Palmemor Skrevet søndag kl 16:22 #541 Del Skrevet søndag kl 16:22 J.. skrev (1 minutt siden): Derfor man screenshot'er mens man ser det.. Guriland, lite visste jeg at jeg måtte screenshotte andres snapstory i tilfelle det kommer en Karen som bare MÅ motsi og kverulere på nett! Takk for tips til neste gang! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet søndag kl 16:22 #542 Del Skrevet søndag kl 16:22 Palmemor skrev (Akkurat nå): Guriland, lite visste jeg at jeg måtte screenshotte andres snapstory i tilfelle det kommer en Karen som bare MÅ motsi og kverulere på nett! Takk for tips til neste gang! Snakk om å møte seg selv i døra. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet søndag kl 17:02 #543 Del Skrevet søndag kl 17:02 leetha skrev (På 11.1.2025 den 15.14): Alle har vi jo et snev av autisme på hver vår måte. Og alle er vel også litt rødhåret, eller litt lam, eller har litt funksjonssvikt, eller litt ME, eller litt "sett inn diagnose" Eller? 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet søndag kl 17:12 #544 Del Skrevet søndag kl 17:12 Palmemor skrev (50 minutter siden): Guriland, lite visste jeg at jeg måtte screenshotte andres snapstory i tilfelle det kommer en Karen som bare MÅ motsi og kverulere på nett! Takk for tips til neste gang! Hva er det de har sagt da? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet søndag kl 17:28 #545 Del Skrevet søndag kl 17:28 slipperyslope skrev (25 minutter siden): Og alle er vel også litt rødhåret, eller litt lam, eller har litt funksjonssvikt, eller litt ME, eller litt "sett inn diagnose" Eller? Er rødhåret en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slipperyslope Skrevet søndag kl 17:32 #546 Del Skrevet søndag kl 17:32 Ellenn skrev (2 minutter siden): Er rødhåret en diagnose? Nei er ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet søndag kl 18:26 #547 Del Skrevet søndag kl 18:26 Palmemor skrev (2 timer siden): Det er jo ett velkjent utrykk «vi er alle litt autister», så de forstår nok. Men behovet for å kverulere er større enn behovet for å forstå Vær så snill da. Jeg har da virkelig ikke kverulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet søndag kl 18:31 #548 Del Skrevet søndag kl 18:31 refill skrev (4 minutter siden): Vær så snill da. Jeg har da virkelig ikke kverulert. Nei, jeg snakket generelt. Ikke om deg 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet i går, 16:48 #549 Del Skrevet i går, 16:48 Wor skrev (På 6.1.2025 den 20.19): Kunstig sukker er ikke farlig. Finnes utrolig mye forskning på dette over lang tid. Et eksempel: https://nhi.no/kosthold/ernaring/aspartam-kunstig-sotningsmiddel https://www.fhi.no/le/kosthold/fakta-om-sotstoffene/ Ikke full enighet om hvor ufarlig kunstig sukker er,særlig sukrin som det brukes store mengder av i den husholdningen. https://www.itromso.no/nyheter/i/4oWK4q/studie-overraskende-sammenheng-mellom-sukkererstatning-og-risiko-for-hjerteinfarkt-og-slag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå