Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Synes musa/rotta var søt, jeg 😊 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple Diamond skrev (10 minutter siden):

Synes musa/rotta var søt, jeg 😊 

Jaja, altså, jeg synes de er søte også. PF har utvilsomt et godt hjerte for store og små. Tamme mus og rotter er så kos, og rotter er supersmarte, men jeg holder alltid litt avstand til de ville da. Så lenge de ikke plager meg i hus og hjem/nærområdet så går det helt fint. Det er jo uansett like greit å poengtere forskjellene mellom mus og rotte 🙈

Endret av Jea10
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongla skrev (1 time siden):

Haha😂 Det tenkte jeg også! Tipper naboene også er glade for at han redda den rotta…

Hva skulle han gjort, mener du? Slått den i hjel med en spade? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (42 minutter siden):

Han som har hengt opp så mye fuglemat i hagen bør være veldig obs når han finner rotter rundt huset. De trenger ikke store åpningen for å komme seg inn  i hus/vegger

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JegErIkkeMeg skrev (13 timer siden):

Deg om det, jeg kaller det latskap

Men jamen bra folk er forskjellige da, at det står noe på kjøkkenbenken er ikke et problem 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg en person som syns mus og rotter er utrolig søte. 
Men aldri i livet om jeg ville oppført meg sånn rundt de. Aldri om jeg ville tatt i de. 
Er han ikke helt vel bevart? 
Også dette med snuhula?! Altså What?? 
«Ja la meg bygge en snøhule til «musa».

Jeg er helt sjokkert. Han snakker som jentungen min på 4

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

issoras skrev (12 timer siden):

Jeg oppfatter han ikke sånn i det hele tatt. Jeg oppfatter det bare som nøytral deling av informasjon. Han deler jo mye rart som er litt uinteressant og har ingen grenser for hvor mye han kan legge ut. For han er det bare en form for nøytral logging. Fascinerende innimellom men mest kjedelig. 😅

Jeg oppfatter det også bare som ren dagligdags logging! Slik jeg kunne skrevet selv uten noen form for baktanke/passiv aggressivitet. 😅🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han skryter så veldig når han gjør noe for andre. Det er flott at han gir julegaver til ukjente barn, flott at han måker snø for naboer, flott at han tar sin del av husarbeid og baby. Men man må ikke nødvendigvis skryte sånn av det. Syns det er litt kvalmt. Lurer alltid på om han gjør sånne ting fordi han er snill, eller om han gjør det for å ha noe å skryte av på Snap 🙃

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (2 minutter siden):

Syns han skryter så veldig når han gjør noe for andre. Det er flott at han gir julegaver til ukjente barn, flott at han måker snø for naboer, flott at han tar sin del av husarbeid og baby. Men man må ikke nødvendigvis skryte sånn av det. Syns det er litt kvalmt. Lurer alltid på om han gjør sånne ting fordi han er snill, eller om han gjør det for å ha noe å skryte av på Snap 🙃

Han snakker like mye om andre ting han gjør, som feks måltid, trening, handling, tid med gutten osv. Mener du at han skal droppe å snakke om det han gjør for andre? Syns forøvrig ikke det er så veldig skrytete, hvis man ser i sammenheng at han snakker like mye eller mer om detaljer i kaffen, vektmål, snøfreser osv.. 

Tanken på bakgrunnen for hvorfor han gjør det har slått meg også, men jeg tenker det bare har sammenheng med at han er litt annerledes skrudd sammen feks sosialt. Det er hans måte å få gjort godt, og det tenker jeg står respekt av. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 28.12.2024 den 17.24):

Det stemmer jo.

Ingen gidder å følge en "død" konto.

Å være aktuell i SoMe er ferskvare,man må alltid være på,eller så faller følgerne av.

Så da er følgere viktigere enn babyen da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (2 timer siden):

Så da er følgere viktigere enn babyen da?

For influensere ja. Må for guds skyld ikke bruke tid på bare ungen. Kan jo hende de mister en 200.000 i inntekt den måneden må vite...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (7 timer siden):

Men jamen bra folk er forskjellige da, at det står noe på kjøkkenbenken er ikke et problem 

Og jeg synes det er rotete og unødvendig å la ting stå. Men vi er alle forskjellige ja, og det er greit ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JegErIkkeMeg skrev (8 minutter siden):

Og jeg synes det er rotete og unødvendig å la ting stå. Men vi er alle forskjellige ja, og det er greit ☺️

Enig med deg. Og det er ikke bare rot, det er skittent. De som liksom er så opptatt av hygiene...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 timer siden):

Okey? 🙃 Føler overhodet ikke han gjør det for å ha noe å skryte av. Han gjør det av godhet og ønsker å endre mindsettet til andre folk om å kanskje smile til den personen du passerer på kjøpesenteret, handle den gaven fra ønsketreet eller donere til andre hvis du har midlene til det.

Utover det er det fantastisk å se en mann vaske, brette håndkler osv, rydde og tydeligvis ha ordenssans - noe jeg tror han har snappet opp fra sin mor. ❤️

• Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

plomman skrev (11 timer siden):

Aspartam har bare vært på markedet siden 80tallet. Hvor lenge ble det sagt at røyking var bra for deg før de fant ut det stikk motsatte?

Jaja you do you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Palmemor skrev (1 time siden):

Enig med deg. Og det er ikke bare rot, det er skittent. De som liksom er så opptatt av hygiene...

Herlighet tenk å henge seg opp i rot, vi har alle forskjellige prioriteringer i livet uten at man trenger å henge seg opp i det. Jeg lar heller ting stå litt og tar det når barna er i seng , det er min prioritering og Stina prioriterer sånn av sine grunner. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (19 minutter siden):

Herlighet tenk å henge seg opp i rot, vi har alle forskjellige prioriteringer i livet uten at man trenger å henge seg opp i det. Jeg lar heller ting stå litt og tar det når barna er i seng , det er min prioritering og Stina prioriterer sånn av sine grunner. 

Det er ikke rot. Det er møkk. Saus på benken, sminke utover bordet, møkk i vasken.... Lar du det være hjemme hos deg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 timer siden):

Nå er jeg en person som syns mus og rotter er utrolig søte. 
Men aldri i livet om jeg ville oppført meg sånn rundt de. Aldri om jeg ville tatt i de. 
Er han ikke helt vel bevart? 
Også dette med snuhula?! Altså What?? 
«Ja la meg bygge en snøhule til «musa».

Jeg er helt sjokkert. Han snakker som jentungen min på 4

Han er som et lite nyskjerrig barn med lite kontakt med virkeligheten. Fordyper seg i ulike ofte sære tema, men særdeles lite «common sense» og spore hos han. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (13 timer siden):

Jagd den vekk i det minste. Og være særdeles obs fremover på fuglemat ute, tette eventuelle åpninger i garasje/husvegg. Rotter i hus er ingen spøk. 
Men han var jo mest opptatt av og kosemose og bygge snøhule til den stakkars lille «musa». Fint og være myk om hjertet altså, men han er nå en gang først og fremst en far til en liten baby og en huseier. Litt hygienetiltak og beskyttelsesinstinkt (ovenfor babyen, ikke «musa» 😅) må være lov og forvente. 

Endret av Poly
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...