lillebamsemums Skrevet 31. desember 2024 #441 Del Skrevet 31. desember 2024 J.. skrev (2 timer siden): Reklamen er basert på DIN algoritme. Hvis du vil ha den mer snekkersydd,kan du gå inn på appen,innstillingen,annonser,også huke av "aktivitetsbasert",da får du opp reklame tilpasset dine søk og vaner.. Har dette og får fortsatt veldig merkelige reklamer! Får en del temu selv om jeg aldri har vært inne på siden demmes en gang 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plomman Skrevet 4. januar #442 Del Skrevet 4. januar AntiBullshit skrev (På 28.12.2024 den 18.58): Han lager seg havregrøt mens Stina og besøket spiser pizza fordi han har fått det for seg at havregrøt er mindre «inflammatorisk» enn pizza. Håper bare ikke han overfører denne spiseforstyrrelsen sin til sønnen. Grenser til ortoreksi det han holder på med Men kunstig sukker får de begge i seg til den store gullmedalje. Tror kanskje de skulle gjort litt research på hva det faktisk gjør med kropp og hjerne 🙄 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 4. januar #443 Del Skrevet 4. januar plomman skrev (6 timer siden): Men kunstig sukker får de begge i seg til den store gullmedalje. Tror kanskje de skulle gjort litt research på hva det faktisk gjør med kropp og hjerne 🙄 Han gjør jo nettopp MYE research. Det med sukrin gold har han svart på (med research) på SC under highlights. Stusset selv på hvorfor han/de bruker det på så mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 4. januar #444 Del Skrevet 4. januar «Litt satisfying å se at det blir rent», presterer å gni masse dritt oppunder platetoppen fordi han ikke har tørket av benken før han sprayet på seksti liter med <5 % anioniske overflateaktive stoffer, som han kaller det. Det blir ikke rent. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4. januar #445 Del Skrevet 4. januar KaraThrace skrev (2 minutter siden): «Litt satisfying å se at det blir rent», presterer å gni masse dritt oppunder platetoppen fordi han ikke har tørket av benken før han sprayet på seksti liter med <5 % anioniske overflateaktive stoffer, som han kaller det. Det blir ikke rent. Fy fader for et par 😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 4. januar #446 Del Skrevet 4. januar KaraThrace skrev (4 minutter siden): «Litt satisfying å se at det blir rent», presterer å gni masse dritt oppunder platetoppen fordi han ikke har tørket av benken før han sprayet på seksti liter med <5 % anioniske overflateaktive stoffer, som han kaller det. Det blir ikke rent. Har du prøvd å tørke benken med en hånd mens du filmer? 🙃 Antar han gjør en "bedre jobb" når tlf legges ned. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 4. januar #447 Del Skrevet 4. januar Guido skrev (Akkurat nå): Har du prøvd å tørke benken med en hånd mens du filmer? 🙃 Antar han gjør en "bedre jobb" når tlf legges ned. Hadde klart det aldeles glimrende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 4. januar #448 Del Skrevet 4. januar Guido skrev (55 minutter siden): Har du prøvd å tørke benken med en hånd mens du filmer? 🙃 Antar han gjør en "bedre jobb" når tlf legges ned. Det er i alle fall det han hadde svart om man hadde spurt ham. Glemmer aldri at jeg gadd å forsiktig spørre han om han hadde tenkt over teflon i maten mtp hvor slitne de kasserollene og stekepannen ser ut.. fikk til svar at hadde kjøpt nye, men de var til vask, så derfor måtte han bruke de gamle. Jeg har ALDRI sett de nye han snakker om, det er jo konsekvent de slitne kasserollene som er mer løs teflon enn metall. (Men han har jo tatt en tungmetalltest, sier du?? Teflon er ikke et tungmetall og inngår selvsagt ikke i den testen.) 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 4. januar #449 Del Skrevet 4. januar Hva er greia med å vaske/rydde om natta? Det er da ingen som gjør det🤷♀️ De fremstiller seg så merkelige. