Svartfugl Skrevet 28. desember 2024 #401 Del Skrevet 28. desember 2024 Palmemor skrev (På 26.12.2024 den 20.27): Mannen er i jobb da… er vel strengt tatt ikke noe «skulle bare mangle» når hun er hjemme og han jobber. Jobber ikke begge som influensere/hjemmefra? Altså har begge en fleksibel arbeidstid? Såvidt jeg har forstått, får han oppdrag han kan velge å si ja/nei til. Uansett hva vi måtte mene om snapchat og at det er en "jobb", så er det jo det Stina lever av. Hvordan de fordeler byrden med barneomsorg, er vel opp til dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. desember 2024 #402 Del Skrevet 28. desember 2024 Svartfugl skrev (7 minutter siden): Jobber ikke begge som influensere/hjemmefra? Altså har begge en fleksibel arbeidstid? Såvidt jeg har forstått, får han oppdrag han kan velge å si ja/nei til. Uansett hva vi måtte mene om snapchat og at det er en "jobb", så er det jo det Stina lever av. Hvordan de fordeler byrden med barneomsorg, er vel opp til dem? Byrden faktisk… han tjente seg søkkrik lenge før han begynte med snap, så han har jo en jobb som krever litt mer enn å smøre på smør på knekkebrød. Hun kunne tatt permisjon. Han kunne tatt permisjon 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 28. desember 2024 #403 Del Skrevet 28. desember 2024 Svartfugl skrev (8 minutter siden): Jobber ikke begge som influensere/hjemmefra? Altså har begge en fleksibel arbeidstid? Såvidt jeg har forstått, får han oppdrag han kan velge å si ja/nei til. Uansett hva vi måtte mene om snapchat og at det er en "jobb", så er det jo det Stina lever av. Hvordan de fordeler byrden med barneomsorg, er vel opp til dem? Meh, hun snapper. Hun jobber ikke 💖 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 28. desember 2024 #404 Del Skrevet 28. desember 2024 hudorm1 skrev (6 timer siden): Meh, hun snapper. Hun jobber ikke 💖 Hun får betalt for det, så da er det vel en form for jobb, om ikke den tupen jobb vi har. Hun må jo nesten gjøre jobben om hun skal fortsette med å tjene penger, eller? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 28. desember 2024 #405 Del Skrevet 28. desember 2024 Palmemor skrev (6 timer siden): Byrden faktisk… han tjente seg søkkrik lenge før han begynte med snap, så han har jo en jobb som krever litt mer enn å smøre på smør på knekkebrød. Hun kunne tatt permisjon. Han kunne tatt permisjon Du trenger ikke ta alt jeg skriver bokstavelig. Med byrden mener jeg opogavene er barn fører med seg, intet mer eller mindre. Jeg har ingenting med å mene noe om deres ordning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. desember 2024 #406 Del Skrevet 28. desember 2024 Svartfugl skrev (3 minutter siden): Hun får betalt for det, så da er det vel en form for jobb, om ikke den tupen jobb vi har. Hun må jo nesten gjøre jobben om hun skal fortsette med å tjene penger, eller? Hun kunne fortsatt tatt permisjon. Hun tjente «a lot, foråsirresånn» i år, så hun hadde hatt råd til å logge av, bruke tid på ungen, bli kjent og trygg i rollen som mamma. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. desember 2024 #407 Del Skrevet 28. desember 2024 Svartfugl skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke ta alt jeg skriver bokstavelig. Med byrden mener jeg opogavene er barn fører med seg, intet mer eller mindre. Jeg har ingenting med å mene noe om deres ordning. Men han har fortsatt en jobb som ikke innebærer å snappe. Så da kan hun faktisk ta mesteparten av jobben, og ta ei litta pause fra å smøre knekkebrød for hele Norge 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 28. desember 2024 #408 Del Skrevet 28. desember 2024 Palmemor skrev (Akkurat nå): Hun kunne fortsatt tatt permisjon. Hun tjente «a lot, foråsirresånn» i år, så hun hadde hatt råd til å logge av, bruke tid på ungen, bli kjent og trygg i rollen som mamma. Hun sier selv at hun ikke kan det, fordi hun vil miste følgere og dermed inntektsgrunnlag på grunn av det. Om det stemmer, kan jeg ikke uttale meg om. Men så har jeg en vanlig jobb med litt fleksitid og selvfølgelig permisjon når jeg får barn, og kunne aldri forestilt meg noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 28. desember 2024 #409 Del Skrevet 28. desember 2024 Svartfugl skrev (20 minutter siden): Hun sier selv at hun ikke kan det, fordi hun vil miste følgere og dermed inntektsgrunnlag på grunn av det. Om det stemmer, kan jeg ikke uttale meg om. Det stemmer jo. Ingen gidder å følge en "død" konto. Å være aktuell i SoMe er ferskvare,man må alltid være på,eller så faller følgerne av. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 28. desember 2024 #410 Del Skrevet 28. desember 2024 Palmemor skrev (20 minutter siden): Hun kunne fortsatt tatt permisjon. Hun tjente «a lot, foråsirresånn» i år, så hun hadde hatt råd til å logge av, bruke tid på ungen, bli kjent og trygg i rollen som mamma. Siden han er søkkrik som du sier,kan vel han logge av og bli trygg i farsrollen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. desember 2024 #411 Del Skrevet 28. desember 2024 Pigaloppa skrev (12 minutter siden): Siden han er søkkrik som du sier,kan vel han logge av og bli trygg i farsrollen. Det kan han jo selvsagt, og han har jo gitt avkall på mye. Mindre søvn, mindre trening, mindre jobb… Han sa jo selv før fødsel at han ikke lenger vil prioritere jobb, men ungen. Men så er det jo ingen som mener at han er så fryktelig utrygg heller. Han nailer jo dette ganske bra. Og han trenger ikke 8 timer søvn og tid alene hele tiden for å være fornøyd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 28. desember 2024 #412 Del Skrevet 28. desember 2024 Han lager seg havregrøt mens Stina og besøket spiser pizza fordi han har fått det for seg at havregrøt er mindre «inflammatorisk» enn pizza. Håper bare ikke han overfører denne spiseforstyrrelsen sin til sønnen. Grenser til ortoreksi det han holder på med 16 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poly Skrevet 28. desember 2024 #413 Del Skrevet 28. desember 2024 Pigaloppa skrev (1 time siden): Siden han er søkkrik som du sier,kan vel han logge av og bli trygg i farsrollen. Babyen er vel ikke 6 uker en gang?! Den trenger sin mor. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guido Skrevet 28. desember 2024 #414 Del Skrevet 28. desember 2024 AntiBullshit skrev (29 minutter siden): Han lager seg havregrøt mens Stina og besøket spiser pizza fordi han har fått det for seg at havregrøt er mindre «inflammatorisk» enn pizza. Håper bare ikke han overfører denne spiseforstyrrelsen sin til sønnen. Grenser til ortoreksi det han holder på med Dette var voldsomt, ja. Reagerte på dette selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltakatten Skrevet 28. desember 2024 #415 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Men Dr pepper zero er ok, ikke inflammatorisk ? Endret 28. desember 2024 av saltakatten 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. desember 2024 #416 Del Skrevet 28. desember 2024 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 28. desember 2024 #417 Del Skrevet 28. desember 2024 Nå er det altså 110 timer siden han ble feberfri. Det var jo enda godt 7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 28. desember 2024 #418 Del Skrevet 28. desember 2024 Poly skrev (4 timer siden): Babyen er vel ikke 6 uker en gang?! Den trenger sin mor. Han var 6 uker julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 28. desember 2024 #419 Del Skrevet 28. desember 2024 Palmemor skrev (2 timer siden): Nå er det altså 110 timer siden han ble feberfri. Det var jo enda godt Stakkars unge som skal vokse opp i dette kroppsregimet. 4 døgn siden feber,men heldigvis snart frisk.. så ligger han der,på pappas ny trente ,nakne bryst. På studioet,med vektene ved siden av senga. Her er det mye som skurrer.. 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viki6 Skrevet 29. desember 2024 #420 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) Bare tull at de ikke kan ta litt fri/permisjon. De bør ha godt med penger, og har vel ikke et spesielt dyrt hus? De bruker sjukt mye penger på mat, drikke, garn, bil, nips, hår, negler osv. Bare å kutte litt ned der. Et par mnd permisjon hver burde da virkelig ikke være noe problem. Dette barnet var jo så veldig etterlengtet, så babytiden burde jo nytes. Endret 29. desember 2024 av Viki6 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå