Palmemor Skrevet 4. februar #681 Del Skrevet 4. februar Korpsnerden skrev (5 minutter siden): Å, det visste jeg ikke. Jeg følger ikke P, men får han opp tilfeldig. Litt av en "helt" å ha, men hver sin tro/smak. Heh, ja det kan man si. Målet hans er vel å leve evig… evt være for alltid ung. De er jo kliss like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 4. februar #682 Del Skrevet 4. februar Han burde slengt seg på sofaen og spist seg en svær hamburger og la trening være trening og shake være shake. Det har gått for langt… 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 4. februar #683 Del Skrevet 4. februar Jeg skulle likt å vite hvor mye de bruker på mat i måneden, det er ikke lite… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjelldattera Skrevet 4. februar #684 Del Skrevet 4. februar elisabeth30 skrev (59 minutter siden): Jeg skulle likt å vite hvor mye de bruker på mat i måneden, det er ikke lite… Han selv påstår at det er veldig lite😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4. februar #685 Del Skrevet 4. februar Fjelldattera skrev (4 minutter siden): Han selv påstår at det er veldig lite😂 Heh. Ja når han spiser firstprice laks, ris og brokkoli er det ikke stort. Men de spiser jo taco for rundt 6000 i mnd 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 4. februar #686 Del Skrevet 4. februar Palmemor skrev (1 time siden): Heh. Ja når han spiser firstprice laks, ris og brokkoli er det ikke stort. Men de spiser jo taco for rundt 6000 i mnd 🙈 Regner med at alt han kjører i seg i den shaken som må spesial bestilles/sendes koster en del, og sushi m.m stort sett hver dag er nok heller ikke billig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet tirsdag kl 18:03 #687 Del Skrevet tirsdag kl 18:03 Fjelldattera skrev (3 timer siden): Han selv påstår at det er veldig lite😂 Det var nok lite, men lakseprisene har vel triplet seg på ganske kort tid, og med de mengdene han spiser… 😮💨 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet tirsdag kl 18:06 #688 Del Skrevet tirsdag kl 18:06 Ikke glem all burrataen 😏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet tirsdag kl 19:06 #689 Del Skrevet tirsdag kl 19:06 Er jo take away sushi annenhver dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 19:36 #690 Del Skrevet tirsdag kl 19:36 Poly skrev (30 minutter siden): Er jo take away sushi annenhver dag I tillegg til den han spiser ute 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet onsdag kl 05:43 #691 Del Skrevet onsdag kl 05:43 De har jo råd til å bruke mye penger på mat,så det er jo ikke egentlig et problem. Men skjer jo lite annet å diskutere så da må man vel finne på noe selv.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet fredag kl 18:28 #692 Del Skrevet fredag kl 18:28 J.. skrev (På 5.2.2025 den 6.43): De har jo råd til å bruke mye penger på mat,så det er jo ikke egentlig et problem. Men skjer jo lite annet å diskutere så da må man vel finne på noe selv.. Det diskuteres fordi han selv sier at han bruker 2500 kr i MÅNEDEN… det er så hårreisende virkelighetsfjernt. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluxa Skrevet fredag kl 18:38 #693 Del Skrevet fredag kl 18:38 KaraThrace skrev (9 minutter siden): Det diskuteres fordi han selv sier at han bruker 2500 kr i MÅNEDEN… det er så hårreisende virkelighetsfjernt. Alt i det bokollektivet der er virkelighetsfjernt 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 18:53 #694 Del Skrevet fredag kl 18:53 KaraThrace skrev (24 minutter siden): Det diskuteres fordi han selv sier at han bruker 2500 kr i MÅNEDEN… det er så hårreisende virkelighetsfjernt. Det er nok ikke så langt fra sannheten om man bare tar ris, laks og brokkoli. Men til tacoen svir han av minst 1500 kroner. Hver fredag. Det er flaut at de ikke ser det selv, og i tillegg lyver 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niffler Skrevet fredag kl 19:03 #695 Del Skrevet fredag kl 19:03 Palmemor skrev (9 minutter siden): Det er nok ikke så