Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Granneman82 skrev (6 minutter siden):

Dette er et diskusjonsforum, så hva DU anser som ikke-problem er totalt irrelevant🤣

Nettopp.

Hvis alle hadde vært enige i alt,hadde det heller ikke vært et diskusjonsforum.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Granneman82 skrev (13 minutter siden):

Han har en flott stemme, aldri sagt noe mot det heller, men den jævla trøkkinga når han synger er ikke normalt 🤣🤣🤣🤣🤣

Det er ikke normalt å skrive sånn om folk heller. Kan det bli mer usaklig?

• Liker 11
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen hans er bra, men teknisk sett ser det ut som han synger feil. Ser ut som han bruker halsen og ikke magen når han tar i, og da tror jeg det blir ganske stor slitasje på stemmebåndene. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Bare meg, eller er han litt ekstra PelleK idag/ for tiden…? Det føles av og til litt invaderende å se på egentlig, men jeg klarer ikke å sette ord på hvorfor. Kanskje litt som å titte inn i vinduet på en institusjon eller noe sånt. 😅 Nå veit jeg i alle fall mye random informasjon, og fått påmint mye som jeg tok som en selvfølge at alle visste… og skjønner at ikke alle planlegger lengre enn 3 minutter om gangen. Liker at han skylder på frekvensillusjon (eller Baader-Meinhof fenomen som det egentlig kalles) når noen spurte om de bare spiser pasta og grøt. For denne uka har han jo spist både indisk, sushi og fiskegryte! Mens neste snap er fiskegryte på nytt igjen. Dævver… er ikke mye illusjon. Mer Groundhog Day on the Spectrum.

Endret av KaraThrace
  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (29 minutter siden):

Bare meg, eller er han litt ekstra PelleK idag/ for tiden…? Det føles av og til litt invaderende å se på egentlig, men jeg klarer ikke å sette ord på hvorfor. Kanskje litt som å titte inn i vinduet på en institusjon eller noe sånt. 😅 Nå veit jeg i alle fall mye random informasjon, og fått påmint mye som jeg tok som en selvfølge at alle visste… og skjønner at ikke alle planlegger lengre enn 3 minutter om gangen. Liker at han skylder på frekvensillusjon (eller Baader-Meinhof fenomen som det egentlig kalles) når noen spurte om de bare spiser pasta og grøt. For denne uka har han jo spist både indisk, sushi og fiskegryte! Mens neste snap er fiskegryte på nytt igjen. Dævver… er ikke mye illusjon. Mer Groundhog Day on the Spectrum.

Har alltid generelt syntes han har en sykelig tilnærmelse både når det gjelder trening, mat og graviditet. Å være en god far er ikke ensbetydende med å planlegge hver minste detalj fram til ungen kan gå på skattejakt med han. Pluss pluss pluss.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns nesten det er litt ubehagelig å se han på snap, han virker så fjern og motorisk. Prater i samme tone hele tiden, snakker masse, lavt og høres ut som en robot liksom.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (2 minutter siden):

Syns nesten det er litt ubehagelig å se han på snap, han virker så fjern og motorisk. Prater i samme tone hele tiden, snakker masse, lavt og høres ut som en robot liksom.

Helt enig. Han ser også usunn og sliten ut. Ansiktet er helt innhult. Hvis man sammenligner musikkvideoer av han så ser man det meget godt!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er noe for seg selv men dægen, han virker som en god og snill kar. Virker som han faktisk bryr seg om følgerne sine på snap og, hvis noen lurer på ting så gjør han research å legger ut svaret deretter. 

Tror Stina har skutt gullfuglen der mtp på godhet

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei_123
Øyeblikk skrev (På 30.10.2024 den 21.43):

Har alltid generelt syntes han har en sykelig tilnærmelse både når det gjelder trening, mat og graviditet. Å være en god far er ikke ensbetydende med å planlegge hver minste detalj fram til ungen kan gå på skattejakt med han. Pluss pluss pluss.

Mulig men syns han her virker hundre ganger bedre enn MANGE fedre. Så ville hatt PelleK som partner foran mange mange andre menn.. Han engasjerer seg og virker som han faktisk virkelig bryr seg. Han er sjelden og bra, Stina har vært heldig her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei_123 skrev (12 timer siden):

Mulig men syns han her virker hundre ganger bedre enn MANGE fedre. Så ville hatt PelleK som partner foran mange mange andre menn.. Han engasjerer seg og virker som han faktisk virkelig bryr seg. Han er sjelden og bra, Stina har vært heldig her. 

Enig! Man kan si hva man vil om at han er en underlig skrue, men han bryr seg helt oppriktig og gir så tydelig uttrykk for at han gleder seg til å bli pappa! Det finnes mange ræva og fraværende fedre der ute, så det er godt å se en mann i motsatt ende av skalaen.

• Liker 13
  • Hjerte 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei_123
Catnip skrev (1 time siden):

Enig! Man kan si hva man vil om at han er en underlig skrue, men han bryr seg helt oppriktig og gir så tydelig uttrykk for at han gleder seg til å bli pappa! Det finnes mange ræva og fraværende fedre der ute, så det er godt å se en mann i motsatt ende av skalaen.

Nå har jeg aldri vært gravid selv men tror han der vet mer om graviditet og fødsel enn meg, og da er det også et tema jeg syns er spennende og som jeg har snakket med mange kvinner om. Likevel tror jeg nok han har mer kunnskap. Det sier litt. :P 

Så ja veldig flott. Håper der er unge menn som følger han. 

Endret av Nei_123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å nyansere mitt tidligere innlegg, jeg er helt enig i at han virker som en herlig partner for Stina. Han mangler kanskje litt her og der, men han virker til å være veldig snill, omtenksom, og kommer nok til å bli en god pappa på mange vis. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nei_123
KaraThrace skrev (41 minutter siden):

For å nyansere mitt tidligere innlegg, jeg er helt enig i at han virker som en herlig partner for Stina. Han mangler kanskje litt her og der, men han virker til å være veldig snill, omtenksom, og kommer nok til å bli en god pappa på mange vis. 

Skal innrømme at jeg ikke helt skjønner kritikken. Han er da ikke mer annerledes enn de som spiser havregrøt hver morgen eller brødskive med skinke og majones til lunsj daglig. Ikke mer annerledes enn de som bare drikker pepsi max eller som må ha en iskaffe daglig liksom.. At man er litt "enveis" i kostholdet er ikke noe problem så lenge man får dekket behovet man har. 

Og til den andre her så syns jeg det er synd at man blir tatt for å være sykelig om man er veldig interessert i noe, men heldigvis mener ikke alle det der. Og hva så om man er på spekteret. Jeg vet ikke helt jeg, man skal vel kritisere bare for å kritisere. 

Endret av Nei_123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei_123 skrev (9 timer siden):

Skal innrømme at jeg ikke helt skjønner kritikken. Han er da ikke mer annerledes enn de som spiser havregrøt hver morgen eller brødskive med skinke og majones til lunsj daglig. Ikke mer annerledes enn de som bare drikker pepsi max eller som må ha en iskaffe daglig liksom.. At man er litt "enveis" i kostholdet er ikke noe problem så lenge man får dekket behovet man har. 

Og til den andre her så syns jeg det er synd at man blir tatt for å være sykelig om man er veldig interessert i noe, men heldigvis mener ikke alle det der. Og hva så om man er på spekteret. Jeg vet ikke helt jeg, man skal vel kritisere bare for å kritisere. 

Det går vel mer på hvordan han fremstiller seg selv, og jeg tror ikke du følger ham om du sammenlikner det med å spise det samme til frokost hver dag 😅 Men men, jeg har egentlig ikke noe kritikk… bare litt bekymringsverdig når det skal et barn inn i det her. Problemet er ikke at han gjør og spiser det samme hele tiden, problemet er at han virker til å ikke takle endring i rutine så veldig godt. Men det er jo bare basert på hva han SELV poster. At han/ de begge er på spekteret kan også være bekymringsverdig, men vet jo ikke før de får prøvd seg..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei_123
KaraThrace skrev (2 timer siden):

Det går vel mer på hvordan han fremstiller seg selv, og jeg tror ikke du følger ham om du sammenlikner det med å spise det samme til frokost hver dag 😅 Men men, jeg har egentlig ikke noe kritikk… bare litt bekymringsverdig når det skal et barn inn i det her. Problemet er ikke at han gjør og spiser det samme hele tiden, problemet er at han virker til å ikke takle endring i rutine så veldig godt. Men det er jo bare basert på hva han SELV poster. At han/ de begge er på spekteret kan også være bekymringsverdig, men vet jo ikke før de får prøvd seg..

Er veldig uenig der.. Er mange andre familier jeg ville vært mer bekymret for før disse. Ungen kommer til å få det helt fint. Rusfrie foreldre, engasjerte foreldre. Kan ikke be om mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KaraThrace skrev (3 timer siden):

At han/ de begge er på spekteret kan også være bekymringsverdig, men vet jo ikke før de får prøvd seg..

Dette er din påstand,helt uten kilder.

Det er viktig å få med.

Rapportert er det også.

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei_123
slipperyslope skrev (32 minutter siden):

Hvorfor kan det være bekymringsverdig? 

Her har du rota til siteringen for dette har jeg IKKE skrevet. Ser helst at du redigerer det. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei_123 skrev (34 minutter siden):

Her har du rota til siteringen for dette har jeg IKKE skrevet. Ser helst at du redigerer det. :) 

Beklager, jeg skal fikse det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...