Gå til innhold

PelleK

Øyeblikk

Anbefalte innlegg

KaraThrace skrev (16 minutter siden):

Nei, han fremstår ganske påskrudd akkurat nå. Uten at jeg skal slenge rundt noen diagnoser. Alle kan fremstå slik fra tid til annen. Han har jo alltid vært spesiell, men det virker kanskje som at det har bikket litt over. 

Og unnskyld meg… den frisøren hans burde få sparken. (Ikke utseende jeg kommenterer, kun hårklipp!)

Noe skurrer. Han er helt besatt av søvn, løpetid og kosthold. Og sukkerfri😏 Blir spennende hvordan disse regimene skal foregå når en baby kommer i hus. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyeblikk skrev (11 minutter siden):

Noe skurrer. Han er helt besatt av søvn, løpetid og kosthold. Og sukkerfri😏 Blir spennende hvordan disse regimene skal foregå når en baby kommer i hus. 

Han er vel egentlig besatt av hva enn som interesserer han der og da. Søvnen var han besatt av til han mestret den 100 %. Kosthold var han også besatt av, til han fant noe som funket og nå spiser han det samme nesten hver dag, og tar svindyrt kosttilskudd sendt fra England som han brekker seg av hver dag… Nå er det vO2-maxen han skal til livs, ved å løpe som om han er toppidrettsutøver, bruke titusener på sko og utstyr, trene flere ganger daglig, etc… Han «min/maxer» (minimerer stats han ikke vil ha, maxer stats han vil ha) som om han var en karakter i et videospill. Og! Det er helt ok det sånn sett! Alt han gjør, gjør han med 100 % av hjerte, sjel, hode og kropp.

Problemet er at han virker også til å bli ganske satt ut når ting endrer seg, og han bruker myyye av tiden sin på å finne noe som tilsvarer det han VIL ha istedenfor å tilpasse seg situasjonen. (Ref bruke halve dagen på å lete etter noen som har decaffeinated cappuccino og når han finner noen så drikker han fire på rappen).

Det kan selvsagt forandre seg mye når baby kommer, men det må være lov å uttrykke litt bekymring overfor to personer som begge tjener rått på å FREMSTÅ noe svak på psykisk helse. 

Endret av KaraThrace
  • Liker 18
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (På 8.9.2024 den 20.53):

Ja han er kanskje litt voldsom i det han driver med og livet de lever er generelt lite tiltalende, men fy søren han virker til å vær en flott og raus fyr!

Ja enig! Godt mulig han er på spekteret, men virkelig en skikkelig fin fyr, snill og god og dyktig i det han gjør 😊 skikkelig sansen for han! 

• Liker 7
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (8 timer siden):

Han er lyssky

På grunn av migrene som barn tror han. Han svarer vel det spørsmålet 1-2 ganger i uka. Syns det er bra han står i fronten for folk som bruker solbriller ofte og inne. Av og til tenker jeg kanskje at han kunne tatt på seg et par andre briller som passet han bedre, men det er jo hans (eller kanskje Stina sin..) stil.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaraThrace skrev (2 timer siden):

På grunn av migrene som barn tror han. Han svarer vel det spørsmålet 1-2 ganger i uka. Syns det er bra han står i fronten for folk som bruker solbriller ofte og inne. Av og til tenker jeg kanskje at han kunne tatt på seg et par andre briller som passet han bedre, men det er jo hans (eller kanskje Stina sin..) stil.

Regnet med det var noe sånt, og det er jo en ærlig sak. Jeg følger bare med litt innimellom, så har ikke sett det spørsmålet. Fascinerende type!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trøkker så veldig når han synger, ser ut som han holder på å drite på seg🙈🙈🤣🤣🤯🤯 Synger på en ekstremt anstrengt måte🤯🙈

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (38 minutter siden):

Han trøkker så veldig når han synger, ser ut som han holder på å drite på seg🙈🙈🤣🤣🤯🤯 Synger på en ekstremt anstrengt måte🤯🙈

Det funker jo tydeligvis for han da, men blir for lite variert for min del. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (15 minutter siden):

Det funker jo tydeligvis for han da, men blir for lite variert for min del. 

Enig. Er det samme hele tiden..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir sikkert en god pappa og alt det der. Men det begynner å bli både pissatrengt og krampaktig å holde på slik han gjør ved å skru sammen møbler som ungen ikke kan bruke på minst 1 år, planlegge og finne ut alt som skal kles på, leses for, se ut osv. Hva med å ta ting litt som de kommer? Eller er det behov for kontroll som tar over? Tvang? *unfollow*🫡

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (16 timer siden):

Han blir sikkert en god pappa og alt det der. Men det begynner å bli både pissatrengt og krampaktig å holde på slik han gjør ved å skru sammen møbler som ungen ikke kan bruke på minst 1 år, planlegge og finne ut alt som skal kles på, leses for, se ut osv. Hva med å ta ting litt som de kommer? Eller er det behov for kontroll som tar over? Tvang? *unfollow*🫡

Hva er det babyen ikke kan bruke før minst 1år?

Uansett, er vel normalt å glede seg! Jeg hadde barnevogna stående fremme fra jeg var 3 måneder på vei, fordi jeg gledet meg sånn😅 Han blir en kjempeflink pappa tror jeg!

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (På 16.10.2024 den 18.47):

Det er vel ganske naturlig det vel når han gleder seg til å bli far.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunfl0wer
Øyeblikk skrev (På 16.10.2024 den 18.47):

Er dette unaturlig? Kalles nesting. Jeg planlegger også ting jeg skal lese med mine barn når dem blir stor nok til å eks lese Harry Potter. Det å glede seg til hva man kan kle på ett barn er da heller ikke unaturlig. Men han har da ikke skrudd opp noe sønnen ikke får bruk for før om 1 år? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (På 9.10.2024 den 13.10):

Et spenn på 4 oktaver krever sitt.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Granneman82 skrev (Akkurat nå):

Ja, men det går faktisk an å synge uten å være så ekstremt anstrengt😊  Mange gode sangere i Norge som ikke holder på sånn ☺️☺️

Mange gode sangere (i Norge) er ikke i nærheten av å nå 4 oktaver heller. Uansett et ikke-problem.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (4 minutter siden):

Ja, men det går faktisk an å synge uten å være så ekstremt anstrengt😊  Mange gode sangere i Norge som ikke holder på sånn ☺️☺️

Synes han er god innenfor de nokså snevre sjangrene han holder på med: power metal og japansk anime- og spill-musikk. Så vidt jeg har skjønt det, er han selvlært og har tilpasset vokalstilen sin først og fremst til disse sjangrene. Når han synger mer mainstream musikk, blir det for min del tydelig at teknikk og dynamisk spenn ikke helt holder mål. Men han lever jo tydeligvis av oppdrag som sanger innenfor sitt felt, og jeg synes han skal ha creds for å ha klart å gjøre internasjonal karriere av en såpass sær hobby 😁

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amnesia skrev (40 minutter siden):

😁

Endret av Granneman82
Tastefeil
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...