Dojakitty Skrevet 29. januar #661 Del Skrevet 29. januar Guido skrev (1 time siden): Men han var vel på treningsbanen?, som kanskje ikke lå langt unna. Han kunne ringt ambulanse evt. Men ja, hun burde kunne kjørt selv, aner dog ikke hvor legevakta ligger i forhold til hvor de bor. Ambulanse for et skrubbsår hadde vært i ånd med disse to! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #662 Del Skrevet 29. januar Guido skrev (1 time siden): Men han var vel på treningsbanen?, som kanskje ikke lå langt unna. Han kunne ringt ambulanse evt. Men ja, hun burde kunne kjørt selv, aner dog ikke hvor legevakta ligger i forhold til hvor de bor. Det er hele 5 km fra de og til legevakta. Tar ca 10 min å kjøre... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 29. januar #663 Del Skrevet 29. januar Dojakitty skrev (6 minutter siden): Ambulanse for et skrubbsår hadde vært i ånd med disse to! Haha, tenkte det samme. Idag står hun med ett helt vanlig plaster på fingeren. Ikke akkurat noe som trengte legetilsyn 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 16:02 #664 Del Skrevet fredag kl 16:02 Han er sexy med caps og solbriller😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet fredag kl 16:04 #665 Del Skrevet fredag kl 16:04 Vinnanna15 skrev (2 minutter siden): Han er sexy med caps og solbriller😊 Det kan godt være du syns. Men å si han er det som om det er fakta, det går ikke an. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitty20 Skrevet fredag kl 16:11 #666 Del Skrevet fredag kl 16:11 Vinnanna15 skrev (8 minutter siden): Han er sexy med caps og solbriller😊 😟 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet fredag kl 17:04 #667 Del Skrevet fredag kl 17:04 Dojakitty skrev (59 minutter siden): Det kan godt være du syns. Men å si han er det som om det er fakta, det går ikke an. Nei,der går kanskje grensa😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet fredag kl 18:19 #668 Del Skrevet fredag kl 18:19 Det her er 100 % subjektivt, men jeg syns han altså er en av de få som virkelig ikke kler pilotbriller. Og den sveisen hans burde vært kriminell. Han er egentlig en heidundrende kjekk mann, som VIRKELIG kunne trengt et besøk av the Fab Five…Eller bare slutte å høre på Stina sine stylingråd. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet fredag kl 19:24 #669 Del Skrevet fredag kl 19:24 KaraThrace skrev (1 time siden): Det her er 100 % subjektivt, men jeg syns han altså er en av de få som virkelig ikke kler pilotbriller. Og den sveisen hans burde vært kriminell. Han er egentlig en heidundrende kjekk mann, som VIRKELIG kunne trengt et besøk av the Fab Five…Eller bare slutte å høre på Stina sine stylingråd. Enig!! Han var jo ganske så kjekk før, før volumtap i ansiktet og bestemor på håret 😅 ikke at det betyr alt i verden å se bra ut, men det er litt trist å se forfallet fra tidligere bilder. Iallfall med tanke på hvordan hun driver på med eget utseende.. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet fredag kl 19:37 #670 Del Skrevet fredag kl 19:37 Lzzy skrev (12 minutter siden): Enig!! Han var jo ganske så kjekk før, før volumtap i ansiktet og bestemor på håret 😅 ikke at det betyr alt i verden å se bra ut, men det er litt trist å se forfallet fra tidligere bilder. Iallfall med tanke på hvordan hun driver på med eget utseende.. Enig. Han ser dessverre nesten syk ut nå. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet fredag kl 23:58 #671 Del Skrevet fredag kl 23:58 Poly skrev (4 timer siden): Enig. Han ser dessverre nesten syk ut nå. Klarer ikke at han sier at han bruker så mye tid som mulig på Phillip,for det er ikke sant..hvilken nybakt far setter av tre timer til sitt barn pr dag? Han ser bare syk og desperat ut, og uansett hva han prøver å oppnå av helsemessige ting mister han tid med barnet sitt som aldri kommer igjen.. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet lørdag kl 07:28 #672 Del Skrevet lørdag kl 07:28 Pigaloppa skrev (7 timer siden): Klarer ikke at han sier at han bruker så mye tid som mulig på Phillip,for det er ikke sant..hvilken nybakt far setter av tre timer til sitt barn pr dag? Han ser bare syk og desperat ut, og uansett hva han prøver å oppnå av helsemessige ting mister han tid med barnet sitt som aldri kommer igjen.. Det gjør meg også veldig trist.. hvorfor blir han ikke med og feirer med Stina og søsteren da? Hvorfor er de ikke sammen hele døgnet? Trening tar to timer max, og ja, de fleste andre er på jobb i 7,5 timer hver dag og må være borte fra barnet sitt. Men han MÅ faktisk ikke?? Han velger å gjøre det. Og det gjør meg trist på hans og P sine vegne. Den tiden kommer aldri igjen. Jeg hadde sagd av en finger for å få den tiden tilbake, men jeg MÅTTE på jobb, ellers hadde vi måtte sulte og flytte inn i kommunal leilighet… 😵💫 Men jeg skal ikke projektere, kanskje han aldri blir å tenke sånne tanker om all tiden han kasta bort på å sitte å drikke genmaicha. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet lørdag kl 08:45 #673 Del Skrevet lørdag kl 08:45 KaraThrace skrev (1 time siden): Det gjør meg også veldig trist.. hvorfor blir han ikke med og feirer med Stina og søsteren da? Hvorfor er de ikke sammen hele døgnet? Trening tar to timer max, og ja, de fleste andre er på jobb i 7,5 timer hver dag og må være borte fra barnet sitt. Men han MÅ faktisk ikke?? Han velger å gjøre det. Og det gjør meg trist på hans og P sine vegne. Den tiden kommer aldri igjen. Jeg hadde sagd av en finger for å få den tiden tilbake, men jeg MÅTTE på jobb, ellers hadde vi måtte sulte og flytte inn i kommunal leilighet… 😵💫 Men jeg skal ikke projektere, kanskje han aldri blir å tenke sånne tanker om all tiden han kasta bort på å sitte å drikke genmaicha. Enig! De aller fleste sitter ikke våken utover natta for å brette klær og sette på maskiner og diverse. vi er over dobbelt så mange som dem. Vi trenger ikke å kjøre 2 oppvaskmaskiner etter en tacomiddag engang😂 er det igjen litt skyller vi det og setter det i vasken, og sparer det til neste maskin. Eller jeg vasker kjeler og stekepanne for hånd😌 men helgekveldene liker vi å tilbringe med barna å spille brettspill og se film SAMMEN. disse 3 faste timene fra 13-16 minner mer om samværet eksen hadde med babyen faste dager i uka etter han plutselig valgte å flytte ut😅 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet lørdag kl 08:48 #674 Del Skrevet lørdag kl 08:48 Han er kul, på en anderledes måte. Og jeg liker hvordan han faktisk tar til seg ting som blir sagt, og svarer på spørsmål han får. F.eks. har han sagt at han er mye mer med P enn de 3 timene, men at de er fast hver dag. Han går virkelig all inn i ting og undersøker mye før han uttaler seg. At han holder på å styr og stresse på natta tror jeg dreier seg om at han jobber på natt At han er psykelig opptatt av mat, trening og søvn er jo ingen hemmelighet. Men det vil nok gå over det og, som alle andre hangups han får 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet lørdag kl 09:01 #675 Del Skrevet lørdag kl 09:01 Syns ikke han ser frisk ut. Er null liv i øynene på den mannen. Ingen følelser som vises i blikket. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet mandag kl 19:58 #676 Del Skrevet mandag kl 19:58 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet mandag kl 20:18 #677 Del Skrevet mandag kl 20:18 Viki6 skrev (På 1.2.2025 den 10.01): Syns ikke han ser frisk ut. Er null liv i øynene på den mannen. Ingen følelser som vises i blikket. Husker ham som en kjekk/pen kar flere år tilbake i tid. Da han var med på skal vi danse bl.a. - han virket oppegående og med masse glimt i øynene. Har ikke sett ham på lenge. Husker han ble kjent med madammen på den tiden og syntes de var et umaket par den gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet mandag kl 20:27 #678 Del Skrevet mandag kl 20:27 Han minner om en lightversjon av Bryan Johnson med disse strenge/voldsomme "reglene og rutinene" han lager for seg selv. Her er trailer til en Netflix-dokumentar om Johnson, for de som ikke vet hvem han er: https://youtu.be/kf9e1o7rUeo?si=sBMlyhiwE3L6X86S 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet tirsdag kl 11:29 #679 Del Skrevet tirsdag kl 11:29 Korpsnerden skrev (15 timer siden): Han minner om en lightversjon av Bryan Johnson med disse strenge/voldsomme "reglene og rutinene" han lager for seg selv. Her er trailer til en Netflix-dokumentar om Johnson, for de som ikke vet hvem han er: https://youtu.be/kf9e1o7rUeo?si=sBMlyhiwE3L6X86S Johnson er vel helten hans, så det er ikke så rart. Han handler vel en del produkter derfra/samme som Johnson bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet tirsdag kl 11:44 #680 Del Skrevet tirsdag kl 11:44 Palmemor skrev (13 minutter siden): Johnson er vel helten hans, så det er ikke så rart. Han handler vel en del produkter derfra/samme som Johnson bruker Å, det visste jeg ikke. Jeg følger ikke P, men får han opp tilfeldig. Litt av en "helt" å ha, men hver sin tro/smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå