Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Ikkekokkendin skrev (11 timer siden):

Syns det er litt ekkelt hvordan han alltid skal posere, flexe og vise seg frem på alle bilder/videoer. Det virker så utrolig unaturlig når han skal gjøre den minste ting og strammer alle muskler og poserer og pouter med leppene.

Han må være sykt usikker på seg selv.

*fjernet utsagn knyttet til kjønn og alder pga lettkrenket*

This!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkekokkendin skrev (10 timer siden):

Hvis du ser bort fra kjønn og alder da. Så er det uansett ekkelt. Tror dere misser poenget med vilje.

Uansett alder eller kjønn får den der poutingen med lepper dem til å se ut som bestemoren til Sid i Istid😄

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å tilbringe så mye tid på treningssenteret og ikke få med seg at de har skap for innlåsing av personlige eiendeler? 🫣

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo litt kort han også,selvom han vil utgi seg for å være veldig oppegående 😅Er du sammen med og fått et barn med en som er enda kortere,så sier det jo sitt...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate skrev (1 time siden):

Hvordan er det mulig å tilbringe så mye tid på treningssenteret og ikke få med seg at de har skap for innlåsing av personlige eiendeler? 🫣

Han lever i sin egen verden. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snille og se på storyen til PelleK i dag og berolige meg med at han ikke er psykotisk? Jeg mener sånn dønn seriøst. 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Natu skrev (4 minutter siden):

Kan noen være så snille og se på storyen til PelleK i dag og berolige meg med at han ikke er psykotisk? Jeg mener sånn dønn seriøst. 

Tenkte sammen tanken her, gått liiiiiitt for langt 😳

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

carro1991 skrev (7 minutter siden):

Tenkte sammen tanken her, gått liiiiiitt for langt 😳

Jeg liker PelleK. Men jeg ble redd av å se storyen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (19 minutter siden):

Måtte inn se, og ja! Dette framstår ikke som helt friskt . 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (42 minutter siden):

Han har i hvert fall en vill fantasi og mange fikse ideer ... Han bærer nok preg av å tilbringe mye tid alene i bobla si, uten folk rundt som kan realitetsorientere ham.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han kjemper for rettferdighet, og på sett og vis skjønner jeg han!.... Hvis dette var til en tv serie/film. Men hvor innafor / lovlig dette er i Norge vites ikke.

Han får ikke buret mannen inne i fengsel selvom han får "fanget han". 

Gleder meg forøvrig til fortsettelsen, sånn på ekte! 😅🍿

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guido skrev (9 minutter siden):

Altså, han kjemper for rettferdighet, og på sett og vis skjønner jeg han!.... Hvis dette var til en tv serie/film. Men hvor innafor / lovlig dette er i Norge vites ikke.

Han får ikke buret mannen inne i fengsel selvom han får "fanget han". 

Gleder meg forøvrig til fortsettelsen, sånn på ekte! 😅🍿

Jeg hadde gledet meg mer hvis jeg visste helt sikkert at han er ved sine fulle fem? Jeg syns han er en  herlig merkelig fyr. Men storyen i dag minnet litt om en mild psykose? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dere ikke kontrakten med treningssenteret har en klausul om at de ikke er ansvarlige for tap av gjenstander som ikke er låst inn når de blir stjålet?? Det må gå an å innrømme at man gjorde noe dumt innimellom uten å skulle overkompensere med å lage en hevnplan som kunne vært fra en tegnefilm

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har snudd om på døgnet for at Stina skal få sine sammenhengende timer med søvn, han sjauer huset siden hun «ammer sinnsykt mye», han handler på butikken (også stadig nye flasker til «ammingen»), han trener mye… and so on. Han har også blitt pappa og livet er annerledes. Han jobber også. Denne mannen må snart sette ned foten, for seg selv aller mest.

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym Bruker40041 skrev (4 minutter siden):

Tror dere ikke kontrakten med treningssenteret har en klausul om at de ikke er ansvarlige for tap av gjenstander som ikke er låst inn når de blir stjålet??

Antar det henger plakater rundt om som også minner kundene sine på dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Natu skrev (1 time siden):

Sorry. Det virker som om det har tilta litt for han

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært stille fra Stina ganske lenge nå. Tipper det er en eller annen krise i hjemmet. Han har nå stått på som en helt omtrent døgnet rundt i flere måneder. Ikke det minste rart om det har tiltet litt for han atm.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverrulanten skrev (43 minutter siden):

Greit spinnvill på storyen sin nå, ja. 

Snakker dere om det med at han tegner tyven og skal ta tyven? 😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seroquel skrev (14 minutter siden):

Han har snudd om på døgnet for at Stina skal få sine sammenhengende timer med søvn, han sjauer huset siden hun «ammer sinnsykt mye», han handler på butikken (også stadig nye flasker til «ammingen»), han trener mye… and so on. Han har også blitt pappa og livet er annerledes. Han jobber også. Denne mannen må snart sette ned foten, for seg selv aller mest.

Er så enig! Han driver rovdrift på seg selv og skal levere 100% på alle måter. Det er så vondt å se på, og nå lurer jeg jo på om hjernen er helt overbelastet og han har blitt psykotisk. Den tegningen av tyven var bare.....Uff, hele storyen var ubehagelig. Ønsker ham alt godt, og håper jeg tar feil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...