Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Granneman82 skrev (6 minutter siden):

Dette er et diskusjonsforum, så hva DU anser som ikke-problem er totalt irrelevant🤣

Nettopp.

Hvis alle hadde vært enige i alt,hadde det heller ikke vært et diskusjonsforum.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (13 minutter siden):

Han har en flott stemme, aldri sagt noe mot det heller, men den jævla trøkkinga når han synger er ikke normalt 🤣🤣🤣🤣🤣

Det er ikke normalt å skrive sånn om folk heller. Kan det bli mer usaklig?

• Liker 8
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen hans er bra, men teknisk sett ser det ut som han synger feil. Ser ut som han bruker halsen og ikke magen når han tar i, og da tror jeg det blir ganske stor slitasje på stemmebåndene. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare meg, eller er han litt ekstra PelleK idag/ for tiden…? Det føles av og til litt invaderende å se på egentlig, men jeg klarer ikke å sette ord på hvorfor. Kanskje litt som å titte inn i vinduet på en institusjon eller noe sånt. 😅 Nå veit jeg i alle fall mye random informasjon, og fått påmint mye som jeg tok som en selvfølge at alle visste… og skjønner at ikke alle planlegger lengre enn 3 minutter om gangen. Liker at han skylder på frekvensillusjon (eller Baader-Meinhof fenomen som det egentlig kalles) når noen spurte om de bare spiser pasta og grøt. For denne uka har han jo spist både indisk, sushi og fiskegryte! Mens neste snap er fiskegryte på nytt igjen. Dævver… er ikke mye illusjon. Mer Groundhog Day on the Spectrum.

Endret av KaraThrace
  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (29 minutter siden):

Bare meg, eller er han litt ekstra PelleK idag/ for tiden…? Det føles av og til litt invaderende å se på egentlig, men jeg klarer ikke å sette ord på hvorfor. Kanskje litt som å titte inn i vinduet på en institusjon eller noe sånt. 😅 Nå veit jeg i alle fall mye random informasjon, og fått påmint mye som jeg tok som en selvfølge at alle visste… og skjønner at ikke alle planlegger lengre enn 3 minutter om gangen. Liker at han skylder på frekvensillusjon (eller Baader-Meinhof fenomen som det egentlig kalles) når noen spurte om de bare spiser pasta og grøt. For denne uka har han jo spist både indisk, sushi og fiskegryte! Mens neste snap er fiskegryte på nytt igjen. Dævver… er ikke mye illusjon. Mer Groundhog Day on the Spectrum.

Har alltid generelt syntes han har en sykelig tilnærmelse både når det gjelder trening, mat og graviditet. Å være en god far er ikke ensbetydende med å planlegge hver minste detalj fram til ungen kan gå på skattejakt med han. Pluss pluss pluss.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nesten det er litt ubehagelig å se han på snap, han virker så fjern og motorisk. Prater i samme tone hele tiden, snakker masse, lavt og høres ut som en robot liksom.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (2 minutter siden):

Syns nesten det er litt ubehagelig å se han på snap, han virker så fjern og motorisk. Prater i samme tone hele tiden, snakker masse, lavt og høres ut som en robot liksom.

Helt enig. Han ser også usunn og sliten ut. Ansiktet er helt innhult. Hvis man sammenligner musikkvideoer av han så ser man det meget godt!!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...