langt fra sannheten om man bare tar ris, laks og brokkoli. Men til tacoen svir han av minst 1500 kroner. Hver fredag. Det er flaut at de ikke ser det selv, og i tillegg lyver For å ikke snakke om mengden burrata som blir kjøpt inn i løpet av en måned 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 19:09 #696 Del Skrevet fredag kl 19:09 Niffler skrev (5 minutter siden): For å ikke snakke om mengden burrata som blir kjøpt inn i løpet av en måned Og sausen,.. Han sa forsåvit og at det koster 2500 i mnd om man velger rimelige alternativer, hvilket han ikke gjør. Så han unngikk glatt å svare på det han egentlig ble spurt om 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet fredag kl 20:43 #697 Del Skrevet fredag kl 20:43 Palmemor skrev (1 time siden): Det er nok ikke så langt fra sannheten om man bare tar ris, laks og brokkoli. Men til tacoen svir han av minst 1500 kroner. Hver fredag. Det er flaut at de ikke ser det selv, og i tillegg lyver Og så når han blir konfrontert med det… så svarer han at jaja, men han som spurte ville jo bare spise sunnere. Så om han spiser bare laks, ris og brokkoli HVER DAG… 🤣🤣 når han selv viser frem et kosthold som må koste 25-30k i mnd. Og spørsmålet var at han ville spise mer SOM PelleK, ikke det samme hver jævla dag. Bare kosttilskuddet hans koster jo sånn 6k i måneden? Han er som ChatGPT når du spør han om å regne på ting. Laks = 70 kr, brokkoli = 30 kr, ris = 8 kr. Åja, du må ha andre måltider også??? Havregrøt med melk= 20 kr. Har du ikke topping på grøten? Åja, faen, glemte blåbærsyltetøy, ceylon kanel, kakao til 500kr posen. 4 tonn Sukrin gold i måneden. Og hva spiser du før og etter dette..?? Åh, olivenolje ja. Og puddingsshaken som er mindre pudding nå! Åh, ja, og så sushi. Men alt det der er jo VALGFAG. Blir minst like sunn på bare ris, laks og brokkoli. Du trenger jo ikke spise som meg. Bare spise en brøkdel av det jeg spiser. 2500 kr i måneden. 👏👏 Etterlevbart. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet fredag kl 20:57 #698 Del Skrevet fredag kl 20:57 KaraThrace skrev (13 minutter siden): Og så når han blir konfrontert med det… så svarer han at jaja, men han som spurte ville jo bare spise sunnere. Så om han spiser bare laks, ris og brokkoli HVER DAG… 🤣🤣 når han selv viser frem et kosthold som må koste 25-30k i mnd. Og spørsmålet var at han ville spise mer SOM PelleK, ikke det samme hver jævla dag. Bare kosttilskuddet hans koster jo sånn 6k i måneden? Han er som ChatGPT når du spør han om å regne på ting. Laks = 70 kr, brokkoli = 30 kr, ris = 8 kr. Åja, du må ha andre måltider også??? Havregrøt med melk= 20 kr. Har du ikke topping på grøten? Åja, faen, glemte blåbærsyltetøy, ceylon kanel, kakao til 500kr posen. 4 tonn Sukrin gold i måneden. Og hva spiser du før og etter dette..?? Åh, olivenolje ja. Og puddingsshaken som er mindre pudding nå! Åh, ja, og så sushi. Men alt det der er jo VALGFAG. Blir minst like sunn på bare ris, laks og brokkoli. Du trenger jo ikke spise som meg. Bare spise en brøkdel av det jeg spiser. 2500 kr i måneden. 👏👏 Etterlevbart. Jeg ler meg skakk!! Og det er så spot on! Han spiser jo fader meg sushi for minst 10.000 hver mnd og presterer å si at det bare er kosemat?? Hvem spiser kosemat hver dag da?? 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oss-to Skrevet fredag kl 21:40 #699 Del Skrevet fredag kl 21:40 Palmemor skrev (42 minutter siden): Jeg ler meg skakk!! Og det er så spot on! Han spiser jo fader meg sushi for minst 10.000 hver mnd og presterer å si at det bare er kosemat?? Hvem spiser kosemat hver dag da?? Han kaller det for kosemat og han spiser det hver dag. Kvifor spør du når du veit svaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet fredag kl 21:42 #700 Del Skrevet fredag kl 21:42 oss-to skrev (Akkurat nå): Han kaller det for kosemat og han spiser det hver dag. Kvifor spør du når du veit svaret. Det er jo ikke kosemat lenger når det er en del av det daglige kostholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå