Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

Viki6 skrev (2 timer siden):

Bare tull at de ikke kan ta litt fri/permisjon. De bør ha godt med penger, og har vel ikke et spesielt dyrt hus? De bruker sjukt mye penger på mat, drikke, garn, bil, nips, hår, negler osv. Bare å kutte litt ned der. 

Et par mnd permisjon hver burde da virkelig ikke være noe problem. Dette barnet var jo så veldig etterlengtet, så babytiden burde jo nytes.

De tjener så mye at de kan opprettholde det de driver med OG ta permisjon. Men de er jo livredde for å miste følgere. Det er langt viktigere enn å være med barnet sitt som var så beintøff prosess å få… 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Palmemor skrev (7 minutter siden):

De tjener så mye at de kan opprettholde det de driver med OG ta permisjon. Men de er jo livredde for å miste følgere. Det er langt viktigere enn å være med barnet sitt som var så beintøff prosess å få… 

Det er bare trist 😞

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (3 minutter siden):

Det er bare trist 😞

Ja det er kjempetrist, spesielt med all den klagingen. Hele Norge har fått dette servert i ymse kanaler, hvor slitsomt prosess dette har vært. Og når de får ett barn så er alt bare slitsomt da og? Jeg skjønner ikke logikken. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (17 timer siden):

Det stemmer jo.

Ingen gidder å følge en "død" konto.

Å være aktuell i SoMe er ferskvare,man må alltid være på,eller så faller følgerne av.

Ja, det har du sikkert rett i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om man tjener 2 mill i året…. Ok, så mister man kanskje noen tusen følgere om man tar 4-8 uker helt fri. Tviler på at de fleste følgerne hadde avfulgt fordi det tas mamma-perm.  Men vil tro man likevel vil ha en god årsinntekt likevel. Er 400-800 000 kr i året virkelig å forakte?  Så kan man jo ha som mål å bygge seg opp igjen da. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (13 minutter siden):

Men om man tjener 2 mill i året…. Ok, så mister man kanskje noen tusen følgere om man tar 4-8 uker helt fri. Tviler på at de fleste følgerne hadde avfulgt fordi det tas mamma-perm.  Men vil tro man likevel vil ha en god årsinntekt likevel. Er 400-800 000 kr i året virkelig å forakte?  Så kan man jo ha som mål å bygge seg opp igjen da. 

Han tjente rundt 7 millioner for noen år siden. I fjor står han med inntekt på 1.4 eller noe, men det er jo etter alt av fradrag samt at han har eget firma han tar ut lønn fra. Hun har sagt at hun tjente 2.4 i fjor (som og er etter alt av fradrag) og at hun i år har tjent «mer enn nok foråsirresånn» og «it’s a lot», men hu ville ikke si hvor mye mer enn i fjor det var. Så de har absolutt råd til å ta seg fri i lange tider og fokusere på ungen. Han har mer enn bare snap og forholde seg til, men han kan si nei til oppdrag/utsette 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (2 timer siden):

En ting er pengene og frykten for å miste følgere..De er jo avhengig av å snappe. De kan ikke ha et liv uten, i hvert fall ikke Stina.. å være blogger/influenser siden hun var 17 år gjør noe med deg…

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå i ettertid at jeg kunne skrevet i Stina sin post..:

Hun har ikke permisjon, men samtidig.. hvor mye jobb er egentlig snap for henne? Hun har ingen samarbeid. Hun legger jo ut haugevis med snap, men de består jo av det samme hver eneste dag. Julepynt (kan ikke ta mer enn et minutt å ta de filmene hver dag), frokost, pumping og evt turer ut (filme i bil 🤯 og tar oss med på meny). 

Jeg bare klarer ikke å se at det er så mye jobb, hun tekster jo ikke selv heller. Virker som hun bare setter opp kameraet, snakker noen minutter og så ferdig. Eller unnskyld, skal jo stilles inn alle filtrene da. Virker ikke som at hun filmer klippene flere ganger, da ville vi jo ikke sett alt hun sier feil som hun retter opp i underveis. 

Endret av Villemy
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemy skrev (28 minutter siden):

Så nå i ettertid at jeg kunne skrevet i Stina sin post..:

Hun har ikke permisjon, men samtidig.. hvor mye jobb er egentlig snap for henne? Hun har ingen samarbeid. Hun legger jo ut haugevis med snap, men de består jo av det samme hver eneste dag. Julepynt (kan ikke ta mer enn et minutt å ta de filmene hver dag), frokost, pumping og evt turer ut (filme i bil 🤯 og tar oss med på meny). 

Jeg bare klarer ikke å se at det er så mye jobb, hun tekster jo ikke selv heller. Virker som hun bare setter opp kameraet, snakker noen minutter og så ferdig. Eller unnskyld, skal jo stilles inn alle filtrene da. Virker ikke som at hun filmer klippene flere ganger, da ville vi jo ikke sett alt hun sier feil som hun retter opp i underveis. 

Hun har ikke samarbeid fordi SC betaler såpass godt,at hun ikke gidder å takke ja til div annonsører.

SC har heller ingen krav til hva slags content man poster for å få betalt,derfor kan man poste hva enn,så lenge det ikke bryter community guidens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 28.12.2024 den 18.58):

Han lager seg havregrøt mens Stina og besøket spiser pizza fordi han har fått det for seg at havregrøt er mindre «inflammatorisk» enn pizza. Håper bare ikke han overfører denne spiseforstyrrelsen sin til sønnen. Grenser til ortoreksi det han holder på med

Tenkte akkurat der samme , det er sååå sykelig !

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (19 timer siden):

Stakkars unge som skal vokse opp i dette kroppsregimet. 4 døgn siden feber,men heldigvis snart frisk.. så ligger han der,på pappas ny trente ,nakne bryst. På studioet,med vektene ved siden av senga. Her er det mye som skurrer..

Han ser alt annet enn frisk ut 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (4 timer siden):

Hun har ikke samarbeid fordi SC betaler såpass godt,at hun ikke gidder å takke ja til div annonsører.

SC har heller ingen krav til hva slags content man poster for å få betalt,derfor kan man poste hva enn,så lenge det ikke bryter community guidens..

Nei, nettopp. Derfor antar jeg jo at hun har mye mindre "jobb" enn det andre influensaen har..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villemy skrev (2 minutter siden):

Nei, nettopp. Derfor antar jeg jo at hun har mye mindre "jobb" enn det andre influensaen har..

Jeg sier ikke hun har mye/lite jobb,jeg bare svarte på kommentaren om sponsede innlegg.

Selv syns jeg sponsede innlegg innsauset i SC reklame er fullstendig overkill å se på,så akkurat dette syns jeg fler med hell kunne fulgt.

De tjener nok uansett.

Hun har jo egentlig ingenting å ta perm fra,som fler elsker å påpeke er hun jo stort sett hjemme å "diller" med sitt..

Én videosnutt på SC er 10 sekunder,så hun må poste 6 videoer for å komme opp i ett minutt..

Det er med andre ord ikke mange minuttene av 24t man ser,selv om det føles mye ut mens man sitter å scroller..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pigaloppa skrev (19 timer siden):

Stakkars unge som skal vokse opp i dette kroppsregimet. 4 døgn siden feber,men heldigvis snart frisk.. så ligger han der,på pappas ny trente ,nakne bryst. På studioet,med vektene ved siden av senga. Her er det mye som skurrer..

Ja! Flere av bildene han poster med baby som blir litt vel mye hud mot hud å vise offentlig synes jeg da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokosmakroni skrev (5 minutter siden):

Ja! Flere av bildene han poster med baby som blir litt vel mye hud mot hud å vise offentlig synes jeg da.

Han benytter enhver anledning han kan til og flashe kropp. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Poly skrev (5 timer siden):

Han benytter enhver anledning han kan til og flashe kropp. 

Litt det samme med henne og kløft 😅

J.. skrev (6 timer siden):

Jeg sier ikke hun har mye/lite jobb,jeg bare svarte på kommentaren om sponsede innlegg.

Selv syns jeg sponsede innlegg innsauset i SC reklame er fullstendig overkill å se på,så akkurat dette syns jeg fler med hell kunne fulgt.

De tjener nok uansett.

Hun har jo egentlig ingenting å ta perm fra,som fler elsker å påpeke er hun jo stort sett hjemme å "diller" med sitt..

Én videosnutt på SC er 10 sekunder,så hun må poste 6 videoer for å komme opp i ett minutt..

Det er med andre ord ikke mange minuttene av 24t man ser,selv om det føles mye ut mens man sitter å scroller..

hadde heller tatt en spons eller to, enn å se reklame vær 3 snap eller hvor ofte det er. Reklamene er ofte helt uinteressante. Hadde vært supert med eksempel rabatt kode på najell eller andre bra baby produkter. Vet Celine Ellefsen får 3kr pr klikk på linken hun deler. Og har tjent over 40k på dette på en uke. Og hun har under halvparten så få følgere som Stina og pellek. Han hadde sikkert kunnet skaffet noen sikkelig bra trenings utstyr eller noe og hatt annonsering på. Veldig dårlig eksempel men vet temu betaler 30k for to videoer. (Vet det pga andre influendere har postet om hvor desperate temu er).

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (1 time siden):

Må innrømme at jeg synes litt synd på'n🙈

IMG_7605.jpeg

Til dama alle sier at ammer…. Den amminga er nok long gone når han må kjøre til en annen by for å kjøpe mme. Det lageret hun liksom har ordna i fryseren er nok tømt. «pumpa etter amming». Nå nei. Lurer ikke en luring 

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (På 30.12.2024 den 2.18):

Reklamene er ofte helt uinteressante. Hadde vært supert med eksempel rabatt kode på najell eller andre bra baby produkter.

Reklamen er basert på DIN algoritme.

Hvis du vil ha den mer snekkersydd,kan du gå inn på appen,innstillingen,annonser,også huke av "aktivitetsbasert",da får du opp reklame tilpasset dine søk og vaner..

Screenshot_20241231_102453_Snapchat.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...