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4. januar #450 Del Skrevet 4. januar hvaduikkeser skrev (3 minutter siden): Hva er greia med å vaske/rydde om natta? Det er da ingen som gjør det🤷♀️ De fremstiller seg så merkelige. Han jobber på natta og/eller tar ungen så det er jo da han er våken. De har jo døgnrytme som hamster i bur 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 4. januar #451 Del Skrevet 4. januar Syns det er flott at han som far tar baby om natta slik at mor får sove. Det skulle eg ønske flere fedre kunne gjort. La folk få ha den rytmen i livet som dem vil, skader vel ingen av oss 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 4. januar #452 Del Skrevet 4. januar Kjerringrokk skrev (44 minutter siden): Syns det er flott at han som far tar baby om natta slik at mor får sove. Det skulle eg ønske flere fedre kunne gjort. La folk få ha den rytmen i livet som dem vil, skader vel ingen av oss Hva snakker du om? Mor i huset står opp kl 1230 fordi nettene er så tøffe 😅 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 4. januar #453 Del Skrevet 4. januar Palmemor skrev (1 time siden): Han jobber på natta og/eller tar ungen så det er jo da han er våken. De har jo døgnrytme som hamster i bur Ja, tydeligvis. Må da være bedre å prøve å sove med babyen enn å vaske og rydde et kjøkken. Skjønner ikke hvordan de får til å lage så mye rot hver eneste dag. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 4. januar #454 Del Skrevet 4. januar hvaduikkeser skrev (1 minutt siden): Ja, tydeligvis. Må da være bedre å prøve å sove med babyen enn å vaske og rydde et kjøkken. Skjønner ikke hvordan de får til å lage så mye rot hver eneste dag. De kunne jo f.eks. rydda etter seg for hver gang de dro ut noe så kunne de jo fått sove og. De har en merkelig oppfatning av tid 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martinius123 Skrevet 4. januar #455 Del Skrevet 4. januar Veranda som står til forfall, sprekker og buler i kjøkkenbenken, flere steder laminatgulvet sprekker opp, spisebordet med riper og hakk, fillete håndklær, uhygienisk bruk av skjærefjøler og ikke minst hunden som får sitte ved bordet (restaurantbordet vel og merke, men da er det garantert slik hjemme der også) Jeg for min del har kuttet helt å følge Stina, da Per Fredrik viser den ufiltrerte versjonen av dette «snåle» paret. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. januar #456 Del Skrevet 5. januar Det er jo nesten litt søt at han tenker camping = telt. Disse lastebil sjåførene det var snakk om sover da i bilene sine🤪 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 5. januar #457 Del Skrevet 5. januar Pasha skrev (3 minutter siden): Det er jo nesten litt søt at han tenker camping = telt. Disse lastebil sjåførene det var snakk om sover da i bilene sine🤪 Ja, hallo 😅 Han trodde jo seriøst der var snakk om folk som valgte og telte på parkeringsplassen, og lurte på hvorfor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 5. januar #458 Del Skrevet 5. januar Kjerringrokk skrev (12 timer siden): Syns det er flott at han som far tar baby om natta slik at mor får sove. Det skulle eg ønske flere fedre kunne gjort. La folk få ha den rytmen i livet som dem vil, skader vel ingen av oss ?! Stina står å sier at nettene er tøffe? Tror du han tar baby? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 5. januar #459 Del Skrevet 5. januar Altså, jeg følger ikke Stina eller Pelle fast. Men hvorfor sover han ikke om natta? Trodde søvn var så viktig for han. Men dette skjønte jeg ikke. Skjermbilde fra Pelle sin snap 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JegErIkkeMeg Skrevet 5. januar #460 Del Skrevet 5. januar Bibbi_ skrev (25 minutter siden): Altså, jeg følger ikke Stina eller Pelle fast. Men hvorfor sover han ikke om natta? Trodde søvn var så viktig for han. Men dette skjønte jeg ikke. Skjermbilde fra Pelle sin snap Han må gjøre alt husarbeidet fordi Stina «har vært gravid i 2 år og ammer». Hun kaster ikke søpla si engang. Må jo være rettferdig i heimen… 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå