i ekstase? 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 14. november #70 Del Skrevet 14. november KaraThrace skrev (1 time siden): Jeg er fullstendig klar over det, jeg reagerte ut fra det han selv har vist på snap. Med det sagt, jeg kan uansett godt bite i meg alt jeg har sagt. PelleK overgår de fleste fedre allerede på alle plan, sånn som det vises på Snap i alle fall. Overgår de fleste fedre på alle plan? Han har et to døgn gammelt barn som han viser en enorm kjærlighet til som de fleste andre fedre også gjør til sitt nyfødte barn, og i årene som kommer. Ro ned... 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. november #71 Del Skrevet 14. november K_mb skrev (1 time siden): Overgår de fleste fedre på alle plan? Han har et to døgn gammelt barn som han viser en enorm kjærlighet til som de fleste andre fedre også gjør til sitt nyfødte barn, og i årene som kommer. Ro ned... Ja, helt sykt. Hadde de så negative forventninger til han, at man går helt amok når han viser en normal kjærlighet til barnet sitt? Og hva er god far er viser seg ikke i løpet av 2 døgn, det må man gi mye lengre tid... 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 14. november #72 Del Skrevet 14. november (endret) Herregud så dere henger dere opp i noe som bare var ment som en overdrivelse for å vise entusiasme. Jeg tar det tilbake også. Han er en helt ordinær far. 🙃🤣 Men fra spøk til.. Den ærligheten han viser om egne følelser og kjærligheten han viser for verden, både for Stina og lille P overgår det meste av det du ser i influenserverden. Kanskje helt rett i at andre kanskje gjør det gjerdet lett å hoppe over, ref. hvordan Vegard til SE er med H. 🙄 Endret 14. november av KaraThrace 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 14. november #73 Del Skrevet 14. november KaraThrace skrev (1 time siden): Herregud så dere henger dere opp i noe som bare var ment som en overdrivelse for å vise entusiasme. Jeg tar det tilbake også. Han er en helt ordinær far. 🙃🤣 Men fra spøk til.. Den ærligheten han viser om egne følelser og kjærligheten han viser for verden, både for Stina og lille P overgår det meste av det du ser i influenserverden. Kanskje helt rett i at andre kanskje gjør det gjerdet lett å hoppe over, ref. hvordan Vegard til SE er med H. 🙄 Kan ikke si noe fint,tross alt.. Syns det du skrev var fint sagt,jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet lørdag kl 20:55 #74 Del Skrevet lørdag kl 20:55 KaraThrace skrev (På 14.11.2024 den 16.51): Herregud så dere henger dere opp i noe som bare var ment som en overdrivelse for å vise entusiasme. Jeg tar det tilbake også. Han er en helt ordinær far. 🙃🤣 Men fra spøk til.. Den ærligheten han viser om egne følelser og kjærligheten han viser for verden, både for Stina og lille P overgår det meste av det du ser i influenserverden. Kanskje helt rett i at andre kanskje gjør det gjerdet lett å hoppe over, ref. hvordan Vegard til SE er med H. 🙄 Jaja ikke alltid godt å vite hva som er spøk eller alvor når man må forholde seg til det skriftlige uten å se ansiktsuttrykk. Det var en stor overdrivelse og en opphausing av helt normale reaksjoner av å bli en forelder. Ergo må du tåle at noen reagerer. Det er fedre som går gjennom ild og vann for sine barn og som har gjort det i mange år. Nyfødtperioden er en ting, det er senere de større utfordringene som forelder kommer. Derfor synes jeg det du skrev ble for dumt. Når det er sagt så virker han som et godt menneske med gode verdier. At han tenker på barn som ikke har så altfor mye og kjøper julegaver til de er nydelig, og viser at han er et veldig godt menneske med et stort hjerte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet søndag kl 17:44 #75 Del Skrevet søndag kl 17:44 Nå har han tenkt litt kort, men kommer sikkert på det når han får tenkt litt. Han sier at han skal kjøpe ny ladeledning som er lengre, slik at den ikke må ligge over bilen når han lader. Når du har ladeluke foran så kjører du jo fronten inn mot ladeboksen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet søndag kl 17:49 #76 Del Skrevet søndag kl 17:49 Marsipan123 skrev (4 minutter siden): Nå har han tenkt litt kort, men kommer sikkert på det når han får tenkt litt. Han sier at han skal kjøpe ny ladeledning som er lengre, slik at den ikke må ligge over bilen når han lader. Når du har ladeluke foran så kjører du jo fronten inn mot ladeboksen.. 😳😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet søndag kl 18:01 #77 Del Skrevet søndag kl 18:01 Å si noen overgår de fleste fedre når ungen er 4 dager gammel og han viser at han synger og duller med ungen sin? Må dere faen meg gi dere!! Herregud, er dere så imponert over the bare minimum? Har dere så dårlig erfaring med papparollen? 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet søndag kl 20:14 #78 Del Skrevet søndag kl 20:14 Sånn bare for å være nysgjerrig. Men hvem er sååå opptatt av søvn, av vanlige mennesker? Skjermbilde fra Pelle sin snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet mandag kl 06:07 #79 Del Skrevet mandag kl 06:07 Bibbi_ skrev (9 timer siden): Sånn bare for å være nysgjerrig. Men hvem er sååå opptatt av søvn, av vanlige mennesker? Skjermbilde fra Pelle sin snap Ingen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet mandag kl 09:11 #80 Del Skrevet mandag kl 09:11 Bibbi_ skrev (12 timer siden): Sånn bare for å være nysgjerrig. Men hvem er sååå opptatt av søvn, av vanlige mennesker? Skjermbilde fra Pelle sin snap Jeg synes det var interessant 🤓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå